Trwa XVIII edycja konkursu „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców”, w którym doceniane są banki, wyróżniające się atrakcyjną ofertą dla małych i średnich przedsiębiorstw, usługami świadczonymi na przejrzystych zasadach i udogodnieniami w zakresie obsługi klienta biznesowego. Partnerem konkursu jest – podobnie jak w poprzedniej edycji – SGB-Bank SA.
Konkurs „Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców – Bankowa Nagroda Jakości” organizowany jest przez Fundację „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym” przy Krajowej Izbie Gospodarczej i skierowany jest do sektora finansowego. Konkurs stawia na indywidualne podejście do klienta z sektora MSP, nowoczesność stosowanych rozwiązań, wiarygodność placówki i – co najważniejsze – merytoryczne przygotowanie jej pracowników.
Głównym celem konkursu jest wyróżnienie tych banków, które systematycznie wdrażają wysokie standardy obsługi jakości przedsiębiorców, osiągają dobre i bardzo dobre wyniki w zakresie obsługi finansowej małych i średnich przedsiębiorstw, a także dążą do wzbogacania oferty o innowacyjne produkty i usługi finansowe. Godło Promocyjne Bank Przyjazny dla Przedsiębiorców, którym posługują się Laureaci, wskazuje przedsiębiorcom te banki, które osiągnęły wysoki poziom obsługi finansowej MSP, zapewniają stabilny oraz wysoki poziom jakości, a także charakteryzują się rzeczowym podejściem i zrozumieniem oczekiwań przedsiębiorców.
Fundacja „Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym” Krajowej Izby Gospodarczej bada kondycję polskich firm, problemy, na jakie napotykają, i możliwość ich rozwiązania. Badanie banków ma zwrócić uwagę sektora finansowego na kwestię dostępności usług bankowych i finansowania przede wszystkim dla małych i średnich przedsiębiorstw, czyli sektora, który jest jednym z najważniejszych klientów Banków Spółdzielczych zrzeszonych w Spółdzielczej Grupie Bankowej.
Dlatego SGB-Bank, jako bank zrzeszający, włączył się w akcję promującą konkurs. Uważamy, że warto promować program, którego celem jest zainicjowanie współzawodnictwa zarówno pomiędzy bankami, jak i poszczególnymi oddziałami tych instytucji, opartego na zasadzie dobrej współpracy, prowadzącego w rezultacie do wzrostu rynku wsparcia finansowego MSP w Polsce. Wysoki poziom obsługi i adekwatna do potrzeb przedsiębiorców oferta dają poczucie stabilności i tworzą tak potrzebne w biznesie warunki do rozwoju.
Więcej informacji na www.bankprzyjazny.pl