3D Secure w aplikacji SGB Mobile - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

3D Secure w aplikacji SGB Mobile - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Oferta 3D Secure 3D Secure w aplikacji SGB Mobile

Usługa 3D Secure w aplikacji SGB Mobile

Od 31 października 2020 r. płatności kartą w internecie z 3D Secure szybko i bezpiecznie potwierdzisz w aplikacji mobilnej SGB Mobile. Zobacz jakie to proste! Nie masz jeszcze aplikacji SGB Mobile? Pobierz ją ze sklepu App Store lub Google Play.

 Aktywacja potwierdzania płatności 3D Secure w SGB Mobile

Już od 19 października 2020 r. możesz aktywować potwierdzanie płatności w SGB Mobile:

  • Wybierz swoją kartę w aplikacji.
  • Wybierz przycisk „Więcej akcji”.
  • Wybierz „Aktywuj potwierdzanie transakcji za pomocą 3D Secure”.
  • Po pojawieniu się informacji o aktywacji, wybierz opcję „Aktywuj”.
  • Potwierdź aktywację PIN-em do aplikacji mobilnej.
  • Potwierdzanie płatności w aplikacji mobilnej będzie możliwe (od 31 października 2020 r.)

W ten sam sposób możesz w każdej chwili wyłączyć usługę 3D Secure.

 Potwierdzanie płatności

Jeśli nie jesteś zalogowany do aplikacji:

  • Podczas płatności w internecie dostaniesz na swój telefon powiadomienie z aplikacji SGB Mobile – kliknij w nie.
  • Uruchomi się aplikacja SGB Mobile. Zaloguj się do aplikacji wybraną metodą logowania.
  • Zobaczysz szczegóły swojej transakcji. Jeżeli wszystko się zgadza, wciśnij „Potwierdź”.
  • Transakcja została potwierdzona.

Jeśli jesteś zalogowany do aplikacji:

  • Podczas płatności w internecie zostaniesz przeniesiony do ekranu SGB Mobile ze szczegółami transakcji.
  • Jeżeli szczegóły transakcji są prawidłowe, wybierz opcję „Podaj PIN”, wprowadź PIN do aplikacji i wciśnij „Potwierdź”.
  • Transakcja została potwierdzona.

 

Placówki

Kontakt z doradcą

[contact-form-7 id="144"]
Wypełnij formularz!
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!