Zmniejszenie limitów kartowych i BLIK - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Zmniejszenie limitów kartowych i BLIK - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Zmniejszenie limitów kartowych i BLIK

W trosce o bezpieczeństwo Twoich finansów oraz z uwagi na powtarzające się ataki wyłudzenia danych i pieniędzy przez oszustów, wprowadziliśmy zmiany w aplikacji SGB Mobile i transakcjach kartowych:

1. Zmniejszyliśmy maksymalny limit BLIK w SGB Mobile z 10.000 zł do 2000 zł

Maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w ramach BLIKA wynosi łącznie 2000 zł dziennie. Obecnie w ramach BLIKA obowiązują takie limity kwotowe:

Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w ustawieniach BLIKA, do wysokości limitu maksymalnego.

UWAGA! Jeśli ustawiłeś limit kwotowy mniejszy niż 500 zł, to nie ulegnie on zmianie.

 

2. Zmniejszyliśmy maksymalne limity dla transakcji kartami debetowymi i kredytowymi, jakie możesz ustawić w SGB Mobile

W aplikacji SGB Mobile zmieniliśmy maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych kartami debetowymi i kredytowymi z 50.000 zł do wartości wskazanych poniżej:

Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w zakładce Zarządzaj Kartami, do wysokości limitów maksymalnych.

Jeśli chcesz zmienić limity maksymalne obowiązujące w aplikacji SGB Mobile na wyższe, odwiedź swój bank spółdzielczy.

UWAGA! Twoje dotychczasowe ustawienia limitów dla transakcji kartowych nie zostały zmienione. Przy kolejnej próbie zmiany limitów kartowych w aplikacji SGB Mobile będą obowiązywały powyższe limity maksymalne. 

 

3. Dla bezpieczeństwa Twoich transakcji wprowadziliśmy też dzienne limity ilościowe dla transakcji kartami: