SGB po raz trzeci w ogólnopolskim wyzwaniu „RakReaton”. Pomagamy pokonać 1 milion kilometrów w słusznym celu! - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

SGB po raz trzeci w ogólnopolskim wyzwaniu „RakReaton”. Pomagamy pokonać 1 milion kilometrów w słusznym celu! - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

SGB po raz trzeci w ogólnopolskim wyzwaniu „RakReaton”. Pomagamy pokonać 1 milion kilometrów w słusznym celu!
1 września 2022 r.

Dzisiaj rusza trzecia edycja sportowego wyzwania RakReaton. To część organizowanej przez Fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Złota Wstążka”. Jej celem jest przede wszystkim pomoc finansowa dla dzieci – jeśli uczestnicy pokonają wspólnie we wrześniu 1 milion kilometrów, na konto fundacji trafi 120 tysięcy złotych na leczenie dzieci cierpiących na choroby nowotworowe.

 

 

SGB-Bank jest partnerem kampanii od samego początku. Wspólnie z fundacją edukuje i zwiększa świadomość społeczną na temat dostępności do nowoczesnych terapii ratujących życie dla dzieci i nastolatków. To nasza trzecia wspólna przygoda. Jeśli sport, ruch na świeżym powietrzu – a w efekcie dodatkowe pieniądze na leczenie – sprawią, że zwiększymy szansę w walce z rakiem… to i tym razem nie może nas zabraknąć w wyzwaniu. Wspólnie będziemy zbierać kilometry w aplikacji Activy, która jest partnerem technologicznym wydarzenia.

O kampanii

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Symbolem jego obchodów jest złota wstążka, która nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość – zdrowie dzieci. Tegoroczna kampania Złotej Wstążki podejmuje temat wsparcia psychospołecznego rodziny w chorobie nowotworowej dziecka, w kontekście związanych z tym wyzwań i trudności. Bo gdy choruje dziecko, choruje cała rodzina.

RakReaton – dołącz do wyzwania

Lubisz aktywnie spędzać czas wolny? Biegasz, jeździsz na rowerze lub uprawiasz nordic walking, a może po prostu często spacerujesz? RakReaton do doskonała okazja, by Twoje wrześniowe treningi nabrały dodatkowego sensu. Akcja trwa od 1 do 30 września i możesz do niej dołączyć w dowolnym czasie. Zarówno bezpłatną aplikację Activy, jak i zasady zbierania kilometrów pracownicy i sympatycy SGB bardzo dobrze znają z Wyzwania Sportowego SGB. Oprócz zbierania kilometrów, pobranie i częste używanie aplikacji wspiera ogólnopolski projekt wsparcia psychologicznego, pedagogicznego i społecznego dzieci z chorobą nowotworową oraz ich rodzin. Szczegóły pod linkiem: https://rakreaton2022.activy.app/pl.

Dzieci chore na raka i ich rodziny codziennie zmagają się z chorobą i jej wyzwaniami, które można porównać do biegu z przeszkodami. Ich długodystansowym celem jest zdrowie i życie. Ludzie aktywni z kolei podejmują wyzwania sportowe z różnych powodów, by być w dobrej kondycji, osiągać coraz lepsze wyniki, pokonywać własne słabości czy po prostu czerpać radość z wykonywanej aktywności. W RakReatonie łączymy ze sobą te dwa światy, jednoczymy ludzi w słusznej sprawie – zachęca do zaangażowania się Anna Apel, prezes zarządu fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, pomysłodawcy sportowego wyzwania RakReaton.

SGB-Bank jest partnerem Kampanii Złotej Wstążki od początku. Dla nas, dla banków spółdzielczych SGB, to część codziennej misji: zawsze jesteśmy blisko lokalnych społeczności, rozumiemy ich troski i służymy wsparciem. Mamy to wpisane w naszym DNA. Dzięki takim kampaniom świat staje się lepszy, a dzieci chore na nowotwory i ich bliscy zyskują najcenniejsze dobro – zdrowie i nadzieję – mówi Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA.

Szczegółowy regulamin RakReatonu dostępny jest na https://zlotawstazka.pl/rakreaton.