Koronawirus – najważniejsze informacje - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Koronawirus – najważniejsze informacje - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Koronawirus – najważniejsze informacje

WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ

Najważniejsze informacje dla Klientów SGB-Banku SA w związku z epidemią

Dbaj o siebie i innych!

Korzystaj z bankowości internetowej, nie z oddziału Banku.
Masz ważną sprawę do załatwienia w naszym Oddziale? Najpierw zadzwoń lub napisz maila i sprawdź czy musisz to zrobić osobiście.
Płać zbliżeniowo – kartą, telefonem lub zegarkiem.

 

Bankuj online w SGB24, gdzie bez problemu:

Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, SGB-Bank SA umożliwia klientom indywidualnym odłożenie o 3 miesiące terminu spłaty pełnych rat kapitałowych kredytu, natomiast przedsiębiorcom oferuje zawieszenie rat maksymalnie do 30 września 2020 roku.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Oddziałem bądź bezpłatną infolinią: 800-888-888 oraz przesłać uproszczony wniosek na dedykowaną skrzynkę mailową Banku: wniosek@sgb.pl

Klient indywidualny przesyła wyłącznie wniosek, natomiast klient instytucjonalny dołącza do wniosku informację wg stanu na 31 grudnia 2019 roku odpowiednią do rodzaju prowadzonej księgowości i zaangażowania klienta w Banku (wraz z podmiotami powiązanymi) oraz dane finansowe.

Po otrzymaniu wniosku i dokumentów Bank skontaktuje się z klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia i zawarciem porozumienia.

Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat w przypadku zawieszenia spłat.

Wymagane dokumenty:

Dla Klienta Indywidualnego:

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Indywidualny (doc)
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Indywidualny (pdf)

 

Dla Klienta Instytucjonalnego:

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny (doc)
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny (pdf)

Uproszczone formy księgowości:

Informacja uproszczona księgowość do 4 mln PLN zaangażowania (doc)
Informacja uproszczona księgowość powyżej 4 mln PLN zaangażowania (doc)

Do informacji należy dołączyć: książkę przychodów i rozchodów (jeśli prowadzona) na 31.12.2019 r. oraz bieżące dane

Pełna księgowość:

Informacja pełna księgowość do 4 mln PLN zaangażowania (doc)
Informacja pełna księgowość powyżej 4 mln PLN zaangażowania (doc)

Do informacji należy dołączyć: sprawozdanie finansowe na 31.12.2019 r. oraz bieżące

Rolnik Indywidualny:

Informacja o gospodarstwie rolnym (doc)

umozliwiamy-zawieszenie-rat-kredytowych

Aktualne godziny funkcjonowania Oddziałów SGB-Banku SA:

  • placówki są otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00

z wyjątkiem Oddziału w Przemkowie wraz z czynnymi Filiami, który obsługuje Klientów:

  • od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 15:00

Filia Głogów Galeria Dworcowa pozostaje nieczynna.

Od dnia 29.06.2020 r. do dnia 31.07.2020 r. Filia Przemków Huta również będzie zamknięta.

aktualne-godziny-funkcjonowania-oddzialow-sgb-banku-sa

W trosce o Twoje bezpieczeństwo:

w-trosce-o-twoje-bezpieczenstwo

Dane kontaktowe pod ręką:

Oddział w Brodnicy:
tel.: (48 56) 49 11 500
e-mail: oddzial-brodnica@sgb.pl

Oddział w Bydgoszczy
tel.: (48 52) 32 35 201
e-mail: oddzial-bydgoszcz@sgb.pl

Oddział w Ciechanowie
tel.: (48 23) 671 25 01
e-mail: oddzial-ciechanow@sgb.pl

Oddział w Gdyni
tel.: (48 58) 627 30 16
e-mail: oddzial-gdynia@sgb.pl

Oddział w Koszalinie
tel.: (48 94) 347 60 00
e-mail: oddzial-koszalin@sgb.pl

Oddział w Lesznie
tel.: (48 65) 533 31 72
e-mail: oddzial-leszno@sgb.pl

Oddział w Łowiczu
tel.: (48 46) 830 09 46,48, (48 46) 830 09 41,43,49,53
e-mail: oddzial-lowicz@sgb.pl

Oddział w Łodzi
tel.: (48 42) 639 20 00
e-mail: oddzial-lodz@sgb.pl

Oddział w Ostrowie Wielkopolskim
tel.: (48 62) 735 93 01; (48 62) 735 93 08
e-mail: oddzial-ostrow@sgb.pl

Oddział w Pile
tel.: (48 67) 210 40 01
e-mail: oddzial-pila@sgb.pl

Oddział w Piotrkowie Trybunalskim
tel.: (48 44) 648 83 41
e-mail: oddzial-piotrkow.trybunalski@sgb.pl

Oddział w Płocku
tel.: (48 24) 267 54 64
e-mail: oddzial-plock@sgb.pl

Oddział w Poznaniu
tel.: (48 61) 856 24 68
e-mail: oddzial-poznan@sgb.pl

Oddział w Przemkowie
tel.: (48 76) 831 93 15, (48 76) 831 93 98
e-mail: oddzial.przemkow@sgb.pl

Oddział w Przemkowie
Filia w Chocianowie
tel.: (48 76) 845 59 40

Oddział w Przemkowie
Filia w Lesznie Górnym
tel.: (48 68) 376 66 10

Oddział w Przemkowie
Filia w Nowym Miasteczku
tel.: (48 68) 388 91 80

Oddział w Przemkowie
Filia Głogów Budowlanych
tel.: (48 76) 834 20 43

Oddział w Przemkowie
Filia Głogów Galeria Dworcowa
tel.: (48 76) 833 36 56

Oddział w Przemkowie
Filia Przemków Huta
tel.: (48 76) 831 03 10

Oddział w Przemkowie
Filia w Radwanicach
tel.: (48 76) 831 19 70

Oddział w Przemkowie
Filia w Niegosławicach
tel.: (48 68) 378 10 46

Oddział w Radomiu
tel.: (48 48) 340 58 31
e-mail: oddzial-radom@sgb.pl

Oddział w Sieradzu
tel.: (48 43)  826 62 60
e-mail: oddzial-sieradz@sgb.pl

Oddział we Wrocławiu
tel.: (48 71) 360 56 10
e-mail: oddzial-wroclaw@sgb.pl

Oddział w Warszawie
tel.: (48 22) 560 05 63, (48 22) 560 05 75
e-mail: oddzial-warszawa@sgb.pl

 

Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na:

  • obsługę w Oddziale
  • połączenie z Oddziałem
  • decyzję kredytową
  • odpowiedź na reklamację
dane-kontaktowe-pod-reka