W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.
Uwaga! Oszuści podszywają się pod SGB – nie daj się nabrać!
Coraz częściej do naszych klientów trafiają fałszywe wiadomości SMS, w których oszuści podszywają się pod SGB.
W treści SMS-a informują o rzekomej „podejrzanej aktywności” na koncie i ograniczeniu dostępu ze względów bezpieczeństwa. Następnie proszą o zainstalowanie aplikacji, np. „Splashtop SOS”, aby „zabezpieczyć bankowość”.
To nie wszystko – po otrzymaniu takiego SMS-a oszuści mogą do Ciebie zadzwonić, podszywając się pod pracownika banku. Rozmowa ma wzbudzić zaufanie i nakłonić do wykonania dalszych działań, które mogą prowadzić do utraty Twoich pieniędzy.
Pamiętaj:
SGB nigdy nie prosi o instalowanie dodatkowych aplikacji do zabezpieczenia bankowości.
Nie podawaj kodów SMS i danych do logowania przez telefon.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zakończ połączenie i skontaktuj się osobiście z placówką banku lub Infolinią SGB.
Konsultanci Infolinii SGB dostępni są przez całą dobę. Udzielą Ci pomocy i odpowiedzą na Twoje pytania pod numerami telefonów:
800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
(+48) 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora).