Karty - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Karty - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Karty debetowe

Karty debetowe z funkcją zbliżeniową wydawane do rachunku: Visa Electron payWave, Visa Electron payWave „młodzieżowa”, Mastercard Debit, Mastercard „młodzieżowa”, Mastercard KKS Lech.

Nowoczesne i funkcjonalne karty debetowe do konta osobistego, które oprócz standardowych funkcji realizacji transakcji bezgotówkowych i wypłaty gotówki umożliwiają dokonywanie transakcji zbliżeniowych.

Twoje korzyści:

  • Wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki
  • Płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale  elektroniczne akceptujące karty Visa/Mastercard (zarówno tradycyjne, jak i zbliżeniowe) w kraju i za granicą
  • Możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych – poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę oznaczonego logo do kwoty 100 zł – bez potwierdzenia numerem PIN*
  • Możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
  • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo Visa w kraju i za granicą przez całą dobę
  • Bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS – Spółdzielcza Sieć Bankomatów
  • Możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem cash back/Płać kartą i wypłacaj
  • Kontrola nad finansami – możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
  • Możliwość korzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń
  • Minimum formalności przy wydaniu karty
  • Możliwość wydania kart osobom wskazanym przez posiadacza konta, w tym osobom które ukończyły 13 rok życia
  • Atrakcyjne rabaty w Centrum medycznym POLMED oraz u Partnerów POLMED. Szczegóły w regulaminie
  • Bezpieczeństwo:
    • podczas dokonywania transakcji zbliżeniowych karta pozostaje cały czas w twoich rękach
    • całodobowa możliwość zastrzeżenia karty

* terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej

Placówki
Karty debetowe

Karta mobilna Visa

Portfel SGB to aplikacja umożliwiająca m.in. dokonywanie szybkich i wygodnych płatności kartą mobilną Visa zainstalowaną w telefonie posiadającym system operacyjny Android w wersji minimum 4.4 oraz obsługę NFC. Do komunikacji karty z terminalem płatniczym wykorzystana została technologia Host Card Emulation (HCE), pozwalająca na dokonywanie płatności niezależnie od operatorów telefonii komórkowej. Wystarczy odblokować ekran telefonu i zbliżyć go do czytnika kart bezstykowych.

Korzyści:

  • wygodne płacenie telefonem bez konieczności noszenia portfela,
  • możliwość płacenia w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale akceptujące karty zbliżeniowe Visa, zarówno w kraju jak i za granicą,
  • każda transakcja dokonywana jest w oparciu o środki pieniężne dostępne na rachunku bankowym użytkownika,
  • dokonywanie szybkich płatności zbliżeniowych poprzez odblokowanie ekranu telefonu i zbliżenie telefonu do terminala akceptującego karty zbliżeniowe Visa – powyżej kwoty 100 zł konieczne potwierdzenie numerem PIN,
  • możliwość wypłacania gotówki z bankomatów po udostępnieniu odpowiednich urządzeń,
  • rozwiązanie niezależne od operatorów telefonii komórkowej,
  • brak konieczności posiadania karty SIM NFC lub umowy z operatorem telefonii komórkowej,
  • historia transakcji w Portfelu SGB (do 30 dni wstecz).

Bezpieczeństwo:

  • przed wgraniem aplikacji zainstaluj na swoim telefonie oprogramowanie antywirusowe i aktualizuj je na bieżąco, ponadto zaleca się ustawienie blokady ekranu telefonu (PIN, wzór lub odcisk palca),
  • karta pozostaje cały czas w rękach posiadacza,
  • możliwość ustawienia PIN zabezpieczającego dostęp do aplikacji Portfel SGB,
  • możliwość wyłączenia płatności automatycznych,
  • konieczność potwierdzenia PINem transakcji powyżej 100 PLN.

Co należy zrobić aby móc płacić kartą mobilną Visa?

Należy posiadać:

  • rachunek ROR w jednym z Banków Spółdzielczych Spółdzielczej Grupy Bankowej,
  • telefon z systemem operacyjnym Android w wersji minimum 4.4 i obsługą NFC
  • oraz zamówić kartę w placówce Banku oferującego produkt. Po złożeniu wniosku, a następnie podpisaniu umowy, karta mobilna VISA może być zainstalowana w telefonie.

W celu uzyskania informacji o dostępności produktu lub usługi i o szczegółach oferty oraz informacji o opłatach i prowizjach, skontaktuj się z Bankiem Spółdzielczym SGB.

Czytaj więcej:

Placówki
Karta mobilna Visa

Karta prepaid

Karta przedpłacona Mastercard to międzynarodowa karta płatnicza, za pomocą której można dokonywać w kraju i za granicą:

  • płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowych i usługowych akceptujących karty (w tym transakcje Internetowe)
  • wypłaty gotówki w kasach banków i bankomatach oznaczonych logo umieszczonym na awersie/rewersie karty

Cechy produktu:

  • Kartą można dokonywać operacji
    • płatności bezgotówkowych:
      • w punktach handlowo-usługowych – bezpośrednie potwierdzenie dokonania transakcji poprzez użycie podpisu lub prawidłowego numeru PIN
        Uwaga: karta jest płaska (nieembosowana), co oznacza, iż musi być użyta w chwili dokonywania transakcji w terminalu POS (urządzenie elektroniczne umożliwiające przeprowadzenie transakcji)
      • przy zakupach telefonicznych lub korespondencyjnych (operacje na odległość tzw. operacje typu mail order/telephone order – MOTO)
      • przy zakupach dokonanych przez Internet (operacje na odległość)
      • możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
    • wypłaty gotówki w bankomatach sieci: SGB, BPS oraz w bankomatach obcych banków
    • wypłaty gotówki w kasach SGB-Banku S.A. i Banków Spółdzielczych SGB oraz w kasach obcych
      Uwaga: przy dokonywaniu wypłaty gotówki w kasach obcych i za granicą pobierana jest prowizja określona procentowo od kwoty wypłaty
  • Karta przedpłacona Mastercard funkcjonuje po dokonaniu wpłaty/przelewu na Rachunek karty
  • Operacje mogą być dokonywane ww. kartą do wysokości kwoty dostępnej na rachunku karty (każda karta funkcjonuje w oparciu o odrębny Rachunek karty)
  • Konto, do którego wydano kartę obciążane jest łączną kwotą transakcji i prowizji w dniu wpływu operacji do Banku
  • Karta wydawana jest dla osób fizycznych
    Uwaga: Posiadaczem karty może być osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat
  • Posiadacz karty może nabyć kartę dla siebie lub w celu przekazania innej osobie, która będzie Użytkownikiem karty
  • karta może być zastrzeżona przez:
    •  Bank
    • Posiadacza Rachunku lub Użytkownika karty
  • zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty
  • zastrzeżenie karty nie może być odwołane
  • wydanie nowej karty może nastąpić wyłącznie na wniosek Posiadacza/Użytkownika karty
Placówki
Karta prepaid

Karta kredytowa

Jeśli chcesz bezgotówkowo płacić za towary i usługi na całym świecie, a także w Internecie, przez telefon i korespondencyjnie, karta kredytowa Mastercard, Visa lub Mastercard Gold  jest dla Ciebie.

Twoje korzyści:

  • nieograniczony dostęp do środków do wysokości ustalonego w umowie limitu kredytu;
  • atrakcyjne oprocentowanie;
  • możliwość dokonywania płatności w punktach handlowo – usługowych w kraju oraz na całym świecie; kartą Visa i Mastercard Gold również zbliżeniowo;
  • możesz płacić za zakupy dokonywane przez Internet, telefon lub korespondencyjnie;
  • możliwość realizacji płatności za zakupy w sklepach internetowych, bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure;
  • całodobowa kontrola swoich finansów – możliwość sprawdzenia salda rachunku w każdej chwili, w bankomacie oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej;
  • możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych – poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę – a do  kwoty 100 zł bez potwierdzania numerem PIN*;
  • okres bezodsetkowy aż do 54 dni;
  • brak odsetek za transakcje bezgotówkowe jeśli całość zadłużenia zostanie spłacona w terminie ustalonym w umowie;
  • kartą kredytową możesz płacić w każdym punkcie wyposażonym w terminal elektroniczny lub imprinter, na przykład w hotelach;
  • każda spłata podwyższa limit dostępnych środków do wysokości przyznanego limitu kredytu;
  • zadłużenie może być spłacane w dowolny sposób – jednorazowo lub w dowolnych ratach (minimalna kwota spłaty zadłużenia w wyznaczonym terminie spłaty to 5% nie mniej niż 50 zł);
  • gwarantujemy Ci całodobową pomoc w razie utraty karty;
  • atrakcyjne rabaty w Centrum medycznym POLMED oraz u Partnerów POLMED. Szczegóły w regulaminie

* terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej

Placówki
Karta kredytowa

Karta walutowa

Międzynarodowa debetowa karta walutowa z funkcją zbliżeniową umożliwia dokonywanie w kraju i za granicą transakcji gotówkowych oraz transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych i MO/TO). Może być wydana  do rachunków oszczędnościowych prowadzonych w EUR, USD, GBP dla klientów indywidualnych oraz do rachunków rozliczeniowych prowadzonych  w EUR, USD, GBP dla klientów instytucjonalnych. Dokonując transakcji kartą walutową w walucie rachunku, klient nie ponosi kosztów związanych z przewalutowaniem transakcji.

Twoje korzyści:

  • Rozliczenie w walucie rachunku, co wiąże się z brakiem ponoszonych przez klienta kosztów związanych z przewalutowaniem transakcji w przypadku transakcji dokonanych w walucie rachunku;
  • Nowoczesne, wygodne i szybkie płatności zbliżeniowe;
  • Łatwy dostęp do środków zgromadzonych na rachunku;
  • Możliwość wypłaty gotówki na terenie Polski, podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem cash back/Płać kartą i wypłacaj; wypłata realizowana w PLN;
  • Bezpieczne zakupy w sklepach internetowych, dzięki usłudze 3D-Secure; usługa 3D-Secure wymaga aktywacji;
  • Możliwość realizowania transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w kraju i za granicą
  • Możliwość ubezpieczenia karty.

Kto może otrzymać kartę:

Karta walutowa może być wydana do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialnych EUR, GBP, USD, prowadzonych dla klientów indywidualnych lub do rachunków rozliczeniowych w walutach w wymienialnych EUR, GBP, USD, prowadzonych dla klientów instytucjonalnych.

W celu uzyskania informacji o dostępności produktu lub usługi i o szczegółach oferty oraz informacji o opłatach i prowizjach, skontaktuj się z Odziałem SGB-Banku S.A. lub bankiem spółdzielczym zrzeszonym w SGB, posiadającym w ofercie karty walutowe.

Placówki
Karta walutowa

3D Secure

3D Secure to dodatkowe darmowe zabezpieczenie płatności dokonywanych kartami w Internecie. Każda transakcja może być potwierdzana (zależy to od sklepu internetowego) dodatkowym hasłem, które nadajesz przy rejestracji karty w usłudze lub, w przypadku kart kredytowych MasterCard Gold, kodem  otrzymanym za pośrednictwem wiadomości SMS.

Rejestracja karty w usłudze 3D Secure wykonywana jest jednokrotnie. Płacąc kartą w sklepie internetowym posiadającym tą usługę pojawi się dodatkowe okienko, w którym w celu potwierdzenia tożsamości podasz swoje dane osobowe znane przez Bank i ustalisz hasło. Podczas rejestracji karty w usłudze 3D Secure określisz również komunikat osobisty – tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą w Internecie, stanowiący dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony. Przy kolejnych zakupach przez Internet, potwierdzenie płatności, poza podaniem danych z karty, będzie polegać na podaniu ustalonego w trakcie rejestracji hasła.

Uwaga: w przypadku kart Maestro, Visa Electron, Visa Electron „młodzieżowa” lub Visa Business Electron w procesie rejestracji wymagane jest podanie hasła tymczasowego przekazanego przez Bank – w celu uzyskania hasła skontaktuj się z oddziałem Banku. Następnie w trakcie rejestracji ustanawisz własne hasło do usługi, które będzie służyć do potwierdzania transakcji przy kolejnych zakupach przez Internet.

Jak wygląda rejestracja karty w usłudze?

System posiada certyfikację organizacji płatniczych Visa International oraz MasterCard International.

 

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Zadzwoń pod 800 888 888 (bezpłatne połączenie) lub 61 647 28 46 (z telefonów komórkowych i z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora).

 

Korzyści:

  • Dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych kartą w Internecie
  • W przypadku utraty karty jest to dodatkowe utrudnienie dla przestępcy
  • Brak dodatkowych kosztów
  • Łatwość i wygoda – wystarczy raz aktywować usługę

Klient może również zarejestrować kartę przed dokonaniem płatności kartą przez Internet:

Maestro
Visa Electron
Visa Electron „młodzieżowa”
Visa Business Electron
Mastercard Debit PayPass
Mastercard PayPass KKS Lech
Mastercard Business PayPass
Mastercard przedpłacona
Mastercard kredytowa
Mastercard charge
Karta Kibica SGB – KKS Lech Poznań
Visa Electron payWave
Visa Electron payWave „młodzieżowa”
Visa Business Electron payWave
Visa kredytowa, Visa charge
Mastercard PayPass Gold – kredytowa
Debetowa karta walutowa Mastercard
Placówki
3D Secure

Portfel SGB

Dzięki aplikacji Portfel SGB masz możliwość sprawdzenia środków dostępnych dla karty płatniczej wydanej w ramach Spółdzielczej Grupy Bankowej, podglądu historii transakcji dokonanych kartą, a przypadku posiadania karty mobilnej – dokonywania szybkich płatności zbliżeniowych za pomocą Twojego telefonu.

Sprawdź szczegóły
Portfel SGB

Karta Kibica

Twoje korzyści:

  • Wygodne płacenie kartą bez konieczności noszenia gotówki
  • Płacenie w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale  elektroniczne akceptujące karty Mastercard (zarówno tradycyjne, jak i zbliżeniowe) w kraju i za granicą
  • Możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych – poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę:
    • do kwoty 100 zł – bez potwierdzenia numerem PIN*
    • powyżej kwoty 100 zł – konieczne potwierdzenie numerem PIN
  • Możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
  • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo Mastercard w kraju i za granicą przez całą dobę
  • Bezpłatna wypłata gotówki z bankomatów sieci SGB oraz BPS – Spółdzielcza Sieć Bankomatów
  • Możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem Płać kartą i wypłacaj
  • Kontrola nad finansami – możliwość sprawdzenia dostępnych środków w bankomacie SGB oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
  • Możliwość korzystania z dodatkowego pakietu ubezpieczeń
  • Minimum formalności przy wydaniu karty
  • Możliwość wydania kart osobom wskazanym przez posiadacza konta, w tym osobom które ukończyły 13 rok życia
  • Atrakcyjne rabaty w Centrum medycznym POLMED oraz u Partnerów POLMED. Szczegóły w regulaminie
  • Atrakcyjne rabaty w oficjalnym sklepie KKS Lech Poznań
  • Bezpieczeństwo:
    • podczas dokonywania transakcji zbliżeniowych karta pozostaje cały czas w twoich rękach
    • całodobowa możliwość zastrzeżenia karty

 

Istnieje również możliwość wgrania na kartę funkcji stadionowej – funkcja uruchamiana jest na stadionie KKS Lech Poznań. Na kartę nanoszone jest zdjęcie oraz numer pesel kibica i numer ACN (numer nadawany przez Klub). Karta posiadająca funkcję stadionową jest kompatybilna z systemem wejścia na stadion.

* terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej

Placówki
Karta Kibica

Informacja o marżach walutowych

Tabela prezentuje wyliczenia dotyczące różnicy pomiędzy kursem walutowym stosowanym przez Bank do rozliczenia transakcji z uwzględnieniem opłaty za przewalutowanie pobieranej przez Bank określonej w Taryfie prowizji i opłat a najbardziej aktualnym kursem referencyjnym wymiany euro ogłaszanym przez Europejski Bank Centralny, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 924/2009 z dnia 16 września 2009 r. w sprawie płatności transgranicznych we Wspólnocie oraz uchylającego rozporządzenie (WE) nr 2560/2001.
W Tabeli zastosowano najbardziej aktualne kursy podane przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard, Europejski Bank Centralny oraz kursy Banku. Ostateczna wysokość marży uzależniona jest od momentu wpływu transakcji do rozliczenia przez Bank.

Zasady przewalutowania transakcji realizowanych kartami płatniczymi w walutach obcych oraz wysokość opłat i prowizji pobieranych przez Bank z tego tytułu określone są odpowiednio w regulaminie dotyczącym poszczególnych kart płatniczych oraz obowiązującej Taryfie prowizji i opłat.

 

Marże walutowe dla kart płatniczych:

 

Tabela DCC:

 

Kontakt z doradcą

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) zgodnie z RODO.

Ponadto wyrażam zgodę:

1 na wysyłanie przez SGB-Bank S.A. na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 na wysyłanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez SGB-Bank S.A. mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

 


INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ SGB-BANK W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

    1. [dane administratora danych] SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań (dalej: SGB-Bank) informuje, że jest administratorem Pana/Pani danych osobowych.
    2. [cele i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przez SGB-Bank za Pana/Pani zgodą wyrażoną w celach każdorazowo wskazanych w klauzuli zgody, np. w celu przesyłania kontaktów mailowych lub kontaktów telefonicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania odpowiedzi od SGB-Banku na przesłane przez Pana/Panią wiadomości.
    3. [odbiorcy danych] SGB-Bank może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz SGB-Banku usługi prawne i serwisowe.
    4. [okres przechowywania danych] Pana/Pani dane będą przetwarzane doraźnie do chwili przekazania Panu/pani odpowiedzi na przesłaną wiadomość np. dot. informacji o produktach i usługach SGB-Banku. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pana/Panią zgody. SGB-Bank pozostawi jednak imię, nazwisko – wyłącznie dla uniknięcia ponownego wykorzystania danych osoby w celach objętych cofniętą zgodą.
    5. [katalog Pana/Pani praw] W granicach przepisów prawa ma Pan/Pani prawo:
      a) dostępu do treści swoich danych,
      b) ich sprostowania,
      c) ich usunięcia,
      d) ograniczenia ich przetwarzania,
      e) przenoszenia danych.
    6. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    7. Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłanych pisemnie na adres SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, lub elektronicznie na adres: iod@sgb.pl.
    8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi, że SGB-Bank przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO.
  • Wypełnij formularz!
    Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!