Karty - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Karty - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Karty AGRO

W ramach oferty kart płatniczych dla rolników wydawane są karty Agro:

Dla kart płatniczych przygotowano dedykowany Program rabatowy SGB >> Szczegóły

Szczegóły dotyczące oferty dla sektora agro, w tym kart płatniczych znajdą Państwo na stronie >>czytaj więcej

Placówki
Karty AGRO

Karty debetowe

Jeśli poszukujesz prostych i bezpiecznych rozwiązań finansowych dla Twojej firmy, to katy zbliżeniowe Visa Business Electron payWave i Mastercard Business są dla Ciebie.

Są to międzynarodowe, powszechnie używane karty płatnicze, dzięki którym zrealizujesz służbowe transakcje gotówkowe i bezgotówkowe. Możesz nimi płacić w hotelach, sklepach, na stacjach benzynowych.

Twoje korzyści:

  • Kartę otrzymujesz do rachunku bieżącego lub pomocniczego
  • Możesz wskazać pracowników, którzy otrzymają kartę
  • Wygodne i bezpieczne narzędzie płatnicze dla firmy, bez konieczności noszenia gotówki
  • Możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych – poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę oznaczonego logo do kwoty 100 zł – bez potwierdzenia numerem PIN*
  • Możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure
  • Swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo Mastercard/ Visa w kraju i za granicą
  • Bez prowizji wypłacasz gotówkę z sieci bankomatów SGB i BPS – Spółdzielcza Sieć Bankomatów
  • Możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem Cash back/Płać kartą i wypłacaj
  • Stała kontrola finansów – możliwość sprawdzenia w każdej chwili dostępnych środków w bankomacie SGB oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej
  • Minimum formalności przy wydaniu karty
  • Możliwość uczestnictwa w Programie rabatowym SGB – szczegóły na stronie
  • Możliwość uczestnictwa w programach rabatowych Mastercard:
  • Mastercard Premium Clubs, umożliwiających preferencyjne warunki rezerwacji hoteli i wynajmu samochodów na całym świecie
  • Mastercard Buy&Smile, w którym bierze udział około 200 znanych marek, posiadających prawie 3 tys. punktów handlowych, a rabaty oferowane przez sieci handlowe wahają się od 5% do 50%
  • Atrakcyjne rabaty w Centrum medycznym POLMED oraz u Partnerów POLMED. Szczegóły w regulaminie
  • Bezpieczeństwo:
    • podczas dokonywania transakcji zbliżeniowych karta pozostaje cały czas w Twoich rękach
    • całodobowa możliwość zastrzeżenia karty

 

* terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej

Placówki
Karty debetowe

Karta Kredytowa Mastercard

Jeśli chcesz bezgotówkowo płacić za towary i usługi na całym świecie, a także w Internecie, przez telefon i korespondencyjnie, karta kredytowa Mastercard jest dla Ciebie.

Dla kogo przeznaczona jest karta kredytowa Mastercard?

Karta kredytowa Mastercard wydawana jest klientom instytucjonalnym posiadającym zdolność kredytową.

Twoje korzyści

  • nieograniczony dostęp do środków do wysokości ustalonego limitu kredytowego, z uwzględnieniem dziennych limitów operacji bezgotówkowych i wypłat gotówki;
  • możliwość dokonywania płatności w punktach handlowo – usługowych w kraju oraz na całym świecie,
  • możliwość realizacji płatności za zakupy w sklepach internetowych, bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure,
  • całodobowa kontrola swoich finansów – możliwość sprawdzenia salda rachunku w każdej chwili, w bankomacie oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej,
  • okres bezodsetkowy aż do 52 dni,
  • brak odsetek za transakcje bezgotówkowe jeśli całość zadłużenia zostanie spłacona w terminie,
  • każda spłata podwyższa limit dostępnych środków,
  • zadłużenie może być spłacane w dowolny sposób – jednorazowo lub w dowolnych ratach. Minimalna kwota spłaty zadłużenia określona jest w Taryfie prowizji i opłat,
  • możliwość korzystania ze specjalnego programu rabatowego przy płatności kartą u partnerów uczestniczących w programie Buy&Smile. Aktualne oferty znajdą Państwo na stronie buyandsmile.pl,
  • możliwość uczestnictwa w programie Mastercard Premium Clubs, umożliwiającego preferencyjne warunki rezerwacji hoteli i wynajmu samochodów na całym świecie. Szczegóły na stronach: http://www.mastercard.pl/male-i-srednie-firmy/rabaty-i-oferty/le-club-accorhotels.html i hertz.com/goldenrol/mbc/sgb/pl
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnych rabatów w Centrum medycznym POLMED oraz u Partnerów POLMED. Szczegóły w regulaminie
Placówki
Karta Kredytowa Mastercard

Karta walutowa

Międzynarodowa debetowa karta walutowa z funkcją zbliżeniową umożliwia dokonywanie w kraju i za granicą transakcji gotówkowych oraz transakcji bezgotówkowych (w tym internetowych i MO/TO). Może być wydana  do rachunków oszczędnościowych prowadzonych w EUR, USD, GBP dla klientów indywidualnych oraz do rachunków rozliczeniowych prowadzonych  w EUR, USD, GBP dla klientów instytucjonalnych. Dokonując transakcji kartą walutową w walucie rachunku, klient nie ponosi kosztów związanych z przewalutowaniem transakcji.

Twoje korzyści:

  • Rozliczenie w walucie rachunku, co wiąże się z brakiem ponoszonych przez klienta kosztów związanych z przewalutowaniem transakcji w przypadku transakcji dokonanych w walucie rachunku;
  • Nowoczesne, wygodne i szybkie płatności zbliżeniowe;
  • Łatwy dostęp do środków zgromadzonych na rachunku;
  • Możliwość wypłaty gotówki na terenie Polski, podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem cash back/Płać kartą i wypłacaj; wypłata realizowana w PLN;
  • Bezpieczne zakupy w sklepach internetowych, dzięki usłudze 3D-Secure; usługa 3D-Secure wymaga aktywacji;
  • Możliwość realizowania transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w kraju i za granicą
  • Możliwość ubezpieczenia karty.

Kto może otrzymać kartę:

Karta walutowa może być wydana do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialnych EUR, GBP, USD, prowadzonych dla klientów indywidualnych lub do rachunków rozliczeniowych w walutach w wymienialnych EUR, GBP, USD, prowadzonych dla klientów instytucjonalnych.

W celu uzyskania informacji o dostępności produktu lub usługi i o szczegółach oferty oraz informacji o opłatach i prowizjach, skontaktuj się z Odziałem SGB-Banku S.A. lub bankiem spółdzielczym zrzeszonym w SGB, posiadającym w ofercie karty walutowe.

Placówki
Karta walutowa

Karta przedpłacona Mastercard

Karta przeznaczona jest dla klientów instytucjonalnych: pozwala na regulowanie wydatków służbowych bez konieczności wypłaty zaliczek, np. płatności za paliwo, hotele, bilety lotnicze, czy artykuły biurowe. Może być również przekazana jako instrument do wypłaty nagród, czy premii.

Cechy karty:

  • Kartą można dokonywać operacji:
    • bezgotówkowych:
      • płatności w punktach usługowo-handlowych,
      • płatności w Internecie, bezpiecznie dzięki usłudze 3D Secure,
      • przy zakupach telefonicznych lub korespondencyjnych (operacje na odległość tzw. operacje typu mail order/telephone order – MOTO),
    • gotówkowych:
      • wypłaty gotówki w bankomatach Spółdzielczej Sieci Bankomatów oraz w bankomatach obcych banków,
      • wypłaty gotówki w kasach Banków Grupy SGB oraz w kasach obcych banków,
  • karta przedpłacona Mastercard funkcjonuje po dokonaniu wpłaty/przelewu na rachunek karty,
  • operacje kartą mogą być dokonywane do wysokości kwoty dostępnej na rachunku karty (każda karta funkcjonuje w oparciu o odrębny rachunek karty),
  • rachunek, do którego wydano kartę obciążany jest łączną kwotą transakcji i prowizji w dniu wpływu transakcji do Banku,
  • karta jest nabywana przez Posiadacza rachunku, a następnie przekazywana nieodpłatnie Posiadaczowi karty/Użytkownikowi karty,
  • karta daje możliwość rozdzielenia wydatków służbowych od prywatnych.
Placówki
Karta przedpłacona Mastercard

3D Secure

Bezpieczne płatności w internecie z usługą 3D Secure

Co to jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Jak działa usługa 3D Secure?

Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który korzysta z usługi 3D Secure, zostaniesz poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji poprzez podanie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i hasła 3D Secure (kodu SMS) lub hasła stałego – w zależności od rodzaju karty płatniczej, którą się posługujesz.

Płatności kartą debetową, kredytową i charge w internecie z wykorzystaniem usługi 3D Secure potwierdzisz poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w swoim banku.

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce swojego Banku lub poprzez bezpłatną Infolinię dostępną pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane przez Ciebie w Banku lub na Infolinii. Konieczne jest zachowanie odpowiedniej wielkości liter i prawidłowe wpisanie znaków polskich i specjalnych.

Pamiętaj, że jeśli pytanie weryfikacyjne nie zostało przez Ciebie ustalone, nie zapłacisz kartą debetową, kredytową lub charge w internecie korzystając z usługi 3D Secure.

Aktywacja usługi 3D Secure

Dla kart debetowych, kredytowych i charge usługa jest automatycznie włączona przy aktywacji karty.

Jeśli korzystasz z karty przedpłaconej, zanim dokonasz pierwszej płatności zabezpieczonej usługą 3D Secure musisz jednorazowo zarejestrować kartę oraz nadać hasło stałe.

  • rejestracja karty Mastercard – sprawdź TUTAJ

Przygotuj się na zmiany

Od 30 grudnia br. płatności kartą przedpłaconą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w swoim banku. Nie musisz już rejestrować swojej karty w usłudze 3D Secure – będzie ona działała od momentu aktywacji karty. Nie skorzystasz już z haseł stałych do potwierdzania transakcji.

Pamiętaj, że jeśli nie ustalisz pytania weryfikacyjnego w terminie wskazanym powyżej, nie zapłacisz w internecie korzystając z usługi 3D Secure.

Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?

  • Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:

  • Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:

  1. Numer karty
  2. Imię i Nazwisko
  3. Datę ważności
  4. Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
  • Sprawdź poprawność danych

  • Potwierdź hasłem 3D Secure

Płatność kartą debetową, kredytową i charge możesz potwierdzić poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kod SMS). Od 30 grudnia 2020 r. również płatności kartami przedpłaconymi będą potwierdzane w ten sposób.

Uwaga! Nie każda płatność kartą w internecie będzie wymagała potwierdzenia w ramach usługi 3D Secure. Zależy to od sklepu internetowego. Jeśli jednak płatność kartą wymaga potwierdzenia, a Ty nie potwierdzisz jej w opisany powyżej sposób, to płatność nie zostanie zrealizowana.

 Zablokowanie usługi 3D Secure

W przypadku kart debetowych, kredytowych i charge jeśli 3 razy podasz błędna odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?

Jeśli nie możesz zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Karty obsługiwane w usłudze 3D Secure

Karty debetowe, kredytowe i charge – transakcje potwierdzasz poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kod SMS).

Tych kart nie musisz rejestrować w usłudze 3D Secure:

  • Mastercard debetowa business
  • Mastercard debetowa business AGRO
  • Mastercard walutowa business
  • Visa debetowa business
  • Mastercard kredytowa business
  • Mastercard business charge
  • Mastercard business charge GOLD
  • Mastercard business charge

Karty Mastercard przedpłacone – do 29 grudnia br. transakcje potwierdzisz hasłem stałym; wcześniej musisz jednorazowo zarejestrować taką kartę w usłudze 3D Secure:

  • Mastercard przedpłacona

Dowiedz się więcej:

Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure. 

Placówki
3D Secure

Cash back

Wypłacaj gotówkę przy płatności kartą za zakupy

Co to jest usługa cash back?

Dzięki usłudze cash back – płać kartą i wypłacaj możesz wypłacać gotówkę podczas płatności kartą za zakupy w sklepach, supermarketach czy na stacjach benzynowych oznaczonych logo:

Dla kogo?

Usługa cash back jest dostępna na terenie kraju dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych, którzy posiadają karty debetowe wydane do kont w PLN.

Jednorazowo możesz wypłacić:

  • do 300 zł dla kart debetowych Visa,
  • do 500 zł dla kart debetowych Maestro i Mastercard.

Limity wyznaczane są przez organizacje płatnicze.

Jak działa usługa cash back?

  • zrób zakupy w sklepie z logo usługi cash back,

  • przed dokonaniem płatności poinformuj sprzedawcę o chęci wypłaty gotówki,

  • potwierdź transakcję PIN-em,

  • odbierz gotówkę.

Rachunek, do którego przypisana jest Twoja karta, zostanie obciążony w momencie realizowania płatności. Pamiętaj, że za wypłatę cash back Bank może naliczyć opłatę zgodną z taryfą prowizji i opłat.

Placówki
Cash back

Informacja o marżach walutowych

Tabela prezentuje wyliczenia dotyczące różnicy pomiędzy kursem walutowym stosowanym przez Bank do rozliczenia transakcji z uwzględnieniem opłaty za przewalutowanie pobieranej przez Bank określonej w Taryfie prowizji i opłat a najbardziej aktualnym kursem referencyjnym wymiany euro ogłaszanym przez Europejski Bank Centralny, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 924/2009 z dnia 16 września 2009 r. w sprawie płatności transgranicznych we Wspólnocie oraz uchylającego rozporządzenie (WE) nr 2560/2001.
W Tabeli zastosowano najbardziej aktualne kursy podane przez organizacje płatnicze Visa i Mastercard, Europejski Bank Centralny oraz kursy Banku. Ostateczna wysokość marży uzależniona jest od momentu wpływu transakcji do rozliczenia przez Bank.

Zasady przewalutowania transakcji realizowanych kartami płatniczymi w walutach obcych oraz wysokość opłat i prowizji pobieranych przez Bank z tego tytułu określone są odpowiednio w regulaminie dotyczącym poszczególnych kart płatniczych oraz obowiązującej Taryfie prowizji i opłat.

Marże walutowe dla kart płatniczych:

PORÓWNANIE KURSÓW
Waluta transakcjiKarta MASTERCARD w walucieVISA
PLNEURGBPUSDPLN
Euro3.48%0%0.81%0.47%2.99%
Złoty Polski0%0.24%0.91%0.57%0%
Forint Węgierski3.71%0.71%0.81%0.59%2.76%
Frank Szwajcarski3.47%0.12%0.59%0.46%3.13%
Funt Brytyjski3.41%0.22%0%0.41%2.41%
Korona Duńska3.46%0.02%0.51%0.45%2.98%
Korona Islandzka3.4%0.63%0.71%0.39%2.91%
Korona Norweska3.71%0.56%0.68%0.7%2.82%
Korona Szwedzka3.81%0.41%0.96%0.8%3.42%
Kuna Chorwacka3.5%0.69%0.83%0.49%2.75%
Lej Rumuński3.54%0.73%0.87%0.52%2.78%
Lew Bułgarski3.11%0%0.45%0.11%2.99%
Korona Czeska3.53%0.21%0.86%0.52%2.89%

Tabela DCC:

PORÓWNANIE KURSÓW
Waluta transakcjiDCC
Kurs waluty w bankomacieMarża
Euro1 PLN = 0,2452 EUR11.12%
Złoty Polski1 PLN = 1 PLN0%
Forint Węgierski1 PLN = 87,108 HUF10.45%
Frank Szwajcarski1 PLN = 0,264 CHF11.03%
Funt Brytyjski1 PLN = 0,2168 GBP10.95%
Korona Duńska1 PLN = 1,8242 DKK11.15%
Korona Islandzka1 PLN = 38,3436 ISK10.54%
Korona Norweska1 PLN = 2,5119 NOK10.28%
Korona Szwedzka1 PLN = 2,4759 SEK10.68%
Kuna Chorwacka1 PLN = 1,8553 HRK11.17%
Lej Rumuński1 PLN = 1,1952 RON11.14%
Lew Bułgarski1 PLN = 0,4795 BGN11.12%
Korona Czeska1 PLN = 6,398 CZK10.99%

Kontakt z doradcą

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) zgodnie z RODO.

Ponadto wyrażam zgodę:

1 na wysyłanie przez SGB-Bank S.A. na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 na wysyłanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez SGB-Bank S.A. mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

 


INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ SGB-BANK W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

    1. [dane administratora danych] SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań (dalej: SGB-Bank) informuje, że jest administratorem Pana/Pani danych osobowych.
    2. [cele i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przez SGB-Bank za Pana/Pani zgodą wyrażoną w celach każdorazowo wskazanych w klauzuli zgody, np. w celu przesyłania kontaktów mailowych lub kontaktów telefonicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania odpowiedzi od SGB-Banku na przesłane przez Pana/Panią wiadomości.
    3. [odbiorcy danych] SGB-Bank może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz SGB-Banku usługi prawne i serwisowe.
    4. [okres przechowywania danych] Pana/Pani dane będą przetwarzane doraźnie do chwili przekazania Panu/pani odpowiedzi na przesłaną wiadomość np. dot. informacji o produktach i usługach SGB-Banku. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pana/Panią zgody. SGB-Bank pozostawi jednak imię, nazwisko – wyłącznie dla uniknięcia ponownego wykorzystania danych osoby w celach objętych cofniętą zgodą.
    5. [katalog Pana/Pani praw] W granicach przepisów prawa ma Pan/Pani prawo:
      a) dostępu do treści swoich danych,
      b) ich sprostowania,
      c) ich usunięcia,
      d) ograniczenia ich przetwarzania,
      e) przenoszenia danych.
    6. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    7. Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłanych pisemnie na adres SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, lub elektronicznie na adres: iod@sgb.pl.
    8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi, że SGB-Bank przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO.
  • Wypełnij formularz!
    Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!