Koronawirus – najważniejsze informacje - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Koronawirus – najważniejsze informacje - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Koronawirus – najważniejsze informacje

WSZYSTKO, CO MUSISZ WIEDZIEĆ

Najważniejsze informacje dla Klientów SGB-Banku SA w związku z epidemią

Dbaj o siebie i innych!

Korzystaj z bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej, nie z oddziału Banku.
Masz ważną sprawę do załatwienia w naszym Oddziale? Najpierw zadzwoń lub napisz maila i sprawdź czy musisz to zrobić osobiście.
Płać zbliżeniowo – kartą, telefonem lub zegarkiem.

 

Bankuj online z SGB Mobile:

  • masz dostęp do rachunku kiedy chcesz,
  • realizujesz przelewy w dowolnym momencie,
  • korzystasz z portfeli cyfrowych i BLIKA,
  • zarządzasz subskrypcjami,
  • zmieniasz limity dla kart i BLIKA.

 

Bankuj online w SGB24, gdzie bez problemu:

Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, SGB-Bank SA umożliwia klientom indywidualnym odłożenie o 3 miesiące terminu spłaty pełnych rat kapitałowych kredytu, natomiast przedsiębiorcom oferuje zawieszenie rat maksymalnie do 30 września 2020 roku.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Oddziałem bądź bezpłatną infolinią: 800-888-888 oraz przesłać uproszczony wniosek na dedykowaną skrzynkę mailową Banku: wniosek@sgb.pl

Klient indywidualny przesyła wyłącznie wniosek, natomiast klient instytucjonalny dołącza do wniosku informację wg stanu na 31 grudnia 2019 roku odpowiednią do rodzaju prowadzonej księgowości i zaangażowania klienta w Banku (wraz z podmiotami powiązanymi) oraz dane finansowe.

Po otrzymaniu wniosku i dokumentów Bank skontaktuje się z klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia i zawarciem porozumienia.

Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat w przypadku zawieszenia spłat.

Wymagane dokumenty:

Dla Klienta Indywidualnego:

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Indywidualny (doc)
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Indywidualny (pdf)

 

Dla Klienta Instytucjonalnego:

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny (doc)
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny (pdf)

Uproszczone formy księgowości:

Informacja uproszczona księgowość do 4 mln PLN zaangażowania (doc)
Informacja uproszczona księgowość powyżej 4 mln PLN zaangażowania (doc)

Do informacji należy dołączyć: książkę przychodów i rozchodów (jeśli prowadzona) na 31.12.2019 r. oraz bieżące dane

Pełna księgowość:

Informacja pełna księgowość do 4 mln PLN zaangażowania (doc)
Informacja pełna księgowość powyżej 4 mln PLN zaangażowania (doc)

Do informacji należy dołączyć: sprawozdanie finansowe na 31.12.2019 r. oraz bieżące

Rolnik Indywidualny:

Informacja o gospodarstwie rolnym (doc)

 

Ustawowe zawieszenie wykonania umowy kredytu dla Klienta Indywidualnego – czytaj i pobierz wniosek TUTAJ

umozliwiamy-zawieszenie-rat-kredytowych

Aktualne godziny funkcjonowania Oddziałów SGB-Banku SA:

Jesteśmy dla Państwa otwarci od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00, z wyjątkiem:

  • Oddziału w Poznaniu czynnym od 8:00 do 16:00,
  • Oddziału w Przemkowie czynnym od 8:30 do 15:00.

Przepraszamy za utrudnienia.

aktualne-godziny-funkcjonowania-oddzialow-sgb-banku-sa

W trosce o Twoje bezpieczeństwo:

w-trosce-o-twoje-bezpieczenstwo

Dane kontaktowe pod ręką:

Oddział Regionalny w Bydgoszczy
tel.: (48 52) 32 35 201
e-mail: oddzial-bydgoszcz@sgb.pl

Oddział Regionalny w Ciechanowie
tel.: (48 23) 671 25 01
e-mail: oddzial-ciechanow@sgb.pl

Oddział Regionalny w Gdyni
tel.: (48 58) 627 30 16
e-mail: oddzial-gdynia@sgb.pl

Oddział Regionalny w Ostrowie Wielkopolskim
tel.: (48 62) 735 93 01; (48 62) 735 93 08
e-mail: oddzial-ostrow@sgb.pl

Oddział w Pile
tel.: (48 67) 210 40 01
e-mail: oddzial-pila@sgb.pl

Oddział w Piotrkowie Trybunalskim
tel.: (48 44) 648 83 41
e-mail: oddzial-piotrkow.trybunalski@sgb.pl

Oddział Regionalny w Poznaniu
tel.: (48 61) 856 24 68
e-mail: oddzial-poznan@sgb.pl

Oddział w Przemkowie
tel.: (48 76) 831 93 15, (48 76) 831 93 98
e-mail: oddzial.przemkow@sgb.pl

Oddział Regionalny w Sieradzu
tel.: 507 493 717
e-mail: oddzial-sieradz@sgb.pl

 

Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na:

  • obsługę w Oddziale
  • połączenie z Oddziałem
  • decyzję kredytową
  • odpowiedź na reklamację
dane-kontaktowe-pod-reka