SGB rusza z kampanią promującą płatności mobilne - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

SGB rusza z kampanią promującą płatności mobilne - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

SGB rusza z kampanią promującą płatności mobilne
21 października 2019 r.

„Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też” to hasło rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych.

30- i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w ogólnopolskich stacjach TV, a także na platformach VOD do 17 listopada 2019 r.

Do realizacji spotu reklamowego, który opowiada o nowych systemach płatności mobilnych wdrożonych przez Banki Spółdzielcze, zaangażowano aktorów, kilkunastu statystów i ponad 30 osób ekipy technicznej. Film opowiada o dwóch braciach, z których jeden – mieszkaniec dużej aglomeracji – przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności… A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym… Mają tam wszystko… Płatności mobilne też 🙂

Celem kampanii jest upowszechnienie wiedzy o „Mobilnym przyspieszeniu” w Bankach Spółdzielczych SGB – mówi prezes Zarządu SGB-Banku SA, Mirosław Skiba. – Wdrożyliśmy wszystkie rodzaje płatności mobilnych, dzięki czemu trafiamy do grupy banków, które oferują klientom pełne spektrum usług w obszarze mobilności. Równolegle trwają intensywne przygotowania do uruchomienia nowej, przyjaznej w obsłudze i nowatorskiej aplikacji płatniczej SGB. Nie byłoby tego progresu, gdyby nie olbrzymia aktywność wszystkich pracowników SGB-Banku i Banków Spółdzielczych naszego Zrzeszenia.

Banki Spółdzielcze dostrzegają olbrzymi potencjał drzemiący w płatnościach mobilnych w naszym kraju. Na koniec I kwartału 2019 roku Polacy mieli ponad 2,1 mln kart płatniczych dodanych do urządzeń mobilnych, takich m. in. jak telefony komórkowe. Sprzyja temu fakt, że ciągle wzrasta liczba terminali akceptujących instrumenty płatnicze wyposażone w funkcję zbliżeniową w sklepach, restauracjach i punktach usługowych. Na koniec marca było ich w Polsce ok. 830 tys.

Kampania reklamowa startuje 21 października w TV i potrwa do 17 listopada. Kampanię przygotowały i sfinansowały oba zrzeszenia Banków Spółdzielczych – Spółdzielcza Grupa Bankowa oraz Grupa BPS.