Karty - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Karty - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Zamów kartę w aplikacji lub bankowości internetowej

Teraz z każdego miejsca możesz zamówić kartę debetową – wystarczy smartfon z aplikacją SGB Mobile lub Nasz Bank!

Kartę zamówisz też w bankowości internetowej SGB24.

To proste:

  • Zamów wybraną kartę w aplikacji lub bankowości internetowej SGB24.
  • Dodaj ją do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay.
  • Płać mobilnie, nie czekaj na plastik!

Karta działa po maksymalnie 1 godzinie od zamówienia.

Szczegółowe warunki znajdziesz w taryfie prowizji i opłat.

Dowiedz się więcej:

 

Zobacz w których Bankach Spółdzielczych SGB możesz zamówić kartę Visa/Mastercard Mobile oraz z jakiej aplikacji lub bankowości internetowej skorzystać:

LISTA BANKÓW, KTÓRE OFERUJĄ TE KARTY
Zamów kartę w aplikacji lub bankowości internetowej

Karty debetowe

Twoja karta do codziennych zakupów wydawana do konta (rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PLN)

Płacisz nią kiedy chcesz – w sklepach stacjonarnych i w internecie, w Polsce i za granicą.

Kartą możesz:

  • płacić mobilnie telefonem, zegarkiem lub opaską

Dodaj kartę do cyfrowego portfela Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay lub Xiaomi Pay i zobacz jakie to proste▶️

Więcej na stronie www.sgb.pl/mobilne

  • szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo – do 100 zł bez podawania PIN-u

Czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł.

  • płacić bezpieczne w Internecie

Dzięki bezpłatnej usłudze 3D-Secure.

  • zarządzać w aplikacji SGB Mobile

SGB Mobile to usługa bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm oferowana przez SGB-Bank S.A. oraz wybrane banki spółdzielcze SGB. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach bankowości mobilnej, wymagania techniczne, zakres funkcjonalności, kategorie użytkowników aplikacji mobilnej, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji SGB Mobile dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile.

  • wypłacać gotówkę z bankomatu oraz podczas płatności kartą za zakupy

W sklepach oznaczonych znakiem cashback/Płać kartą i wypłacaj.

Dodatkowe korzyści

  • Kontrola wydatków w bankowości internetowej i mobilnej.
  • Mastercard Bezcenne Chwile – zbierasz punkty za codzienne zakupy kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych, a następnie wymieniasz je na nagrody. Więcej informacji na temat programu znajdziesz na Mastercard Bezcenne Chwile.

Pamiętaj, że do programu Bezcenne Chwile należy się zarejestrować. Rejestracja jest możliwa także w aplikacji SGB Mobile.

Pamiętaj

  • W razie utraty karty należy ją natychmiast zastrzec. Zrób to przez bankowość internetową lub aplikację, albo zadzwoń na bezpłatną Infolinię SGB.
  • Zasady naliczania opłat i prowizji oraz ich wysokość znajdziesz w dokumencie Taryfy Opłat i Prowizji danego banku.

Nowość! Karty Junior do Takiego konta spoko

Dowiedz się więcej ▶️

Lista banków, które mają w ofercie konto Takie konto spoko oraz karty Visa i Mastercard Junior ▶️

Placówki
Karty debetowe

Karta prepaid

Karta, z której można korzystać po wpłaceniu lub przelaniu środków na jej rachunek (karta przedpłacona)

Można nią płacić w sklepach stacjonarnych i w internecie, zarówno w Polsce, jak i za granicą, oraz wypłacać gotówkę w bankomacie.

Kartą możesz:

  • szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo – do 100 zł bez podawania PIN-u

Czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł.

Pamiętaj, karta jest bezpieczna!
Operacje kartą mogą być wykonywane do wysokości kwoty dostępnej na rachunku karty (każda karta funkcjonuje w oparciu o odrębny rachunek karty) z zastrzeżeniem dziennych kwotowych i ilościowych limitów transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki.

  • płacić bezpieczne w Internecie

Dzięki bezpłatnej usłudze 3D-Secure.

  • zarządzać w aplikacji SGB Mobile

SGB Mobile to usługa bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm oferowana przez SGB-Bank S.A. oraz wybrane banki spółdzielcze SGB. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach bankowości mobilnej, wymagania techniczne, zakres funkcjonalności, kategorie użytkowników aplikacji mobilnej, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji SGB Mobile dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile

  • wypłacać gotówkę z bankomatu

Dodatkowe korzyści

  • Kontrola wydatków w bankowości internetowej i mobilnej.
  • Użytkownikiem karty może być osoba fizyczna, która ukończyła 7 lat.
  • Wszelkie dyspozycje dotyczące karty wydanej osobie fizycznej, będącej małoletnim pomiędzy 7 a 13 rokiem życia, składane są wyłącznie przez rodzica lub opiekuna prawnego.
  • Małoletni w wieku 7-13 może dokonywać transakcji kartą przedpłaconą wyłącznie do wysokości ustalonych limitów.
  • Małoletni w wieku 13+ może dokonywać transakcji kartą przedpłaconą w granicach czynności zwykłego zarządu, o ile przedstawiciel ustawowy małoletniego nie złoży sprzeciwu; szczegółowe zasady określa Regulamin funkcjonowania kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych.
  • Posiadacz rachunku może nabyć kartę dla siebie lub w celu przekazania innej osobie, która będzie użytkownikiem karty.
  • Szczegółowe zasady dysponowania środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunku:
    • użytkownika karty będącego małoletnim, który nie ukończył 13 roku życia,
    • użytkownika karty będącego małoletnim, który ukończył 13 rok życia,

określa Regulamin funkcjonowania kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych.

Pamiętaj

  • W razie utraty karty należy ją natychmiast zastrzec. W tym celu zadzwoń na bezpłatną Infolinię SGB.
  • Zasady naliczania opłat i prowizji oraz ich wysokość znajdziesz w dokumencie Taryfy Opłat i Prowizji danego banku.
Placówki
Karta prepaid

Karta kredytowa

Potrzebujesz dodatkowych pieniędzy na niespodziewane wydatki lub codzienne zakupy?

Sprawdź szczegóły karty kredytowej Mastercard, Visa lub Mastercard Gold.

  • Płacisz kartą kiedy chcesz – w sklepach stacjonarnych i w internecie, w Polsce i za granicą.
  • Masz nieograniczony dostęp do pieniędzy w ramach ustalonego w umowie limitu kredytu, z zastrzeżeniem dziennych kwotowych i ilościowych limitów transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki.
  • Limit kredytowy przyznajemy na podstawie zweryfikowanych danych z wniosku. Jego wysokość jest uzależniona od oceny zdolności kredytowej, którą przygotowujemy.
  • Okres bezodsetkowy trwa nawet do 54 dni (dotyczy to wyłącznie transakcji kartą, a jego warunkiem jest spłata całego zadłużenia w terminie).
  • Spłacasz zadłużenie kiedy i jak chcesz – jednorazowo lub w dowolnych ratach. Pamiętaj, że każda spłata zadłużenia podwyższa limit Twoich środków na koncie do wysokości ustalonego w umowie limitu kredytu.
  • Możesz wydać kartę dodatkową dla wskazanej przez Ciebie osoby powyżej 13 roku życia.

Kartą możesz:

  • płacić mobilnie telefonem, zegarkiem lub opaską

Dodaj kartę do cyfrowego portfela Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay lub Xiaomi Pay i zobacz jakie to proste! ▶️

Więcej na www.sgb.pl/mobilne

  • szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo – do 100 zł bez podawania PIN-u

Czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł.

  • płacić bezpiecznie w internecie

Dzięki bezpłatnej usłudze 3D Secure.

  • zarządzać kartą w aplikacji SGB Mobile

SGB Mobile to usługa bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm oferowana przez SGB Bank S.A. oraz wybrane banki spółdzielcze SGB. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach  bankowości mobilnej, wymagania techniczne, zakres funkcjonalności, kategorie użytkowników aplikacji mobilnej, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji SGB Mobile dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile.

  • w razie potrzeby wypłacić gotówkę z bankomatu.

Pamiętaj! Za wypłatę gotówki w bankomacie bank może naliczyć odsetki.

Dodatkowe korzyści

  • Kontrola wydatków w bankowości internetowej i mobilnej.
  • Mastercard Bezcenne Chwile – zbierasz punkty za codzienne zakupy kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych, a następnie wymieniasz je na nagrody. Więcej informacji na temat programu znajdziesz na Mastercard Bezcenne Chwile.

Pamiętaj, że do programu Bezcenne Chwile należy się zarejestrować. Rejestracja jest możliwa także w aplikacji SGB Mobile.

Jak działa karta

  • Karta rozliczana jest w miesięcznych cyklach, tzw. okresach rozliczeniowych.
  • Po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego bank generuje wyciąg, czyli zestawienie wszystkich dokonanych i rozliczonych transakcji w tym cyklu.
  • Na zestawieniu wskazana jest termin, w jakim należy spłacić zadłużenie. Możesz spłacić całość zadłużenia lub jego część. Minimalna wysokość spłaty wykorzystanego limitu to 5%, min. 50 złotych.
  • Jeśli jednorazowo spłacisz całość zadłużenia w terminie, nie zapłacisz żadnych odsetek od transakcji bezgotówkowych.

Pamiętaj

  • W razie utraty karty należy ją natychmiast zastrzec. Zrób to przez bankowość internetową lub aplikację, albo zadzwoń na bezpłatną Infolinię SGB.
  • Zasady naliczania opłat i prowizji oraz ich wysokość znajdziesz w dokumencie Taryfy Opłat i Prowizji danego banku.
  • Decyzja kredytowa uzależniona jest od wyniku indywidualnego badania Twojej zdolności kredytowej oraz dokonanej oceny ryzyka kredytowego przez bank.
Placówki
Karta kredytowa

Karta walutowa

Karta walutowa w EUR, USD lub GBP jest powiązana z oszczędnościowym rachunkiem walutowym prowadzonym w tej samej walucie

Płacisz kartą kiedy chcesz – w sklepach stacjonarnych i w Internecie, w Polsce i za granicą.

Płacąc i wypłacając kartą walutową w walucie rachunku, nie ponosisz kosztów związanych z przewalutowaniem transakcji.

Kartą możesz:

  • płacić mobilnie telefonem, zegarkiem lub opaską

Dodaj kartę do cyfrowego portfela Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay lub Xiaomi Pay i zobacz jakie to proste! ▶️

Więcej na www.sgb.pl/mobilne

  • szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo – do 100 zł bez podawania PIN-u

Czasem PIN również może być jednak wymagany, kiedy płacisz zbliżeniowo mniej niż 100 zł.

  • płacić bezpieczne w Internecie

Dzięki bezpłatnej usłudze 3D-Secure

  • zarządzać kartą w aplikacji SGB Mobile

SGB Mobile to usługa bankowości mobilnej dla klientów indywidualnych oraz firm oferowana   przez SGB-Bank S.A. oraz wybrane banki spółdzielcze SGB. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach bankowości mobilnej, wymagania techniczne, zakres funkcjonalności, kategorie użytkowników aplikacji mobilnej, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji SGB Mobile dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile.

  • wypłacać gotówkę z bankomatu oraz podczas płatności kartą za zakupy

W sklepach oznaczonych znakiem cash back/Płać kartą i wypłacaj

Dodatkowe korzyści

  • Kontrola wydatków w bankowości internetowej i mobilnej.
  • Mastercard Bezcenne Chwile – zbierasz punkty za codzienne zakupy kartą w sklepach stacjonarnych i internetowych, a następnie wymieniasz je na nagrody. Więcej informacji na temat programu znajdziesz na Mastercard Bezcenne Chwile.

Pamiętaj, że do programu Bezcenne Chwile należy się zarejestrować. Rejestracja jest możliwa także w aplikacji SGB Mobile.

Placówki
Karta walutowa

Karta kibica KKS Lech Poznań

15 grudnia 2020 r. wycofujemy z naszej oferty kartę kibica Mastercard SGB-KKS Lech Poznań

Co warto wiedzieć? 

  • Z kart kibica Mastercard SGB KKS Lech Poznań, które są w obiegu, możesz korzystać przez cały okres ich ważności (data ważności wskazana na karcie). Do tego czasu możesz też korzystać z ich funkcji stadionowej.
  • Karty kibica Mastercard KKS Lech Poznań będziemy wznawiać jako zwykłe karty Mastercard zbliżeniowe, ale z nowym numerem karty oraz nowym numerem PIN. Jeśli do tego samego rachunku masz już kartę Mastercard zbliżeniową, nie będziemy wznawiać Twojej karty kibica.
  • Jeśli zamówisz duplikat karty kibica Mastercard KKS Lech Poznań po 14 grudnia 2020 r., Twoja karta zostanie wydana jako zwykła karta Mastercard zbliżeniowa bez funkcji stadionowej.
  • Od 15 grudnia 2020 r. nie wydajemy karty kibica także w miejsce karty zastrzeżonej.
  • Od 15 grudnia 2020 r. nie skorzystasz ze zniżek dla posiadaczy karty kibica.

Jeśli zgubisz kartę lub zostanie ona skradziona, możesz ją zastrzec:

Karta kibica Unia Leszno

Mistrzowska karta Mastercard Unia Leszno

Debetowa karta płatnicza Mastercard Unia Leszno wydawana do konta osobistego to wyjątkowa propozycja dla każdego kibica i sympatyka klubu Unia Leszno.

Wykorzystaj możliwości swojej karty:

Kupuj klubowe gadżety z rabatami:

Możesz skorzystać z 15% rabatu na zakupy gadżetów w sklepie klubowym w Galerii Leszno.

Warunkiem otrzymania zniżki jest płatność Twoją debetową kartą płatniczą SGB z wizerunkiem klubu.

Rabat obowiązuje przez cały okres ważności karty. Pamiętaj, że zniżka nie obejmuje zakupu biletów i karnetu.

Jak otrzymać kartę?

O szczegóły zapytaj doradcę w Twoim Banku Spółdzielczym.

Lista Banków Spółdzielczych SGB, które oferują kartę debetową Mastercard Unia Leszno:

Placówki
Karta kibica Unia Leszno

3D Secure

Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure

Co to jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.

Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Twojego Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.

Aktywacja usługi 3D Secure

Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.

Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?

  • Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:

  • Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:

  1. Numer karty
  2. Imię i Nazwisko
  3. Datę ważności
  4. Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
  • Sprawdź poprawność danych

  • Potwierdź hasłem 3D Secure

Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).

Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.

Zablokowanie usługi 3D Secure

Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

 

Dowiedz się więcej:

Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure. 

Placówki
3D Secure

Cashback

Wypłacaj gotówkę przy płatności kartą za zakupy

Co to jest usługa cashback?

Dzięki usłudze cashback – płać kartą i wypłacaj możesz wypłacać gotówkę podczas płatności kartą za zakupy w sklepach, supermarketach czy na stacjach benzynowych oznaczonych logo:

Dla kogo?

Usługa cashback jest dostępna na terenie kraju dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych, którzy posiadają karty debetowe wydane do kont w PLN.

Jednorazowo możesz wypłacić do 1000 zł.

Limity wyznaczane są przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard.

Jak działa usługa cashback?

  • zrób zakupy w sklepie z logo usługi cashback,
  • przed dokonaniem płatności poinformuj sprzedawcę o chęci wypłaty gotówki,

  • potwierdź transakcję PIN-em,

  • odbierz gotówkę.

 

Rachunek, do którego przypisana jest Twoja karta, zostanie obciążony w momencie realizowania płatności. Pamiętaj, że za wypłatę cashback Bank może naliczyć opłatę zgodną z taryfą prowizji i opłat.

Placówki
Cashback

Chargeback

Korzystaj z usługi chargeback – jeśli chcesz złożyć reklamację dla płatności kartą.

Co to jest usługa chargeback?

Gdy płacisz kartą, Twoje zakupy są dodatkowo chronione. Możesz otrzymać zwrot pieniędzy z transakcji, która nie została zrealizowana lub była zrealizowana nieprawidłowo.

Chargeback zabezpiecza zakupy online i w sklepach stacjonarnych oraz płatności za usługi. Dotyczy tylko kart płatniczych – nie skorzystasz z niego, kiedy płacisz gotówką czy przelewem.

Chargeback jest realizowany bezpłatnie, na wniosek użytkownika karty, przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard na zasadach i w terminach przez nie wskazanych.

Kiedy możesz złożyć reklamację w ramach chargebacku?

  • Zamówiony towar nie został dostarczony lub zamówiona usługa nie została wykonana (np. bankructwo linii lotniczych lub biura podróży, nieuczciwy kontrahent).
  • Otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z opisem.
  • Towar został przez Ciebie zwrócony, ale sprzedawca nie zwrócił pieniędzy.

Jak skorzystać z chargebacku?

Z usługi możesz skorzystać, jeżeli nie udało Ci się odzyskać pieniędzy bezpośrednio u sprzedawcy. W pierwszej kolejności skontaktuj się więc z usługodawcą lub sklepem.

Jeśli nie uda Ci się samodzielnie wyjaśnić sprawy – pomożemy odzyskać pieniądze. Skontaktuj się z nami. Przyjdź do swojego banku i złóż wniosek o zwrot środków.

Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.sgb.pl/bank-sgb/reklamacje w części dotyczącej usługi chargeback.

 

Placówki
Chargeback

Informacja o marżach walutowych

Tabela prezentuje wyliczenia dotyczące różnicy pomiędzy kursem walutowym stosowanym przez Bank do rozliczenia transakcji z uwzględnieniem opłaty za przewalutowanie pobieranej przez Bank określonej w Taryfie prowizji i opłat a najbardziej aktualnym kursem referencyjnym wymiany euro ogłaszanym przez Europejski Bank Centralny, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 924/2009 z dnia 16 września 2009 r. w sprawie płatności transgranicznych we Wspólnocie oraz uchylającego rozporządzenie (WE) nr 2560/2001.
W Tabeli zastosowano najbardziej aktualne kursy podane przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard, Europejski Bank Centralny oraz kursy Banku. Ostateczna wysokość marży uzależniona jest od momentu wpływu transakcji do rozliczenia przez Bank.

Zasady przewalutowania transakcji realizowanych kartami płatniczymi w walutach obcych oraz wysokość opłat i prowizji pobieranych przez Bank z tego tytułu określone są odpowiednio w regulaminie dotyczącym poszczególnych kart płatniczych oraz obowiązującej Taryfie prowizji i opłat.

Marże walutowe dla kart płatniczych:

PORÓWNANIE KURSÓW
Waluta transakcjiKarta MASTERCARD w walucieVISA
PLNEURGBPUSDPLN
Euro3.25%0%1.18%0.8%2.97%
Złoty Polski0%0.25%1.24%0.86%0%
Forint Węgierski3.86%1.96%1.83%1.47%3.68%
Frank Szwajcarski2.85%0.42%0.48%0.41%2.51%
Funt Brytyjski3.24%0.19%0%0.79%2.93%
Korona Duńska3.25%0.03%0.19%0.8%3.02%
Korona Islandzka3.29%1.2%1.23%0.85%2.19%
Korona Norweska3.12%0.24%0.19%0.67%2.93%
Korona Szwedzka3.87%0.71%0.73%1.4%3.63%
Lej Rumuński3.29%1.13%1.22%0.84%2.99%
Lew Bułgarski3.24%0%1.17%0.8%2.97%
Korona Czeska3.27%0.08%1.19%0.83%3.02%

Tabela DCC:

PORÓWNANIE KURSÓW
Waluta transakcjiDCC
Kurs waluty w bankomacieMarża
Euro1 PLN = 0,2588 EUR10.27%
Złoty Polski1 PLN = 1 PLN0%
Forint Węgierski1 PLN = 101,7294 HUF10.68%
Frank Szwajcarski1 PLN = 0,2518 CHF10.43%
Funt Brytyjski1 PLN = 0,2209 GBP10.15%
Korona Duńska1 PLN = 1,9309 DKK10.26%
Korona Islandzka1 PLN = 38,9257 ISK10.2%
Korona Norweska1 PLN = 3,0084 NOK10.61%
Korona Szwedzka1 PLN = 2,9931 SEK10.21%
Lej Rumuński1 PLN = 1,2875 RON10.33%
Lew Bułgarski1 PLN = 0,5061 BGN10.25%
Korona Czeska1 PLN = 6,5531 CZK10.19%

 


Od 19 kwietnia 2021 r. powiadamiamy użytkowników kart SGB o marży za przewalutowanie transakcji dla płatności kartami na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego w walucie EOG (innej niż waluta karty).  Informacyjny SMS dostaniesz na numer telefonu komórkowego, który podałeś w Banku. Z usługi możesz zrezygnować lub aktywować ją ponownie w najbliższej placówce Twojego Banku.

Wymóg wynika z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2019/518 z 19 marca 2019 r. zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 924/2009 w odniesieniu do niektórych opłat za płatności transgraniczne w Unii i opłat za przeliczenie waluty.

Kontakt z doradcą

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) zgodnie z RODO.

Ponadto wyrażam zgodę:

1 na wysyłanie przez SGB-Bank S.A. na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 na wysyłanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez SGB-Bank S.A. mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

 


INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ SGB-BANK W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

    1. [dane administratora danych] SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań (dalej: SGB-Bank) informuje, że jest administratorem Pana/Pani danych osobowych.
    2. [cele i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przez SGB-Bank za Pana/Pani zgodą wyrażoną w celach każdorazowo wskazanych w klauzuli zgody, np. w celu przesyłania kontaktów mailowych lub kontaktów telefonicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania odpowiedzi od SGB-Banku na przesłane przez Pana/Panią wiadomości.
    3. [odbiorcy danych] SGB-Bank może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz SGB-Banku usługi prawne i serwisowe.
    4. [okres przechowywania danych] Pana/Pani dane będą przetwarzane doraźnie do chwili przekazania Panu/pani odpowiedzi na przesłaną wiadomość np. dot. informacji o produktach i usługach SGB-Banku. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pana/Panią zgody. SGB-Bank pozostawi jednak imię, nazwisko – wyłącznie dla uniknięcia ponownego wykorzystania danych osoby w celach objętych cofniętą zgodą.
    5. [katalog Pana/Pani praw] W granicach przepisów prawa ma Pan/Pani prawo:
      a) dostępu do treści swoich danych,
      b) ich sprostowania,
      c) ich usunięcia,
      d) ograniczenia ich przetwarzania,
      e) przenoszenia danych.
    6. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    7. Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłanych pisemnie na adres SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, lub elektronicznie na adres: iod@sgb.pl.
    8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi, że SGB-Bank przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO.
  • Wypełnij formularz!
    Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!