Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Rozwiązania w aplikacji SGB Mobile dostrzegane na świecie!
8 grudnia 2021 r.

Banki Spółdzielcze SGB były pierwszymi w Polsce, które udostępniły w swojej aplikacji SGB Mobile usługę zarządzania subskrypcjami. Ze względu na stale rosnącą popularność wszelkiego rodzaju usług subskrypcyjnych i abonamentowych na polskim rynku, był to zdecydowanie strzał w dziesiątkę. Wdrożenie modułu subskrypcyjnego opracowanego przez VISA i zastosowanego w SGB Mobile zyskało uznanie wśród zagranicznych banków, m.in. grupy bankowej ANZ z Nowej Zelandii.

 

Klienci Banków Spółdzielczych SGB już od lipca 2020 roku mają okazję korzystania z zarządzania subskrypcjami w aplikacji. Mogą przez to kontrolować w aplikacji bankowej to, w jakich miejscach zostały zapisane dane ich karty. Dostają też informacje o powtarzalnych płatnościach opłacanych kartą, np. w serwisach streamingowych i sklepach e-commerce. Podstawową zaletą tego rozwiązania jest prostota i możliwość zawarcia w jednym miejscu całości cyklicznych transakcji automatycznych wykonywanych z konta. Użytkownicy SGB Mobile mają podgląd na aktualnie opłacane subskrypcje i mogą nimi dowolnie zarządzać chociażby w prosty sposób włączając i wyłączając.

Z prośbą o rozmowy na temat wdrożenia modułu subskrypcyjnego zwróciła się do nas grupa bankowa Australii i Nowej Zelandii ANZ, jedna z największych pod względem kapitalizacji rynkowej z dominującą bankowością komercyjną i detaliczną. Jest to dla nas potwierdzenie, że w usługach, które udostępniamy na rzecz Klientów skupiamy się innowacyjnych funkcjonalnościach, które odpowiadają na ich współczesne potrzeby – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA, odpowiadający za pion technologii i operacji.

W aplikacji SGB Mobile, z której korzystają klienci Banków Spółdzielczych SGB istnieje szereg nowoczesnych usług i funkcjonalności, które przede wszystkim ułatwiają codzienne życie. Oprócz zarządzania subskrypcjami, dostępne są również usługi:

Cały czas trwają intensywne prace przy kolejnych wdrożeniach. W najbliższym czasie klienci SGB będą mogli skorzystać m.in. z kantoru udostępnionego w SGB Mobile.