Reklamacje dotyczące obsługi wniosku Dobry Start - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Reklamacje dotyczące obsługi wniosku Dobry Start - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Oferta Dla Ciebie Dobry Start Reklamacje dotyczące obsługi wniosku Dobry Start

Reklamacje

Zgłaszanie reklamacji:

reklamacje dotyczące wniosku Dobry Start, w zależności od ich przedmiotu powinny być składane:

  • w Banku – jeżeli dotyczą dostępu i funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej Banku, etapu rejestracji wniosku w systemie internetowym Banku oraz jego wysłania;
  • do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych – jeżeli dotyczą obsługi złożonego wniosku po jego wysłaniu do ZUS oraz oraz wypłaty świadczenia Dobry Start.

Gdzie otrzymasz pomoc w ZUS:

Kontakt z doradcą

[contact-form-7 id="144"]
Wypełnij formularz!
Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!