Informacje prasowe 2023 - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Informacje prasowe 2023 - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

SGB Mobile – jak się zmieniać, to na lepsze! – 15.12.2023 r.

Od dzisiaj aplikacja SGB Mobile zmienia front – będzie jeszcze bardziej przyjazna i intuicyjna dla wszystkich użytkowników. Także dla dzieci, które korzystają z SGB Junior!

Nie zmieni się sposób logowania. Po nim każdy użytkownik SGB Mobile będzie mógł dopasować wygląd pulpitu do swoich potrzeb i przyzwyczajeń. Może spersonalizować aplikację w trzech obszarach:

SGB Mobile dopasuje się też automatycznie do trybu ciemnego, jeśli klient używa go w swoim smartfonie.

Personalizacja aplikacji SGB Mobile dotyczy wszystkich użytkowników. Również aplikacja w wersji dla dzieci i młodzieży zyskała nowy, atrakcyjny wygląd. Nowe ekrany w ofercie SGB Junior wprowadziło już blisko 50 Banków Spółdzielczych SGB, sukcesywnie będą robić to kolejne.

SGB Junior – oferta dla najmłodszych

Przypomnijmy, SGB Junior dostępna jest nawet dla tych dzieci, które nie mają jeszcze 13 lat. Młodzi klienci zobaczą w aplikacji sympatyczną maskotkę lisa Sola, który przeprowadzi ich krok po kroku przez funkcjonalności aplikacji. Najmłodsi mogą wybrać swój awatar, dostaną też animację sejfu. Dla rodziców udostępniamy Panel rodzica, który umożliwia im kontrolę nad finansami swoich dzieci.

W tym miejscu każdy z rodziców może podejrzeć wpływy i wydatki oraz transakcje, zarządzać limitami kartowymi oraz BLIK.

Coraz więcej Banków Spółdzielczych SGB razem z aplikacją dla najmłodszych wprowadza też nową ofertę dla dzieci: „Takie konto spoko”.  Konto, wraz z kartami Visa i Mastercard Junior, a także z BLIKIEM, dostępne jest już dla sześciolatków. Za prowadzenie konta i udostępnienie karty w ramach tej oferty Banki Spółdzielcze SGB nie pobierają żadnej opłaty.

– Nowe technologie – przyznaje Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA – sprawiają, że nie tylko idziemy za klientem, ale też reagujemy na jego oczekiwania. Stwarzamy możliwość stałego korzystania z naszych usług niezależnie od wieku, miejsca, czasu i okoliczności. Aplikacja SGB Mobile zmieniła swój wygląd, dzięki temu jest jeszcze bardziej przyjazna w użytkowaniu, także dla najmłodszych. Nowe ekrany w połączeniu z kolorowymi, kartami płatniczymi z całą pewnością zachęcą ich do tego, że zostaną z nami na dłużej.

Zalety nowego wyglądu pulpitu w SGB Mobile pokazuje animacja. Zapraszamy do jej obejrzenia: https://www.sgb.pl/zmiany-w-sgb-mobile/

– Zmieniliśmy wygląd pulpitu naszej aplikacji. Teraz każdy może go spersonalizować zgodnie ze swoimi potrzebami. Wprowadziliśmy także tzw. tryb dark mode – mówi Artur Józefowski, dyrektor Biura Bankowości Mobilnej i Internetowej SGB-Banku SA – Jednocześnie cały czas pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami. Już teraz mogę zdradzić, że w 2024 roku planujemy wdrożyć w SGB Mobile funkcję skarbonki (oszczędzania), prośbę o przelew BLIK, możliwość doładowania telefonu czy też e-vouchery i przelewy do realizacji z przyszłą datą. W połączeniu z atrakcyjnym i funkcjonalnym pulpitem SGB Mobile jest aplikacją, która pozwala swobodnie i skutecznie bankować. Jednocześnie zapewniamy klientom intuicyjny dostęp do najważniejszych z jego perspektywy produktów i usług – dodaje.

Czym jeszcze zaskoczy SGB Mobile w przyszłości? Warto śledzić doniesienia bankowców z SGB.

 

 

 

W Bankach Spółdzielczych SGB startuje nowa oferta “SGB Junior” – 23.11.2023 r.

Banki Spółdzielcze SGB rozpoczynają pilotaż nowej oferty skierowanej do osób młodych i… bardzo, bardzo młodych! Ofertę będzie mógł wdrożyć każdy bank, który posiada aplikację SGB Mobile.

Co zawiera oferta „SGB Junior”? Już wkrótce w Bankach Spółdzielczych SGB dostępne będzie konto dla dziecka nawet poniżej 13. roku życia. Do tego:

To idealna oferta dla tych rodziców, którzy chcą wprowadzić dzieci w świat bankowości, także tej mobilnej. Jednocześnie zachowują kontrolę zarówno nad finansami, jak i wydatkami swoich dzieci. Banki Spółdzielcze SGB gwarantują młodym klientom automatyczną zmianę tego konta na „Takie konto proste” po ich wejściu w pełnoletność.

Jakie są najważniejsze cechy „SGB Junior”?

„TAKIE KONTO SPOKO” to propozycja dla młodych klientów, zapewniająca jednocześnie ich rodzicom kontrolę nad wydatkami i operacjami wykonywanymi przez dziecko. „Takie konto spoko” – po udostepnieniu oferty przez bank – będzie mogło założyć z pomocą rodzica każde dziecko poniżej 18 roku życia. W tym celu może skorzystać z aplikacji SGB Mobile, bankowości internetowej SGB24 lub odwiedzić jedną z placówek bankowych.

Aktywacja konta – to nowość – będzie dokonywana przy użyciu kodu QR w aplikacji SGB Mobile, która na potrzeby młodych użytkowników zyskuje nowy wygląd. Dziecko może wybrać własny avatar, ustawić kolorystykę (w tym tryb ciemny) i spersonalizować wygląd pulpitu (skróty szybkich akcji i widżety). Po aplikacji oprowadzi go maskotka: sprytny i pełen uroku lisek Sol.

Dziecko korzysta z aplikacji, a rodzic dyskretnie sprawuje kontrolę w Panelu rodzica, w którym może:

Najpierw pilotaż, wkrótce pełne wdrożenie

Zapowiadana przez SGB w strategii „Otwieramy przyszłość” nowa oferta dla młodych klientów bankowości spółdzielczej oparta została o istniejącą aplikację SGB Mobile. W wersji dla dzieci i młodzieży zyska ona nowy, atrakcyjny wygląd.

Spółdzielcza Grupa Bankowa rozpoczyna pilotaż, w którym pracownicy Banków Spółdzielczych SGB wraz ze swoimi dziećmi będą testować aplikację i jej nowe funkcjonalności. Aplikacja do klientów trafi 15 grudnia.

– Nie ukrywam, że jesteśmy podekscytowani tym wdrożeniem – przyznaje Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA. – Z jednej strony jest to kolejny, bardzo ważny element naszej strategii, a z drugiej początek fascynującej podróży w nieznane. Wierzymy, że młodzi ludzie dostrzegą w ten sposób bank lokalny. Ten „ich” bank, położony całkiem blisko, przyjazny, nowoczesny, napędzany przez lokalną społeczność i sprzyjający jej rozwojowi. Dla nas to również wejście w zupełnie nowy segment odbiorców – inna musi być komunikacja usług, inna oferta, nietuzinkowe i pełne zaskoczeń propozycje. Młodzi są bardzo wymagający, ale chcę zapewnić, że Banki Spółdzielcze SGB sprostają tym wymaganiom.

Bankowcy z SGB cały czas pracują nad ulepszaniem funkcjonalności aplikacji dla młodych klientów. W kolejnych krokach uruchomimy:

 

 

 

Kolejne banki spółdzielcze przystępują do Systemu Usług SGB – 30.10.2023 r.

W Nasielsku podpisano dziś osiem umów na korzystanie z Systemu Usług SGB. Przystąpiły do niego banki spółdzielcze z Działdowa, Halinowa, Kutna, Mławy, Nasielska, Ożarowa, Strzegowa i Żuromina. Tym samym z systemu wkrótce będzie korzystało ponad 50 banków Spółdzielczej Grupy Bankowej.

System Usług SGB (SUS) to kompleksowy model zarządzania usługami dostarczanymi bankom spółdzielczym przez SGB-Bank SA. Dzięki niemu banki uzyskują dostęp do zasobów technicznych, kompetencyjnych i infrastrukturalnych oferowanych przez SGB-Bank. Możliwość wykorzystywania SUS oznacza dostęp do bogatego źródła produktów i narzędzi informatycznych oraz nowych rozwiązań technologicznych opracowanych w Zrzeszeniu, na przykład zintegrowanego rozwiązania zrzeszeniowego ZRZ, systemu antyfraudowego FDS, Platformy SGB, narzędzi AML, całodobowego Call Center i aplikacji SGB Mobile.

– Przede wszystkim dziękuję bankom spółdzielczym za zaufanie. Wspólna platforma usług zrzeszeniowych, dostarczająca bankom odpowiednich narzędzi i udostępniająca im nowoczesne produkty, to kwintesencja naszej działalności w ramach Grupy – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA odpowiedzialny za obszar IT. – Tu obowiązuje zasada win-win. W pierwszej kolejności wygrywa klient banku spółdzielczego, który otrzymuje nowoczesne i bezpieczne rozwiązania technologiczne. Wygrywa bank spółdzielczy, ponieważ zyskuje specjalistyczne wsparcie w zakresie administrowania systemami operacyjnymi, obsługi rozliczeń, usług bezpieczeństwa i analizy transakcji, sprawozdawczości, rozwoju kanałów elektronicznych, rozliczeń złotówkowych i walutowych. Wygranym jest także SGB-Bank, który właśnie do takich celów został powołany.

W strategii „Otwieramy przyszłość” najważniejszy jest klient. Klientem SGB-Banku są w tym przypadku banki spółdzielcze Zrzeszenia, które mogą korzystać z dostarczanych im rozwiązań. Właśnie minęły dwa lata, odkąd Bank Spółdzielczy w Lipnie korzysta z rozwiązań zrzeszeniowych ofertowanych przez bank zrzeszający. Jak je ocenia?

– Wykorzystujemy to, co najlepsze w ofercie SUS – podkreśla Anna Kozłowska, prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Lipnie. – SGB-Bank zarządza zmianami dotyczącymi przepisów prawa czy sprawozdawczości, a my możemy skupić się na prowadzeniu biznesu bankowego. Uczestniczymy w pilotażach, testujemy rozwiązania zrzeszeniowe, z których później korzystają nasi klienci. Mam na myśli np. aplikację mobilną, kantor SGB czy trwały nośnik. Inny ważny aspekt to bezpieczeństwo działalności. W dobie fake newsów i fraudów  to wartość bezcenna. Dzięki Systemowi Usług SGB środki naszych klientów są bezpieczne.

Posiadanie najnowocześniejszych narzędzi technologicznych jest dla małego banku realnym wsparciem w codziennej pracy i obsłudze klienta. Z perspektywy lokalnej społeczności bezpieczeństwo danych, nowe oferty i szybkość w podejmowaniu decyzji finansowych w relacjach z klientami ma kluczowe znaczenie.

 

 

 

A Ty co zrobisz jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB 03.10.2023 r.

Niemal równo rok po odsłonie akcji wizerunkowej, w której bankowcy przekonywali klientów, że „dobrze dbać o siebie nawzajem”, startuje nowa kampania SGB. Łączy ona dbałość o wizerunek i budowanie świadomości z możliwością wygranej w Wielkiej Loterii Lokat SGB. Nowa kampania to efekt współpracy SGB – Spółdzielczej Grupy Bankowej – z jedną z największych w Polsce agencji reklamowych – GPD Agency.

Hasło nowej kampanii to „A Ty co zrobisz, jak wygrasz?”. W spocie reklamowym widzimy znaną z poprzednich spotów dziennikarkę, która tym razem pyta napotkanych klientów Banku Spółdzielczego SGB o to, co oni zrobiliby, gdyby wygrali jedną z głównych nagród w loterii, czyli 100 tys. złotych. Każdy z zapytanych ma swoje marzenia, które chciałby spełnić. Łączy ich jedno: dobrze dbać o siebie nawzajem i dobrze mieć lokatę w Banku Spółdzielczym SGB.

–Ta kampania pokazuje, że jesteśmy konsekwentni w naszych działaniach – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku. – Klienci to doceniają, a my widzimy, że Banki Spółdzielcze SGB są marką coraz bardziej rozpoznawalną na rynku. Już nie tylko jako polskie i lokalne banki, ale też banki, które dbają o swoich klientów i dają im więcej niż tylko obsługę bankową. W każdym banku klient może założyć lokatę, ale tylko w Banku Spółdzielczym SGB może wygrać pieniądze i zrobić z nimi co tylko zechce np. zadbać o siebie i swoich bliskich.

Pula nagród jest rekordowa – 5 nagród I stopnia po 100 tys. zł każda oraz aż 366 nagród II stopnia, po 2 tys. zł każda. Kampania pojawi się przede wszystkim w internecie (Meta, Google, YouTube), ale także w telewizji (TVP, TVN) i w VOD.

Spoty reklamowe (30”, 15” i 6”) można oglądać od 2 października, a ich bohaterami są klienci z najważniejszych dla SGB segmentów. Miłośnik technologii chciałby zamontować w swoim domu pompę ciepła. Dwójka młodych ludzi zrealizowałaby swoje największe marzenia podróżnicze – oba, bo nie musieliby wybierać i iść na kompromisy. A przedstawicielka klientów tradycyjnych zadbałaby o swój ogród tak, by jeszcze fajniej spędzać w nim czas ze swoimi wnukami. Co jeszcze dzieje się w spotach? Zachęcamy do obejrzenia ich w mediach.

Za koncepcję kreatywną kampanii, a także za jej realizację i produkcję spotów odpowiada GDP Agency. Do zadań GPD należały m.in. produkcja i postprodukcja 30, 15 oraz 6 sekundowych spotów oraz sesja foto. Do stworzenia spotów wykorzystano silnik renderujący w czasie rzeczywistym Unreal tak, aby móc lepiej zapanować nad światłem, klimatem oraz wyglądem scen.

Więcej informacji na stronie loterialokat.sgb.pl.

 

 

 

SGB po raz czwarty w ogólnopolskim wyzwaniu “RakReaton”. Rusza nas pomaganie! – 01.09.2023 r. 

W SGB rusza nas pomaganie! Dlatego przez cały wrzesień zbieramy kilometry w ogólnopolskim wyzwaniu sportowym RakReaton. W ten sposób aktywnie wspieramy dzieci z chorobą nowotworową.

RakReaton jest częścią ogólnopolskiej Kampanii „Złotej Wstążki”. To charytatywne wyzwanie sportowe, w którym bierzemy udział od samego początku, po raz czwarty. Również od początku SGB-Bank SA jest partnerem wydarzenia.

Pomagamy aktywnie i kreatywnie

Pomaganie i sport to w Zrzeszeniu SGB dwie rzeczy, które od zawsze idą ze sobą w parze. Doskonałym przykładem są nie tylko poprzednie edycje RakReatona, ale również Wyzwanie Sportowe SGB, w którym tylko w 2023 roku wzięło udział ponad 6 tysięcy osób.

1 milion 200 tysięcy kilometrów

4 edycja RakReatonu startuje 1 września i trwa przez cały miesiąc. W tym roku naszym celem jest pokonanie 1 miliona 200 tysięcy kilometrów. Nieprzypadkowa i symboliczna liczba – co roku u 1200 dzieci i nastolatków w Polsce diagnozowana jest choroba nowotworowa. Jeśli wspólnie uda nam się osiągnąć cel, partnerzy wyzwania: Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej i Grupa Impel przekażą 120 tysięcy złotych na wsparcie i leczenie dzieci.

– Banki Spółdzielcze SGB stawiają na wzajemność i aktywność. Pomagamy lokalnym społecznościom, ale nie tylko. Wiemy też, że każdy najmniejszy gest, krok i wysiłek ma znaczenie – mówi Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA. – Dzięki udziałowi w Kampanii Złotej Wstążki możemy pomóc dzieciom, a jednocześnie zadbać o swoje zdrowie. SGB-Bank z przyjemnością kolejny raz został partnerem tego wydarzenia. W SGB naprawdę rusza nas pomaganie. Wspieramy RakReaton od samego początku i namawiamy innych do tego samego: pomóżmy dzieciom chorym na nowotwory i dajmy im szansę na wyzdrowienie – dodaje Mirosław Skiba.

Bądźmy czujni i uważni

We wrześniu, miesiącu świadomości nowotworów dziecięcych, Kampania „Złotej Wstążki” ma przypominać o tym, jak ważna jest onkoczujność rodziców i lekarzy. W tym roku wspólnie z organizatorem kampanii, Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, chcemy zwiększać świadomość rodziców, bliskich i lekarzy w zakresie tego, jakie są wczesne symptomy nowotworów dziecięcych, jak je rozpoznać i co robić, kiedy podejrzewamy najgorsze.

 Współpraca całego środowiska pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczby osób, dzięki czemu stworzymy silną i zaangażowaną społeczność, która będzie ukierunkowana na zapewnienie każdemu choremu dziecku i nastolatkowi w Polsce kompleksowego wsparcia, zrozumienia i szansy na skuteczne wyleczenie – wyjaśnia Anna Apel, Prezes Zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

Rusza nas pomaganie

W aplikacji Activy, która jest partnerem technologicznym wydarzenia, kilometry będziemy liczyć w wielu dostępnych aktywnościach. Jesteśmy przekonani, że każdy znajdzie coś dla siebie. Spośród wielu możliwości kilometry można liczyć na rowerze, hulajnodze, rolkach, deskorolce, podczas biegu, spaceru, wędrówki i nawet na bieżni.

W tym roku nowością są także kroki. To doskonała opcja na pomaganie dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę z regularną aktywnością… lub po prostu nie mają czasu w ciągu dnia, by wsiąść na rower, czy pójść na dłuższy spacer.

Jeśli chcesz do nas dołączyć – nie czekaj! Dobrze dbać o siebie… i przy okazji pomagać podopiecznym fundacji. Informacje o RakReatonie znajdziesz na stronie https://rakreaton2023.activy.app/ lub https://naratunek.org/rakreaton-rusza-mnie-pomaganie/

 

 

Usługa płatności Visa Mobile już w aplikacji SGB Mobile! – 22.06.2023 r. 

Banki Spółdzielcze SGB udostępniają swoim klientom usługę Visa Mobile – nową metodę płatności kartami Visa w internecie, z wykorzystaniem aplikacji SGB Mobile.

Dzięki usłudze Visa Mobile klienci, którzy płacą online, nie muszą już podawać numeru swojej karty Visa, daty jej ważności i kodu CVV2. Podczas zakupów w sieci wystarczy podać numer telefonu przypisany do karty w usłudze Visa Mobile i przy użyciu PIN-u potwierdzić płatność w aplikacji SGB Mobile lub aplikacji Visa Mobile.

– Technologiczna transformacja, którą przechodzi Spółdzielcza Grupa Bankowa, stawia przed nami ważny cel: sprostać potrzebom klientów i wyprzedzić ich oczekiwania – przyznaje Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku odpowiedzialny za pion IT. – Tak właśnie jest z usługą Visa Mobile, która zdejmuje z procesu zakupowego obawę klienta o przekazanie wrażliwych danych personelowi sklepów internetowych. To rozwiązanie jest innowacyjne i intuicyjne, a przede wszystkim – wydatnie zwiększa bezpieczeństwo transakcji.

Rozwiązanie jest oparte na usłudze Click to Pay i wykorzystuje standard EMV Secure Remote Commerce (SRC), który jest wzorcem dla płatności kartą w internecie. Metody płatności zgodne z SRC mają być zarówno proste w obsłudze dla każdego posiadacza i posiadaczki karty, jak i łatwe we wdrożeniu przez dostawców.

Użytkownicy kart Visa mogą korzystać z usługi Visa Mobile w ramach aplikacji mobilnej SGB Mobile, udostępnionej przez ich Bank Spółdzielczy SGB lub SGB-Bank SA. Do płatności można wykorzystywać karty debetowe Visa dla klientów indywidualnych i firmowych oraz karty kredytowe Visa.

Usługa Visa Mobile i aplikacja SGB Mobile posiadają wiele niezbędnych zabezpieczeń, które chronią klienta przed wyłudzeniem danych i użyciem ich przez osoby nieuprawnione. Jedną z nich jest tokenizacja. Token w płatnościach zastępuje dane karty, zamieniając je w skomplikowany szyfr. Każdy token jest unikatowy – niemożliwy do odczytania i wykorzystania przez oszustów. Właśnie dlatego dane karty są zabezpieczone.

– Tokenizacja stoi za jednym z najnowszych rozwiązań płatniczych stworzonych w Europie Środkowo-Wschodniej – Visa Mobile. Tokenizacja to kolejny etap zmian w płatnościach cyfrowych, rozpoczętych przez wprowadzenie i upowszechnienie płatności zbliżeniowych. Z czasem konsumenci zaczęli do terminali coraz częściej przykładać karty czy smartfony, co byłoby trudne do wdrożenia bez stokenizowania kart zapisanych w tych urządzeniach. Teraz tokeny są coraz powszechniej stosowane w płatnościach internetowych – mówi Adrian Kurowski, dyrektor generalny Visa w Polsce. – Dzięki Visa Mobile konsumenci mogą korzystać z zalet jakie niosą tokeny, nawet gdy nie płacą w sklepach internetowych, które wspierają tokenizację.

Dostęp do aplikacji możliwy jest tylko po podaniu kodu PIN lub biometrii. Klientowi, który płaci z wykorzystaniem Visa Mobile, przysługują takie same prawa, jak przy użyciu fizycznej karty. Transakcje Visa Mobile są też chronione poprzez możliwość skorzystania z procedury chargeback. Procedura ta oznacza, że bank płacącego może próbować odzyskać od sprzedawcy pieniądze za wadliwe albo niedostarczone zakupy opłacone kartą Visa.

Przy użyciu Visa Mobile można płacić za zakupy w sklepach internetowych, które akceptują tę metodę. Obecnie usługa działa tylko w Polsce. Przy wyborze metody płatności w czasie zakupów, należy wybrać logo Visa Mobile.

Więcej o Visa Mobile w aplikacji SGB Mobile TUTAJ ▶️

 

 

Zakończyło się rekordowe Wyzwanie SGB! – 16.06.2023 r. 

Znamy oficjalne wyniki zakończonego niedawno Wyzwania Sportowego SGB. Tegoroczna edycja obu konkursów okazała się rekordowa pod wieloma względami. Co najważniejsze, pracownicy i sympatycy SGB osiągnęli wszystkie cele charytatywne!

Ponad 6200 sympatyków i pracowników SGB pokonało wspólnie ponad 1 milion 700 tysięcy kilometrów!  Przez 44 dni trwania konkursu, zbieraliśmy kilometry biegając, chodząc, jeżdżąc na rowerach i rolkach. Wykonaliśmy wspólnie ponad 250 tysięcy aktywności!

Te liczby naprawdę robią wrażenie. Jeszcze nigdy w historii zamkniętych konkursów Activy (nasz partner techniczny zapewniający aplikację do rejestracji treningów i obsługi konkursu) żadna firma nie „dostarczyła” tylu kilometrów. A wszystko to w szczytnym celu. Grupa SGB wspomoże lokalne fundacje, stowarzyszenia, szkoły, które organizują zajęcia sportowe dla dzieci.

– Takie są właśnie Banki Spółdzielcze SGB – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji SGB-Banku SA. – Oddają lokalnym społecznościom to, co od nich dostają. Bardzo dziękuję wszystkim za aktywny udział w Wyzwaniu Sportowym SGB. Szczególnie sympatykom SGB – Wasze treningi przełożyły się na konkretną pomoc dla dzieciaków – być może też w Waszej okolicy. Dbajcie o siebie przez cały czas i do zobaczenia w przyszłym roku!

Wybór organizacji i przekazanie im sprzętu sportowego to miły obowiązek dla najlepszych na najbliższe miesiące.

 

 

Pracownicy i sympatycy SGB pokonali wspólnie już 1 milion kilometrów w Wyzwaniu Sportowym SGB! – 5.06.2023 r. 

W trwającym jeszcze do 11 czerwca Wyzwaniu Sportowym SGB pracownicy i sympatycy SGB pokonali już wspólnie 1 milion kilometrów! To niesamowity wynik, który dodatkowo pozwala uruchomić finansową pulę charytatywną.

Tegoroczna edycja obu konkursów jest rekordowa. Ponad 3300 sympatyków oraz blisko 3000 pracowników od 29 kwietnia zbiera kilometry biegając, chodząc, jeżdżąc na rowerze i rolkach. Do końca Wyzwania pozostał tydzień, ale już teraz wiadomo, że dzięki pokonanej barierze 1 miliona kilometrów Grupa SGB będzie mogła wspomóc lokalne fundacje, stowarzyszenia, szkoły, które organizują zajęcia sportowe dla dzieci.

– Zarówno liczba uczestników, jak i ich zaangażowanie robią ogromne wrażenie – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji SGB-Banku SA. – To olbrzymia zasługa Banków Spółdzielczych SGB, ale przede wszystkim sympatyków i pracowników całego Zrzeszenia. Na tym właśnie polega zasada wzajemności, która wyróżnia nas wśród banków – wspieramy lokalne społeczności, a nasi sympatycy wspierają naszą akcję. Wspólnie pokonujemy kilometry i zdobywamy pieniądze na cel charytatywny. I będziemy to robić do 11 czerwca.

Do Wyzwania przyłączyć można się w dowolnym jego momencie. Wystarczy pobrać aplikację Activy i dołączyć do konkursu dla Sympatyków SGB. Kody wejścia i zasady na stronie https://sympatycysgb.activy.app/

 

 

 

Start Wyzwania Sportowego SGB. Od soboty liczy się każdy kilometr – 28.04.2023 r.

W sobotę, 29 kwietnia startuje Wyzwanie Sportowego SGB. Przez 44 dni sympatycy i pracownicy Grupy SGB oraz współpracujących firm będą zbierać kilometry na cele charytatywne.

Już teraz do konkursu zapisało się ponad 1800 pracowników oraz ponad 1100 sympatyków! A do Wyzwania przyłączyć można się w dowolnym jego momencie. Wystarczy pobrać aplikację Activy i dołączyć do 2. edycji konkursu dla Sympatyków SGB. Kody wejścia i zasady na stronie https://sympatycysgb.activy.app/

– To kolejna odsłona naszej akcji, a zainteresowanie Wyzwaniem Sportowym SGB rośnie z roku na rok – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji SGB-Banku SA. – Chcę podziękować Bankom Spółdzielczym SGB za lokalne nagłośnienie akcji, ale przede wszystkim sympatykom SGB i pracownikom Zrzeszenia za tak liczny udział. Jestem przekonana, że najbliższy czas będzie bardzo aktywny i że będziemy wspierać się wzajemnie. Banki Spółdzielcze SGB od lat działają biznesowo w duchu społecznej odpowiedzialności, a teraz przełożyły to również na sport i rozwój sportowy swoich klientów. Tak właśnie działa wzajemność: my wspieramy lokalne społeczności, a nasi klienci – ale nie tylko, również po prostu sympatycy! – wspierają cel charytatywny. Pamiętajmy, że to jest najważniejsze w naszej akcji, dlatego liczy się każdy kilometr.

W tym roku Grupa SGB chce wspólnie ze swoimi sympatykami okrążyć Ziemię 25 razy. Dopiero to pozwoli uruchomić cele charytatywne. Przed uczestnikami Wyzwania do pokonania co najmniej 1 milion kilometrów!

Przypomnijmy, że w Wyzwaniu Sportowym SGB kilometry przeliczane są na punkty, a te w efekcie oprócz nagród indywidualnych i drużynowych dla uczestników, przełożą się także na konkretną pomoc dla innych. A dokładnie na lokalne fundacje, stowarzyszenia, szkoły, które organizują zajęcia sportowe dla dzieci.

Dołącz do Wyzwania Sportowego SGB, zaproś swoich znajomych. Szczegóły na stronie https://sympatycysgb.activy.app/

 

 

“Tajemnica Miasteczka”, edukacyjna gra komputerowa promuje Banki Spółdzielcze SGB – 26.04.2023 r. 

Banki Spółdzielcze SGB udostępniły grę edukacyjną „Tajemnica Miasteczka”, która popularyzuje ideę bankowości spółdzielczej i promuje wartości ważne dla lokalnych banków oraz ich społeczności. Poczucie wspólnoty, pomaganie, troska i wzajemność – to główne motywy w fabule tej zabawy…

W Miasteczku, w którym mieszka dwoje głównych bohaterów, dochodzi do dziwnych wydarzeń. Gwałtowna burza sprawiła, że pogodni, uczynni i życzliwi mieszkańcy nagle stali się źli, zawistni i niechętni do pomocy. Zniknęła dobroć, troska o wspólnotę i wspólna dbałość o siebie.

Wraz z Rozalią i Bernardem, bohaterami zabawy, gracze przechodzą przez kolejne odsłony gry i wykonują zadania, które w konsekwencji pozwolą naprawić tę dziwną sytuację. Okaże się też, że nie tylko ludzie odczuwają skutki felernej burzy i nie tylko z ludźmi bohaterowie będą mogli porozmawiać…

– Sięgnęliśmy po format gry komputerowej – przyznaje Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku SA – ponieważ to chyba najlepsze narzędzie dotarcia do bardzo młodych ludzi, przyszłych klientów bankowości spółdzielczej. Wartości, na których opiera się bankowość spółdzielcza są uniwersalne i wierzymy, że dobrze je poznawać od najmłodszych lat. Wzajemność, troska o wspólnotę, życzliwość i pomoc – to buduje poczucie wspólnoty i podnosi jakość codziennego życia. I właśnie o tym jest nasza gra, że dobrze dbać o siebie nawzajem.

W Miasteczku jest więc Bank Spółdzielczy SGB i pracuje w nim tata naszych bohaterów. Bank to nie tylko ważny element fabuły. W grze pojawiają się zadania, które wymagają interakcji z bankowym personelem. Tata i inni pracownicy podczas rozmów z Bernardem i Rozalią przybliżają dzieciom rolę banku w lokalnej społeczności.

„Tajemnica Miasteczka” ma 3 rozdziały. Wszystkie są o wzajemności, ale każdy ma trochę inne hasła przewodnie: PomaganieWspólnota i wspólne dobroTroska i wdzięczność. Pierwszy rozdział gry jest już dostępny pod adresem sgbtajemnicamiasteczka.pl. Kolejne rozdziały pojawią się 15 maja i 5 czerwca br.

 

 

Zapłać… jednym spojrzeniem! Bank Spółdzielczy w Kobierzycach wprowadza płatność biometryczną PayEye  – 11.04.2023 r. 

Czy za zakupy można będzie zapłacić jednym spojrzeniem? Tak! Należący do Spółdzielczej Grupy Bankowej Bank Spółdzielczy w Kobierzycach wprowadza nową metodę płatności biometrycznej – PayEye. To jedna z pierwszych w świecie tego typu usług, realizowana wspólnie z wrocławskim fintechem.

Oferta skierowana jest w pierwszej kolejności do klientów biznesowych, którzy w placówkach kobierzyckiego banku będą mogli zamawiać eyePOS-y, umożliwiające obsługę transakcji płatniczych z wykorzystaniem fuzji biometrii oka i twarzy. Dzięki temu robiący zakupy klient nie będzie musiał wyciągać portfela, karty, gotówki czy telefonu. Zapłaci jednym spojrzeniem…

Z perspektywy klienta docelowego proces płatności będzie przebiegał dokładnie tak samo, jak z wykorzystaniem innych rodzajów portfela cyfrowego. Wystarczy pobrać aplikację, wpisać podstawowe dane, zrobić selfie, podpiąć własną kartę płatniczą i… już.

PayEye jest dostawcą technologii umożliwiającej nowoczesne, biometryczne wykonywanie transakcji płatniczych. Terminal eyePOS zabezpieczony jest przed każdą formą wycieku danych, które przekazywane są jedynie w ramach zamkniętej infrastruktury poprzez szyfrowane połączenie. Do realizacji płatności wykorzystywane są tokeny, czyli zaszyfrowana postać karty płatniczej. Generowaniem tokenów oraz zapewnieniem bezpieczeństwa transakcji zajmuje się ITCARD.

– Płatność spojrzeniem to obecnie najnowocześniejszy oraz najbardziej entuzjastycznie przyjmowany system płatności na świecie – twierdzi Daniel Jarząb, prezes zarządu PayEye. – Firmy z wielu państw szukają wyróżników, innowacyjnych rozwiązań, którymi mogą przyciągnąć nowych klientów. Dzięki współpracy z placówkami Banku Spółdzielczego w Kobierzycach dajemy im tę możliwość od ręki.

Innowacyjna technologia dostępna jest na razie w ponad stu sklepach, restauracjach, kawiarniach i punktach usługowych w Polsce. Teraz będą ją mogli udostępniać także klienci biznesowi Banku Spółdzielczego w Kobierzycach.

– Nieustannie poszerzamy ofertę dla naszych klientów – komentuje Rafał Flisiński z Banku Spółdzielczego w Kobierzycach, zajmujący się wprowadzaniem nowych produktów. – Doskonale znamy specyfikę funkcjonowania lokalnych firm, zarówno tych dużych, jak i rodzinnych. Stawiamy na najbardziej innowacyjne rozwiązania, które pozwalają przedsiębiorcom rozwijać ich biznesy. Jestem przekonany, że płatności PayEye sprawią, że nasi klienci będą mogli maksymalizować zyski i zwiększać swoje obroty, a z kolei ich klienci zyskają nowoczesną, atrakcyjną i bezpieczną formę płatności.

Terminale eyePOS można zamawiać w showroomach ulokowanych w oddziałach Banku Spółdzielczego w Kobierzycach. W każdym z nich dostępne będą urządzenia demonstracyjne, by klienci banku sami mogli przetestować płatności jednym spojrzeniem. Czy to się przyjmie? Można przypuszczać, że tak.

 

 

Archiwalne: