Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Startuje kampania Kredyt+ w Bankach Spółdzielczych SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Startuje kampania Kredyt+ w Bankach Spółdzielczych SGB

Dzisiaj startuje nowa zrzeszeniowa kampania promocyjna Banków Spółdzielczych SGB dotycząca kredytów gotówkowych pod hasłem Kredyt +

Kampania bazuje na stronie informacyjnej www.kredytplus.sgb.pl. Kredyty gotówkowe w promocyjnych cenach będą dostępne co najmniej do 27 stycznia przyszłego roku. Działania prowadzone będą w Internecie, na portalach społecznościowych oraz w wybranych kinach lokalnych w całej Polsce, gdzie prezentowana będzie animacja dostępna również na oficjalnym kanale SGB-Banku na YouTube.

W kampanii wykorzystujemy zalety kampanii parasolowej, kierującej bezpośrednio na dedykowaną stronę internetową www.kredytplus.sgb.pl, na której umieściliśmy intuicyjną wyszukiwarkę banków biorących udział w kampanii oraz indywidualnie ustalone przez każdy Bank parametry kredytu i wyliczone przykłady reprezentatywne.

Banki zrzeszone w Grupie SGB dopasowują swoje produkty, usługi, a także charakter ich promocji do potrzeb i oczekiwań klientów. Dzisiaj światło dzienne ujrzała nowa kampania zrzeszeniowa Banków Spółdzielczych SGB „Kredyt+”. Grupa SGB dokonała wielowymiarowej oceny i wyboru kreacji komunikacji reklamowej kredytów gotówkowych SBG oraz wyboru takiej, która najlepiej spełnia zadania postawione przed planowaną kampanią. O opinię na temat różnych aspektów kreacji poproszono grupę respondentów w wieku 25-50 lat o co najmniej średnim wykształceniu, którzy od minimum 2 lat związani byli z bankiem, a w niedługim czasie mają w perspektywie również zaciągnięcie kredytu.

Najwięcej pozytywnych odczuć wśród badanych wywołała kreacja opatrzona hasłem „Kredyt+”

Uwagę respondentów przykuł nowoczesny design, wyrazista i żywa kolorystka, przedstawiająca szczęśliwą rodzinę, mogącą – dzięki kredytowemu finansowemu wsparciu – realizować swoje bieżące potrzeby oraz przeznaczyć środki na okazjonalne wydatki.

Mamy dwa główne cele. Chcemy pozyskać nowych klientów, którzy potrzebują gotówki, żeby zaspokajać swoje potrzeby. Chcemy spełniać marzenia polskich rodzin. W naszej kampanii odmładzamy też wizerunek Banków Spółdzielczych SGB – mówi Roman Szewczyk, kierownik Biura Komunikacji i Marketingu SGB-Banku SA.

Kampania realizowana jest przy wykorzystaniu sieci reklamowej Google, mediów społecznościowych i sieci lokalnych kin. Kampania jest promowana również w lokalnych mediach. Za kreację odpowiada agencja Men at Work, badania konsumenckie przeprowadził dom badawczy Kantar TNS, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Concept.