Portfel SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Portfel SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Portfel SGB

Wycofujemy aplikację Portfel SGB

Klient indywidualny

1 kwietnia 2021 r. wyłączyliśmy aplikację Portfel SGB dla klientów indywidualnych (poza obsługą kart wydanych do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialnych).

 

Klient instytucjonalny

W kolejnym etapie wyłączymy aplikację Portfel SGB dla klientów instytucjonalnych.

Aplikacja Portfel SGB dla klientów instytucjonalnych będzie aktywna jedynie do 30 września 2023 r.

Do tego czasu możesz dodawać karty, aktywować BLIKA czy wykonywać płatności BLIKIEM.

Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.

Pobierz i korzystaj z innej aplikacji mobilnej oferowanej przez Twój Bank Spółdzielczy.

                                 


Funkcjonalności aplikacji Portfel SGB (do 30 września 2023 r.):

Wymagania formalne:

Wymagania techniczne:

Ważne:

Aby zachować maksymalny poziom bezpieczeństwa, kiedy korzystasz z aplikacji Portfel SGB, pamiętaj o:

Przewodnik po Portfelu SGB

Warunki korzystania z Portfela SGB

Umowa Licencyjna dla Klienta