SGB Junior - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

SGB Junior - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

SGB Junior

Konto dziecka i rodzica w jednym banku

Świnka skarbonka w dziecięcym pokoju to często pierwszy etap nauki o zarządzaniu pieniędzmi. Jednak to konto, karta płatnicza oraz bankowość mobilna są naszą codziennością. Naucz swoje dziecko bankowania w wygodny i bezpieczny sposób.

Konto dziecka i rodzica w jednym banku to m.in.:

Bezpieczeństwo – to Ty decydujesz, jak dziecko może korzystać z karty, jakie ma limity, możesz wyłączyć BLIKA, dezaktywować aplikację dziecka jeżeli np. zgubi telefon.

Edukacja finansowa – nie musisz już dawać dziecku gotówki, bo może posługiwać się kartą i BLIKIEM. Możesz nauczyć je robić przelewy, opłacać samodzielnie jakieś drobne zobowiązania.

Zachowanie kontroli – widzisz wydatki dziecka, masz podgląd do produktów i historii transakcji (konta, karty, BLIKA), a w przypadku dziecka poniżej 13 lat akceptujesz wybrane dyspozycje np.  przelewy.

SGB Junior – dla kogo

Dziecko 0 – 6 lat

Otworzysz konto dla dziecka (bez karty i BLIKA) w swojej aplikacji mobilnej (opcja „Produkty”), na które możesz przelewać drobne kwoty. Możesz w ten sposób odkładać na przyszłość dziecka.

W dowolnym momencie, w swojej aplikacji SGB Mobile (w „Panelu rodzica”) zobaczysz ile już odłożyłeś na rachunku dziecka. Jeżeli potrzebujesz, to wypłacisz środki z rachunku od ręki w swoim banku.

Możesz zawnioskować o kartę dla dziecka możesz, kiedy ukończy 6 lat.

Usługa zdalnego otwarcia rachunku jest dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB.

Dziecko 6 – 13 lat

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, możesz otworzyć konto dla dziecka razem z kartą w swojej aplikacji mobilnej (opcja „Produkty).

Usługa zdalnego otwarcia rachunku dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB.

Gdy dziecko ma już konto, , niezależnie czy otwarte w aplikacji mobilnej czy placówce banku, możecie pobrać aplikację mobilną na telefon dziecka. Dzięki temu samodzielnie:

  • sprawdzi ile pieniędzy ma na koncie
  • za Twoją zgodą uruchomi BLIKA

BLIKIEM zapłaci w sklepie internetowym i stacjonarnym. Może też wykonać szybki przelew na numer telefonu bez podawania numeru konta odbiorcy np. może zwrócić pieniądze koledze za drożdżówkę.

Jeśli dziecko będzie potrzebowało wsparcia w poruszaniu się po aplikacji, to czeka tam na nie lisek Sol, który przeprowadza przez samouczek.

Kartę dla dziecka powyżej 6 roku życia możesz zamówić przy otwieraniu konta zdalnie, lub później w Placówce Banku.

Dziecko samodzielnie aktywuje i nadaje PIN do karty w swojej aplikacji mobilnej. Jednak to Ty decydujesz, jakie limity transakcyjnie ustawisz w swojej aplikacji dla karty dziecka. Możesz je w każdej chwili zmienić.

Dziecko kartą może:

– płacić zbliżeniowo w sklepach

– płacić w internecie

– wypłacać gotówkę z bankomatu

Wprowadzasz dziecko w świat finansów, uczysz korzystać z karty konta oraz aplikacji mobilnej  banku i jednocześnie nie tracisz nad tym kontroli. Każdy przelew zlecony przez dziecko trafia do Twojej akceptacji (opcja „lista autoryzacji” w aplikacji SGB Mobile).

Dziecko 13 – 18 lat

Do czasu, aż Twoje dziecko nie ukończy 18 lat, możesz otworzyć dla niego konto razem z kartą w swojej aplikacji mobilnej (zakładka „Produkty”).

Usługa zdalnego otwarcia rachunku jest dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB.

Gdy dziecko ma już konto,  niezależnie czy otwarte w aplikacji mobilnej czy placówce banku, możecie pobrać aplikację mobilną na telefon dziecka. Dzięki temu samo:

  • sprawdzi ile pieniędzy ma na koncie
  • uruchomi BLIKA

BLIKIEM zapłaci w sklepie internetowym i stacjonarnym. Może też wykonać szybki przelew na numer telefonu bez podawania numeru konta odbiorcy np. może zwrócić pieniądze koledze. Ty z kolei możesz szybko zasilić konto dziecka za pomocą numeru telefonu.

To Ty ustalasz limity dla karty dziecka i BLIKA, ale przelewy i aktywację BLIKA dziecko wykonuje samodzielnie.

Kartę dla dziecka, możesz zamówić przy otwieraniu konta zdalnie, lub później w banku.

Dziecko samodzielnie aktywuje i nadaje PIN do karty w swojej aplikacji mobilnej. Jednak to Ty decydujesz, jakie limity transakcyjnie ustawisz w swojej aplikacji dla karty dziecka. Możesz je w każdej chwili zmienić.

Dziecko kartą może:

– płacić zbliżeniowo w sklepach

– płacić w internecie

– wypłacać gotówkę z bankomatu

Wprowadzasz dziecko w świat finansów, uczysz korzystać z karty konta oraz aplikacji mobilnej  banku i jednocześnie nie tracisz nad tym kontroli. Do ukończenia przez dziecko pełnoletniości masz dostęp do konta i produktów dziecka w zakładce „Panel rodzica” W każdej chwili możesz sprawdzić historię transakcji.

 

Dziecko może płacić szybko i wygodnie telefonem lub zegarkiem (aby dodać kartę do portfela cyfrowego, musi być spełnione kryterium wieku zawarte w regulaminie dostawcy portfela cyfrowego). Więcej o cyfrowych portfelach na stronie: www.sgb.pl/mobilne.

Oferta cenowa

za otwarcie i prowadzenie konta Takie konto spoko
za wydanie i obsługę karty Visa Junior lub Mastercard Junior

 

Oferta dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB. Listę banków znajdziesz  TUTAJ

Jak założyć konto i kartę dla dziecka przez internet

Możesz zdalnie otworzyć konto dla swojego dziecka w aplikacji SGB Mobile lub bankowości internetowej SGB24. Do tego potrzebujesz ważny dokument tożsamości dziecka: paszport lub dowód osobisty.

Usługa dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB.

Krok 1

Przygotuj dokument dziecka i zaloguj się do swojej aplikacji SGB Mobile lub bankowości internetowej SGB24. W aplikacji SGB Mobile wybierz opcję „Produkty” w bankowości internetowej SGB24 wybierz „E-wnioski”.

Krok 2

Wypełniej wniosek, wybierz rodzaj karty dla dziecka (dostępna od 6 r.ż.)

Krok 3

Zapoznaj się z dokumentami (możesz je również pobrać na telefon lub komputer) i potwierdź zawarcie umowy hasłem SMS przesłanym na Twój numer telefonu.
Konto jest już aktywne, a karta (jeśli została zamówiona) w drodze. Na Twój i dziecka adresy e-mail zostały wysłane wiadomości z kompletem dokumentów oraz instrukcją jak aktywować aplikację mobilną dla dziecka.

Ważne! Konto w aplikacji SGB Mobile lub bankowości internetowej SGB24 może otworzyć tylko rodzic, który: jest pełnoletni, ma PESEL, posiada produkt dla klienta indywidualnego w relacji właściciel/współwłaściciel i korzysta z aplikacji SGB Mobile, z kontekstu indywidualnego. Jeśli rodzic otworzył dla siebie otworzył konto mobilne w aplikacji SGB Mobile i nie zweryfikował swojej tożsamości w placówce bankowej, to nie założy konta dla dziecka

Aplikacja SGB Mobile

Panel rodzica – masz tu podgląd produktów swojego dziecka (rachunek, karta, BLIK), możesz nimi zarządzać.

 

Zobacz jak zacząć bankowanie z dzieckiem

 

Masz pytania?

Zadzwoń na bezpłatną Infolinię SGB: 800 888 888 lub numer: 61 647 28 46 (dla połączeń z zagranicy). Możesz też napisać: call.center@sgb.pl.

Konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę.

 

Ważne informacje

Aplikacja mobilna SGB Mobile dostępna jest w SGB-Banku S.A. oraz wybranych bankach spółdzielczych SGB. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach aplikacji mobilnej, wymagania techniczne, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile.

Takie konto spoko jest rachunkiem rozliczeniowo-oszczędnościowym, prowadzonym dla klientów indywidualnych w wieku poniżej 18 lat. Przedstawiciel ustawowy oraz dziecko (właściciel rachunku) mogą dysponować środkami pieniężnymi, zgromadzonymi na rachunku, w ramach miesięcznego limitu zwykłego zarządu, wskazanego w Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych. Zasady korzystania przez dziecko z rachunku są wskazanie w umowie, Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych oraz w Regulaminie korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile.

Brak opłat za prowadzenie konta i kartę. W ramach Takiego konta spoko Twoje dziecko może korzystać z różnych produktów i usług. Szczegóły oferty oraz informacje o wysokości oprocentowania i pozostałych opłat i prowizji dostępne są na stronie internetowej danego Banku Spółdzielczego SGB. Listę Banków Spółdzielczych SGB, które oferują Takie konto spoko znajdziesz na stronie www.sgb.pl/takiekonto.

Zasady korzystania z BLIKA znajdziesz na stronie www.sgb.pl/mobilne.