Przelewy na telefon BLIK ruszają w Bankach Spółdzielczych SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Przelewy na telefon BLIK ruszają w Bankach Spółdzielczych SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Przelewy na telefon BLIK ruszają w Bankach Spółdzielczych SGB
4 października 2021 r.

W najbliższych dniach klienci Banków Spółdzielczych SGB otrzymają możliwość skorzystania z nowej usługi w aplikacji mobilnej SGB Mobile. Będą to przelewy na telefon BLIK. Rozwiązanie znane jest już użytkownikom aplikacji innych banków, a teraz będzie ono dostępne również dla korzystających z SGB Mobile. Dzięki niemu będą oni mogli przekazać pieniądze innym użytkownikom natychmiast, przez 7 dni w tygodniu, bez znajomości numeru rachunku bankowego.

W ramach strategii „Mobilnego przyspieszenia” podjęliśmy decyzję, aby wyposażyć naszych klientów w cyfrowe formy płatności mobilnych. Uruchomieniem przelewu na telefon BLIK uzupełniamy tę ofertę, która zawiera już komplet rozwiązań dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy z naszych klientów może wybrać formę płatności dopasowaną do swoich potrzeb – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA, odpowiadający za pion technologii i operacji.

W opiniach klientów przelew na telefon BLIK to jedna z najchętniej wykorzystywanych usług w aplikacjach bankowych. Umożliwia natychmiastowe przekazanie pieniędzy na rachunki w różnych bankach, które obsługują te funkcję BLIKA. Usługa cieszy się szczególną popularnością wśród młodych klientów.

To kolejne udogodnienie wprowadzane dla klientów Banków Spółdzielczych SGB, którzy zyskają możliwość korzystania z funkcjonalności przelewów na telefon BLIK. Jest to uzupełnienie dotychczasowej oferty BLIK w naszych bankach, ponieważ wcześniej mogli oni już korzystać z płatności w sieci, sklepach stacjonarnych czy wypłat z bankomatów. Otrzymaliśmy już certyfikację od Polskiego Standardu Płatności na dostarczenie tego rozwiązania dla klientów. Od 1 października rozpoczynamy etap testowania w ramach family & friends – mówi Artur Józefowski, dyrektor Biura Bankowości Mobilnej i Internetowej SGB-Banku.

Pierwsze banki Grupy SGB udostępnią przelew na telefon BLIK dla swoich klientów w pierwszej połowie miesiąca, a kolejne będą sukcesywnie dołączane do tego grona.

Obecnie już ponad 10 milionów użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce może wysyłać i odbierać tego typu przelewy. Oznacza to, że od teraz klienci banków SGB będą mogli przekazać pieniądze swoim znajomym natychmiast, także do innego banku.

Płatności natychmiastowe w oparciu o aplikację mobilną banku są dziś najbardziej oczekiwanym przez klientów rozwiązaniem. Nie tylko ułatwiają życie i wzajemne rozliczenia, ale stają się standardem, bez którego wielu klientom trudno dziś sobie wyobrazić nowoczesną bankowość. Tylko w pierwszym półroczu tego roku użytkownicy BLIKA zrealizowali ponad 44 mln tego typu transakcji. Wierzymy, że klienci banków SGB bardzo szybko pokochają nowy sposób rozliczania się – mówi Marcin Waldowski, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK.