Karty - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Karty - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Zamów kartę w aplikacji

Teraz z każdego miejsca możesz zamówić kartę debetową – wystarczy smartfon z aplikacją SGB Mobile!

To proste:

  • Zamów wybraną kartę w SGB Mobile.
  • Dodaj ją do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay.
  • Płać mobilnie, nie czekaj na plastik!

Karta działa po maksymalnie 1 godzinie od zamówienia.

Szczegółowe warunki znajdziesz w taryfie prowizji i opłat.

Dowiedz się więcej:

LISTA BANKÓW, KTÓRE OFERUJĄ TE KARTY
Zamów kartę w aplikacji

Karty debetowe

Karty debetowe z funkcją zbliżeniową wydawane do rachunku: Visa Electron payWave, Visa Electron payWave „młodzieżowa”, Mastercard Debit, Mastercard „młodzieżowa”, Mastercard KKS Lech.

Nowoczesne i funkcjonalne karty debetowe do konta osobistego, które oprócz standardowych funkcji realizacji transakcji bezgotówkowych i wypłaty gotówki umożliwiają dokonywanie transakcji zbliżeniowych.

Twoje korzyści:

  • Wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki
  • Płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale  elektroniczne akceptujące karty Visa/Mastercard (zarówno tradycyjne, jak i zbliżeniowe) w kraju i za granicą
  • Możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych – poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę oznaczonego logo do kwoty 100 zł – bez potwierdzenia numerem PIN*
  • Możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
  • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo Visa w kraju i za granicą przez całą dobę
  • Bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS – Spółdzielcza Sieć Bankomatów
  • Możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem cash back/Płać kartą i wypłacaj
  • Kontrola nad finansami – możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
  • Możliwość korzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń
  • Minimum formalności przy wydaniu karty
  • Możliwość wydania kart osobom wskazanym przez posiadacza konta, w tym osobom które ukończyły 13 rok życia
  • Atrakcyjne rabaty w Centrum medycznym POLMED oraz u Partnerów POLMED. Szczegóły w regulaminie
  • Bezpieczeństwo:
    • podczas dokonywania transakcji zbliżeniowych karta pozostaje cały czas w twoich rękach
    • całodobowa możliwość zastrzeżenia karty

* terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej

Placówki
Karty debetowe

Karta prepaid

Karta przedpłacona Mastercard to międzynarodowa karta płatnicza, za pomocą której można dokonywać w kraju i za granicą:

  • płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowych i usługowych akceptujących karty (w tym transakcje Internetowe)
  • wypłaty gotówki w kasach banków i bankomatach oznaczonych logo umieszczonym na awersie/rewersie karty

Cechy produktu:

  • Kartą można dokonywać operacji
    • płatności bezgotówkowych:
      • w punktach handlowo-usługowych – bezpośrednie potwierdzenie dokonania transakcji poprzez użycie podpisu lub prawidłowego numeru PIN
        Uwaga: karta jest płaska (nieembosowana), co oznacza, iż musi być użyta w chwili dokonywania transakcji w terminalu POS (urządzenie elektroniczne umożliwiające przeprowadzenie transakcji)
      • przy zakupach telefonicznych lub korespondencyjnych (operacje na odległość tzw. operacje typu mail order/telephone order – MOTO)
      • przy zakupach dokonanych przez Internet (operacje na odległość)
      • możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
    • wypłaty gotówki w bankomatach sieci: SGB, BPS oraz w bankomatach obcych banków
    • wypłaty gotówki w kasach SGB-Banku S.A. i Banków Spółdzielczych SGB oraz w kasach obcych
      Uwaga: przy dokonywaniu wypłaty gotówki w kasach obcych i za granicą pobierana jest prowizja określona procentowo od kwoty wypłaty
  • Karta przedpłacona Mastercard funkcjonuje po dokonaniu wpłaty/przelewu na Rachunek karty
  • Operacje mogą być dokonywane ww. kartą do wysokości kwoty dostępnej na rachunku karty (każda karta funkcjonuje w oparciu o odrębny Rachunek karty)
  • Konto, do którego wydano kartę obciążane jest łączną kwotą transakcji i prowizji w dniu wpływu operacji do Banku
  • Karta wydawana jest dla osób fizycznych
    Uwaga: Posiadaczem karty może być osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat
  • Posiadacz karty może nabyć kartę dla siebie lub w celu przekazania innej osobie, która będzie Użytkownikiem karty
  • karta może być zastrzeżona przez:
    •  Bank
    • Posiadacza Rachunku lub Użytkownika karty
  • zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty
  • zastrzeżenie karty nie może być odwołane
  • wydanie nowej karty może nastąpić wyłącznie na wniosek Posiadacza/Użytkownika karty
Placówki
Karta prepaid

Karta kredytowa

Jeśli chcesz bezgotówkowo płacić za towary i usługi na całym świecie, a także w Internecie, przez telefon i korespondencyjnie, karta kredytowa Mastercard, Visa lub Mastercard Gold  jest dla Ciebie.

Twoje korzyści:

  • nieograniczony dostęp do środków do wysokości ustalonego w umowie limitu kredytu;
  • atrakcyjne oprocentowanie;
  • możliwość dokonywania płatności w punktach handlowo – usługowych w kraju oraz na całym świecie; kartą Visa i Mastercard Gold również zbliżeniowo;
  • możesz płacić za zakupy dokonywane przez Internet, telefon lub korespondencyjnie;
  • możliwość realizacji płatności za zakupy w sklepach internetowych, bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure;
  • całodobowa kontrola swoich finansów – możliwość sprawdzenia salda rachunku w każdej chwili, w bankomacie oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej;
  • możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych – poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę – a do  kwoty 100 zł bez potwierdzania numerem PIN*;
  • okres bezodsetkowy aż do 54 dni;
  • brak odsetek za transakcje bezgotówkowe jeśli całość zadłużenia zostanie spłacona w terminie ustalonym w umowie;
  • kartą kredytową możesz płacić w każdym punkcie wyposażonym w terminal elektroniczny lub imprinter, na przykład w hotelach;
  • każda spłata podwyższa limit dostępnych środków do wysokości przyznanego limitu kredytu;
  • zadłużenie może być spłacane w dowolny sposób – jednorazowo lub w dowolnych ratach (minimalna kwota spłaty zadłużenia w wyznaczonym terminie spłaty to 5% nie mniej niż 50 zł);
  • gwarantujemy Ci całodobową pomoc w razie utraty karty;
  • atrakcyjne rabaty w Centrum medycznym POLMED oraz u Partnerów POLMED. Szczegóły w regulaminie

* terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej

Placówki
Karta kredytowa

Karta walutowa

Międzynarodowa debetowa karta walutowa z funkcją zbliżeniową umożliwia dokonywanie w kraju i za granicą transakcji gotówkowych oraz transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych i MO/TO). Może być wydana  do rachunków oszczędnościowych prowadzonych w EUR, USD, GBP dla klientów indywidualnych oraz do rachunków rozliczeniowych prowadzonych  w EUR, USD, GBP dla klientów instytucjonalnych. Dokonując transakcji kartą walutową w walucie rachunku, klient nie ponosi kosztów związanych z przewalutowaniem transakcji.

Twoje korzyści:

  • Rozliczenie w walucie rachunku, co wiąże się z brakiem ponoszonych przez klienta kosztów związanych z przewalutowaniem transakcji w przypadku transakcji dokonanych w walucie rachunku;
  • Nowoczesne, wygodne i szybkie płatności zbliżeniowe;
  • Łatwy dostęp do środków zgromadzonych na rachunku;
  • Możliwość wypłaty gotówki na terenie Polski, podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem cash back/Płać kartą i wypłacaj; wypłata realizowana w PLN;
  • Bezpieczne zakupy w sklepach internetowych, dzięki usłudze 3D-Secure; usługa 3D-Secure wymaga aktywacji;
  • Możliwość realizowania transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w kraju i za granicą
  • Możliwość ubezpieczenia karty.

Kto może otrzymać kartę:

Karta walutowa może być wydana do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialnych EUR, GBP, USD, prowadzonych dla klientów indywidualnych lub do rachunków rozliczeniowych w walutach w wymienialnych EUR, GBP, USD, prowadzonych dla klientów instytucjonalnych.

W celu uzyskania informacji o dostępności produktu lub usługi i o szczegółach oferty oraz informacji o opłatach i prowizjach, skontaktuj się z Odziałem SGB-Banku S.A. lub bankiem spółdzielczym zrzeszonym w SGB, posiadającym w ofercie karty walutowe.

Placówki
Karta walutowa

Karta kibica KKS Lech Poznań

15 grudnia 2020 r. wycofujemy z naszej oferty kartę kibica Mastercard SGB-KKS Lech Poznań

Co warto wiedzieć? 

  • Z kart kibica Mastercard SGB KKS Lech Poznań, które są w obiegu, możesz korzystać przez cały okres ich ważności (data ważności wskazana na karcie). Do tego czasu możesz też korzystać z ich funkcji stadionowej.
  • Karty kibica Mastercard KKS Lech Poznań będziemy wznawiać jako zwykłe karty Mastercard zbliżeniowe, ale z nowym numerem karty oraz nowym numerem PIN. Jeśli do tego samego rachunku masz już kartę Mastercard zbliżeniową, nie będziemy wznawiać Twojej karty kibica.
  • Jeśli zamówisz duplikat karty kibica Mastercard KKS Lech Poznań po 14 grudnia 2020 r., Twoja karta zostanie wydana jako zwykła karta Mastercard zbliżeniowa bez funkcji stadionowej.
  • Od 15 grudnia 2020 r. nie wydajemy karty kibica także w miejsce karty zastrzeżonej.
  • Od 15 grudnia 2020 r. nie skorzystasz ze zniżek dla posiadaczy karty kibica.

Jeśli zgubisz kartę lub zostanie ona skradziona, możesz ją zastrzec:

Karta kibica Unia Leszno

Mistrzowska karta Mastercard Unia Leszno

Debetowa karta płatnicza Mastercard Unia Leszno wydawana do konta osobistego to wyjątkowa propozycja dla każdego kibica i sympatyka klubu Unia Leszno.

Wykorzystaj możliwości swojej karty:

Aktywuj funkcję stadionową:

Karta Mastercard Unia Leszno może być również Twoją kartą wstępu na stadion!

Jeśli chcesz uruchomić funkcję stadionową, która umożliwi Ci wejście na stadion im. Alfreda Smoczyka w Lesznie, udaj się do sklepu klubowego w Galerii Leszno. O szczegóły aktywacji zapytaj sprzedawcę.

Pamiętaj, że dzięki funkcji stadionowej wejdziesz na stadion tylko, gdy wykupisz bilet lub karnet na mecz.

Kupuj klubowe gadżety z rabatami:

Możesz skorzystać z 15% rabatu na zakupy gadżetów w sklepie klubowym w Galerii Leszno.

Warunkiem otrzymania zniżki jest płatność Twoją debetową kartą płatniczą SGB z wizerunkiem klubu.

Rabat obowiązuje przez cały okres ważności karty. Pamiętaj, że zniżka nie obejmuje zakupu biletów i karnetu.

Jak otrzymać kartę?

O szczegóły zapytaj Doradcę w Twoim Banku Spółdzielczym.

Lista Banków Spółdzielczych SGB oferujących kartę debetową Mastercard Unia Leszno:

  • Bank Spółdzielczy w Jutrosinie,
  • Bank Spółdzielczy w Kościanie,
  • Bank Spółdzielczy w Kowalewie Pomorskim,
  • Bank Spółdzielczy w Poniecu,
  • Poznański Bank Spółdzielczy,
  • Bank Spółdzielczy w Śmiglu,
  • Bank Spółdzielczy w Ustce,
  • Bank Spółdzielczy we Włoszakowicach,
  • Bank Spółdzielczy we Wschowie,
  • Bank Spółdzielczy w Zwoleniu.
Placówki
Karta kibica Unia Leszno

3D Secure

Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure

Co to jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.

Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Twojego Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

Aktywacja usługi 3D Secure

Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.

Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?

  • Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:

  • Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:

  1. Numer karty
  2. Imię i Nazwisko
  3. Datę ważności
  4. Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
  • Sprawdź poprawność danych

  • Potwierdź hasłem 3D Secure

Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).

Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.

Zablokowanie usługi 3D Secure

Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Karty obsługiwane w usłudze 3D Secure

Karty dla klientów indywidualnych, za wyjątkiem kart przedpłaconych  – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile.

Transakcje kartami przedpłaconymi potwierdzasz jedynie odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).

Dowiedz się więcej:

Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure. 

Placówki
3D Secure

Cash back

Wypłacaj gotówkę przy płatności kartą za zakupy

Co to jest usługa cash back?

Dzięki usłudze cash back – płać kartą i wypłacaj możesz wypłacać gotówkę podczas płatności kartą za zakupy w sklepach, supermarketach czy na stacjach benzynowych oznaczonych logo:

Dla kogo?

Usługa cash back jest dostępna na terenie kraju dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych, którzy posiadają karty debetowe wydane do kont w PLN.

Jednorazowo możesz wypłacić:

  • do 300 zł dla kart debetowych Visa,
  • do 500 zł dla kart debetowych Maestro i Mastercard.

Limity wyznaczane są przez organizacje płatnicze.

Jak działa usługa cash back?

  • zrób zakupy w sklepie z logo usługi cash back,
  • przed dokonaniem płatności poinformuj sprzedawcę o chęci wypłaty gotówki,

  • potwierdź transakcję PIN-em,

  • odbierz gotówkę.

 

Rachunek, do którego przypisana jest Twoja karta, zostanie obciążony w momencie realizowania płatności. Pamiętaj, że za wypłatę cash back Bank może naliczyć opłatę zgodną z taryfą prowizji i opłat.

Placówki
Cash back

Informacja o marżach walutowych

Tabela prezentuje wyliczenia dotyczące różnicy pomiędzy kursem walutowym stosowanym przez Bank do rozliczenia transakcji z uwzględnieniem opłaty za przewalutowanie pobieranej przez Bank określonej w Taryfie prowizji i opłat a najbardziej aktualnym kursem referencyjnym wymiany euro ogłaszanym przez Europejski Bank Centralny, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 924/2009 z dnia 16 września 2009 r. w sprawie płatności transgranicznych we Wspólnocie oraz uchylającego rozporządzenie (WE) nr 2560/2001.
W Tabeli zastosowano najbardziej aktualne kursy podane przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard, Europejski Bank Centralny oraz kursy Banku. Ostateczna wysokość marży uzależniona jest od momentu wpływu transakcji do rozliczenia przez Bank.

Zasady przewalutowania transakcji realizowanych kartami płatniczymi w walutach obcych oraz wysokość opłat i prowizji pobieranych przez Bank z tego tytułu określone są odpowiednio w regulaminie dotyczącym poszczególnych kart płatniczych oraz obowiązującej Taryfie prowizji i opłat.

Marże walutowe dla kart płatniczych:

PORÓWNANIE KURSÓW
Waluta transakcjiKarta MASTERCARD w walucieVISA
PLNEURGBPUSDPLN
Euro4.11%0%0.35%0.09%2.99%
Złoty Polski0%0.25%0.44%0.18%0%
Forint Węgierski4.22%0.35%0.41%0.29%2.84%
Frank Szwajcarski4.12%0.07%0.2%0.1%2.7%
Funt Brytyjski4.24%0.29%0%0.22%3.44%
Korona Duńska4.1%0.01%0.16%0.08%2.98%
Korona Islandzka3.92%0.15%0.18%0%2.79%
Korona Norweska4.21%0.2%0.2%0.18%2.84%
Korona Szwedzka4.09%0.11%0.12%0.08%3.03%
Kuna Chorwacka4.2%0.41%0.45%0.18%2.93%
Lej Rumuński4.17%0.38%0.41%0.15%3.05%
Lew Bułgarski4.11%0%0.35%0.09%2.99%
Korona Czeska4.2%0.13%0.44%0.19%2.82%

Tabela DCC:

PORÓWNANIE KURSÓW
Waluta transakcjiDCC
Kurs waluty w bankomacieMarża
Euro1 PLN = 0,2427 EUR10.43%
Złoty Polski1 PLN = 1 PLN0%
Forint Węgierski1 PLN = 84,8896 HUF10.7%
Frank Szwajcarski1 PLN = 0,2639 CHF10.72%
Funt Brytyjski1 PLN = 0,2067 GBP9.97%
Korona Duńska1 PLN = 1,8047 DKK10.43%
Korona Islandzka1 PLN = 36,4431 ISK9.66%
Korona Norweska1 PLN = 2,4588 NOK10.31%
Korona Szwedzka1 PLN = 2,4649 SEK10.65%
Kuna Chorwacka1 PLN = 1,8188 HRK10.58%
Lej Rumuński1 PLN = 1,2011 RON10.44%
Lew Bułgarski1 PLN = 0,4747 BGN10.44%
Korona Czeska1 PLN = 6,135 CZK10.26%

 


Od 19 kwietnia 2021 r. powiadamiamy użytkowników kart SGB o marży za przewalutowanie transakcji dla płatności kartami na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego w walucie EOG (innej niż waluta karty).  Informacyjny SMS dostaniesz na numer telefonu komórkowego, który podałeś w Banku. Z usługi możesz zrezygnować lub aktywować ją ponownie w najbliższej placówce Twojego Banku.

Wymóg wynika z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2019/518 z 19 marca 2019 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 924/2009 w odniesieniu do niektórych opłat za płatności transgraniczne w Unii i opłat za przeliczenie waluty.

Kontakt z doradcą

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) zgodnie z RODO.

Ponadto wyrażam zgodę:

1 na wysyłanie przez SGB-Bank S.A. na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 na wysyłanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez SGB-Bank S.A. mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

 


INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ SGB-BANK W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

    1. [dane administratora danych] SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań (dalej: SGB-Bank) informuje, że jest administratorem Pana/Pani danych osobowych.
    2. [cele i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przez SGB-Bank za Pana/Pani zgodą wyrażoną w celach każdorazowo wskazanych w klauzuli zgody, np. w celu przesyłania kontaktów mailowych lub kontaktów telefonicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania odpowiedzi od SGB-Banku na przesłane przez Pana/Panią wiadomości.
    3. [odbiorcy danych] SGB-Bank może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz SGB-Banku usługi prawne i serwisowe.
    4. [okres przechowywania danych] Pana/Pani dane będą przetwarzane doraźnie do chwili przekazania Panu/pani odpowiedzi na przesłaną wiadomość np. dot. informacji o produktach i usługach SGB-Banku. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pana/Panią zgody. SGB-Bank pozostawi jednak imię, nazwisko – wyłącznie dla uniknięcia ponownego wykorzystania danych osoby w celach objętych cofniętą zgodą.
    5. [katalog Pana/Pani praw] W granicach przepisów prawa ma Pan/Pani prawo:
      a) dostępu do treści swoich danych,
      b) ich sprostowania,
      c) ich usunięcia,
      d) ograniczenia ich przetwarzania,
      e) przenoszenia danych.
    6. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    7. Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłanych pisemnie na adres SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, lub elektronicznie na adres: iod@sgb.pl.
    8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi, że SGB-Bank przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO.
  • Wypełnij formularz!
    Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!