Jak chroni Cię SGB-Bank? - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Jak chroni Cię SGB-Bank? - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

SGB-Bank S.A. Bankowość elektroniczna Jak chroni Cię SGB-Bank?

Zaawansowane systemy bezpieczeństwa
Nad bezpieczeństwem środków pieniężnych czuwa zespół specjalistów, wspomagany nowoczesnymi systemami informatycznymi oraz platformami wymiany informacji o zagrożeniach. Dzięki temu chronimy klientów banku przed próbami oszustw i innymi zagrożeniami.

Ochrona danych wrażliwych
Połączenie z usługami bankowości elektronicznej jest szyfrowane, przy użyciu silnych i powszechnie stosowanych technik. Dzięki temu dane wykorzystywane do identyfikacji i uwierzytelniania klientów są zabezpieczone przed kradzieżą i nieautoryzowanym dostępem lub modyfikacją. W ten sposób zapewniamy poufność i integralność przesłanych i odbieranych informacji gwarantując, że nikt postronny nie może ich odczytać lub też zmienić.

Środki dostępu i autoryzacja transakcji
W przypadku inicjowania płatności internetowej lub dostępu lub modyfikacji wrażliwych danych płatniczych stosujemy silne uwierzytelnianie klienta (hasło statyczne, kod PIN, token, telekod, SMS, 3DSecure). Okres ważności haseł jest ograniczony do niezbędnego minimum (z wyjątkiem haseł stałych i kodów TAN).

Automatyczne wylogowanie
W przypadku dłuższego braku aktywności użytkownika, nieaktywna sesja usług płatności internetowej jest automatycznie zamykana.

Blokada konta i transakcji
W przypadku wykrycia zbyt wielu błędnych prób logowania lub uwierzytelniania, dostęp do usług bankowości elektronicznej jest automatycznie blokowany. Procedura aktywacji zablokowanych usług płatności internetowych wymaga użycia bezpiecznego kanału komunikacji.

Limity transakcji
Umożliwiamy określenie pojedynczych oraz dziennych limitów kwot operacji dla usług płatności internetowych.

System ostrzegania klientów
Stosujemy mechanizmy monitorowania transakcji mające na celu zapobieganie oszukańczym transakcjom oraz wykrywanie i blokowanie takich transakcji płatniczych. W przypadku wystąpienia ataków, transakcji podejrzanych lub wysokiego ryzyka powiadomimy klienta telefonicznie lub poprzez usługi bankowości elektronicznej, e-mail lub SMS o istotnych ryzykach.

Bezpieczny kanał komunikacji
Uruchomiliśmy bezpieczny kanał komunikacji na potrzeby bieżącej komunikacji z klientami w zakresie poprawnego i bezpiecznego korzystania z usług płatności internetowych. Transakcje oszukańcze, podejrzane zdarzenia i nietypowe sytuacje w trakcie sesji usług internetowych lub potencjalnych prób zastosowania technik manipulacji mających na celu pozyskanie informacji należy zgłaszać pod numerami infolinii 800 888 888 (bezpłatne połączenie) lub (+48) 61 647 28 46.