W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.
25.05.2020 r. Uważaj! Przestępcy atakują przedsiębiorców korzystających z programu Tarcza Finansowa PFR
Ostrzegamy przed telefonicznymi próbami podszywania się pod pracowników banku, pracowników instytucji publicznych – Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego, Policji, Prokuratury oraz za przedstawicieli firm, które proponują pomoc w złożeniu wniosku i uzyskaniu subwencji finansowych w ramach Programu Tarczy Finansowej PFR.
Celem przestępców jest wyłudzenie Twoich danych, które dotyczą m.in.: danych identyfikacyjnych, haseł, kodów PIN/SMS, danych osobowych (w tym nr PESEL) czy danych związanych z saldem konta lub ostatnimi operacjami wykonywanymi na rachunku. Próba wyłudzenia może być realizowana też za pomocą wiadomości SMS lub e-mail.
Prosimy, zachowaj ostrożności i nie podawaj żadnych danych przez telefon czy e-mail. Jeśli otrzymasz podejrzaną wiadomość SMS lub e-mail, nie odpowiadaj na nią.
W razie jakichkolwiek wątpliwości przerwij połączenie i natychmiast skontaktuj się z nami za pomocą oficjalnego numeru infolinii:
800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
+48 61 647 28 46 (z telefonów komórkowych i z za granicy; opłata zgodna z taryfą operatora)
Przypominamy:
pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji
pracownik banku nigdy nie prosi o zainstalowanie jakiejkolwiek aplikacji, do której link (lub załącznik) wysłany jest za pomocą wiadomości SMS czy e-mail
dzwoniąc na infolinię banku, możesz poprosić o zweryfikowanie tożsamości pracownika.