Bezpieczeństwo – to Ty decydujesz, jak dziecko może korzystać z karty, jakie ma limity, możesz wyłączyć BLIKA, dezaktywować aplikację dziecka jeżeli np. zgubi telefon.
Edukacja finansowa – nie musisz już dawać dziecku gotówki, bo może posługiwać się kartą i BLIKIEM. Możesz nauczyć je robić przelewy, opłacać samodzielnie jakieś drobne zobowiązania.
Zachowanie kontroli – widzisz wydatki dziecka, masz podgląd do produktów i historii transakcji (konta, karty, BLIKA), a w przypadku dziecka poniżej 13 lat akceptujesz wybrane dyspozycje np. przelewy.
Otworzysz konto dla dziecka (bez karty i BLIKA) w swojej aplikacji mobilnej (opcja „Produkty”), na które możesz przelewać drobne kwoty. Możesz w ten sposób odkładać na przyszłość dziecka.
W dowolnym momencie, w swojej aplikacji SGB Mobile (w „Panelu rodzica”) zobaczysz ile już odłożyłeś na rachunku dziecka. Jeżeli potrzebujesz, to wypłacisz środki z rachunku od ręki w swoim banku.
Możesz zawnioskować o kartę dla dziecka możesz, kiedy ukończy 6 lat.
Usługa zdalnego otwarcia rachunku jest dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, możesz otworzyć konto dla dziecka razem z kartą w swojej aplikacji mobilnej (opcja „Produkty).
Usługa zdalnego otwarcia rachunku dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB.
Gdy dziecko ma już konto, niezależnie czy otwarte w aplikacji mobilnej czy placówce banku, możecie pobrać aplikację mobilną na telefon dziecka. Dzięki temu samodzielnie:
BLIKIEM zapłaci w sklepie internetowym i stacjonarnym. Może też wykonać szybki przelew na numer telefonu bez podawania numeru konta odbiorcy np. może zwrócić pieniądze koledze za drożdżówkę.
Jeśli dziecko będzie potrzebowało wsparcia w poruszaniu się po aplikacji, to czeka tam na nie lisek Sol, który przeprowadza przez samouczek.
Kartę dla dziecka powyżej 6 roku życia możesz zamówić przy otwieraniu konta zdalnie, lub później w Placówce Banku.
Dziecko samodzielnie aktywuje i nadaje PIN do karty w swojej aplikacji mobilnej. Jednak to Ty decydujesz, jakie limity transakcyjnie ustawisz w swojej aplikacji dla karty dziecka. Możesz je w każdej chwili zmienić.
Dziecko kartą może:
– płacić zbliżeniowo w sklepach
– płacić w internecie
– wypłacać gotówkę z bankomatu
Wprowadzasz dziecko w świat finansów, uczysz korzystać z karty konta oraz aplikacji mobilnej banku i jednocześnie nie tracisz nad tym kontroli. Każdy przelew zlecony przez dziecko trafia do Twojej akceptacji (opcja „lista autoryzacji” w aplikacji SGB Mobile).
Do czasu, aż Twoje dziecko nie ukończy 18 lat, możesz otworzyć dla niego konto razem z kartą w swojej aplikacji mobilnej (zakładka „Produkty”).
Usługa zdalnego otwarcia rachunku jest dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB.
Gdy dziecko ma już konto, niezależnie czy otwarte w aplikacji mobilnej czy placówce banku, możecie pobrać aplikację mobilną na telefon dziecka. Dzięki temu samo:
BLIKIEM zapłaci w sklepie internetowym i stacjonarnym. Może też wykonać szybki przelew na numer telefonu bez podawania numeru konta odbiorcy np. może zwrócić pieniądze koledze. Ty z kolei możesz szybko zasilić konto dziecka za pomocą numeru telefonu.
To Ty ustalasz limity dla karty dziecka i BLIKA, ale przelewy i aktywację BLIKA dziecko wykonuje samodzielnie.
Kartę dla dziecka, możesz zamówić przy otwieraniu konta zdalnie, lub później w banku.
Dziecko samodzielnie aktywuje i nadaje PIN do karty w swojej aplikacji mobilnej. Jednak to Ty decydujesz, jakie limity transakcyjnie ustawisz w swojej aplikacji dla karty dziecka. Możesz je w każdej chwili zmienić.
Dziecko kartą może:
– płacić zbliżeniowo w sklepach
– płacić w internecie
– wypłacać gotówkę z bankomatu
Wprowadzasz dziecko w świat finansów, uczysz korzystać z karty konta oraz aplikacji mobilnej banku i jednocześnie nie tracisz nad tym kontroli. Do ukończenia przez dziecko pełnoletniości masz dostęp do konta i produktów dziecka w zakładce „Panel rodzica” W każdej chwili możesz sprawdzić historię transakcji.
Dziecko może płacić szybko i wygodnie telefonem lub zegarkiem (aby dodać kartę do portfela cyfrowego, musi być spełnione kryterium wieku zawarte w regulaminie dostawcy portfela cyfrowego). Więcej o cyfrowych portfelach na stronie: www.sgb.pl/mobilne.
Oferta dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB. Listę banków znajdziesz TUTAJ
Możesz zdalnie otworzyć konto dla swojego dziecka w aplikacji SGB Mobile lub bankowości internetowej SGB24. Do tego potrzebujesz ważny dokument tożsamości dziecka: paszport lub dowód osobisty.
Usługa dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB.
Przygotuj dokument dziecka i zaloguj się do swojej aplikacji SGB Mobile lub bankowości internetowej SGB24. W aplikacji SGB Mobile wybierz opcję „Produkty” w bankowości internetowej SGB24 wybierz „E-wnioski”.
Wypełniej wniosek, wybierz rodzaj karty dla dziecka (dostępna od 6 r.ż.)
Zapoznaj się z dokumentami (możesz je również pobrać na telefon lub komputer) i potwierdź zawarcie umowy hasłem SMS przesłanym na Twój numer telefonu.
Konto jest już aktywne, a karta (jeśli została zamówiona) w drodze. Na Twój i dziecka adresy e-mail zostały wysłane wiadomości z kompletem dokumentów oraz instrukcją jak aktywować aplikację mobilną dla dziecka.
Ważne! Konto w aplikacji SGB Mobile lub bankowości internetowej SGB24 może otworzyć tylko rodzic, który: jest pełnoletni, ma PESEL, posiada produkt dla klienta indywidualnego w relacji właściciel/współwłaściciel i korzysta z aplikacji SGB Mobile, z kontekstu indywidualnego. Jeśli rodzic otworzył dla siebie otworzył konto mobilne w aplikacji SGB Mobile i nie zweryfikował swojej tożsamości w placówce bankowej, to nie założy konta dla dziecka
Panel rodzica – masz tu podgląd produktów swojego dziecka (rachunek, karta, BLIK), możesz nimi zarządzać.
Aplikacja mobilna SGB Mobile dostępna jest w SGB-Banku S.A. oraz wybranych bankach spółdzielczych SGB. Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach aplikacji mobilnej, wymagania techniczne, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile oraz lista banków spółdzielczych SGB oferujących możliwość korzystania z aplikacji dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile.
Takie konto spoko jest rachunkiem rozliczeniowo-oszczędnościowym, prowadzonym dla klientów indywidualnych w wieku poniżej 18 lat. Przedstawiciel ustawowy oraz dziecko (właściciel rachunku) mogą dysponować środkami pieniężnymi, zgromadzonymi na rachunku, w ramach miesięcznego limitu zwykłego zarządu, wskazanego w Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych. Zasady korzystania przez dziecko z rachunku są wskazanie w umowie, Regulaminie świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych oraz w Regulaminie korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile.
Brak opłat za prowadzenie konta i kartę. W ramach Takiego konta spoko Twoje dziecko może korzystać z różnych produktów i usług. Szczegóły oferty oraz informacje o wysokości oprocentowania i pozostałych opłat i prowizji dostępne są na stronie internetowej danego Banku Spółdzielczego SGB. Listę Banków Spółdzielczych SGB, które oferują Takie konto spoko znajdziesz na stronie www.sgb.pl/takiekonto.
Zasady korzystania z BLIKA znajdziesz na stronie www.sgb.pl/mobilne.