Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Ruszyła kampania telewizyjna Banków Spółdzielczych SGB
22 listopada 2016 r.

21 listopada br. w mediach ruszyła kampania wizerunkowa Banków Spółdzielczych zrzeszonych w SGB. Kampania ma celu podkreślenie roli zrzeszonych Banków Spółdzielczych, jako banków zaangażowanych społecznie, a przede wszystkim bliskich i przyjaznych ludziom. Kampania potrwa do 18 grudnia br.

W tym czasie w kanałach TVP oraz Telewizji Polsat będzie można zobaczyć 15- i 30-sekundowe spoty, a w telewizji TVN także billboard sponsorski emitowany przed programami i zaraz po nich. W spocie w rolę aktorów wcieliły się dzieci, które prostym językiem, w sposób zupełnie spontaniczny, opowiedziały o swojej wizji bankowości.

Dodatkowym elementem, który pojawia się zarówno w spotach, jak również w billboardzie sponsorskim jest serce, które jako prosty i rozpoznawalny symbol doskonale oddaje idee Banków Spółdzielczych, jako banków z sercem. Z kolei hasło towarzyszące kampanii – W świecie, w którym liczą się pieniądze, my pamiętamy o ludziach – podkreśla, że w Bankach Spółdzielczych to człowiek stawiany jest na pierwszym miejscu.

Spot dostępny jest pod linkiem: spot telewizyjny.