W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.
1 kwietnia 2021 r. wyłączyliśmy aplikację Portfel SGB dla klientów indywidualnych (poza obsługą kart wydanych do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialnych).
Klient instytucjonalny
W kolejnym etapie wyłączymy aplikację Portfel SGB dla klientów instytucjonalnych.
Aplikacja Portfel SGB dla klientów instytucjonalnych będzie aktywna jedynie do 30 września 2023 r.
Do tego czasu możesz dodawać karty, aktywować BLIKA czy wykonywać płatności BLIKIEM.
Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.
Pobierz i korzystaj z innej aplikacji mobilnej oferowanej przez Twój Bank Spółdzielczy.
Funkcjonalności aplikacji Portfel SGB (do 30 września 2023 r.):
możesz dodać w aplikacji dowolne karty płatnicze dla klientów instytucjonalnych oraz karty wydane do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialnych w przypadku klientów indywidualnych – dotyczy kart wydanych w bankach należących do Spółdzielczej Grupy Bankowej,
możesz sprawdzać środki dostępne dla karty,
możesz podglądać historie transakcji kartą,
możesz zmienić kod dostępu do aplikacji,
możesz podglądać szczegóły karty kredytowej (limit kredytowy, minimalna kwota do spłaty, termin spłaty kwoty minimalnej itp.), jeśli nie masz takich informacji w ramach usługi bankowości internetowej.
Wymagania formalne:
masz w banku należącym do Spółdzielczej Grupy Bankowej co najmniej jedną kartę wydaną na podstawie umowy,
aktywujesz aplikację Portfel SGB w telefonie,
akceptujesz warunki korzystania z Portfela SGB (treść dostępna jest na stronie internetowej www.sgb.pl oraz w bankach należących do Spółdzielczej Grupy Bankowej).
Wymagania techniczne:
system Android w wersji minimum 4.4,
dostęp do internetu w momencie aktywacji aplikacji Portfel SGB,
telefon z funkcją NFC (dotyczy tylko kart mobilnych).
Ważne:
Aby zachować maksymalny poziom bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z aplikacji Portfel SGB, pamiętaj o:
instalacji i bieżącej aktualizacji oprogramowania antywirusowego w telefonie,
instalowaniu w telefonie wyłącznie aplikacji pobranych z Google Play pochodzących od zaufanych i znanych dostawców.