Od sierpnia 2015 roku klienci Banków Spółdzielczych SGB mogą dokonywać płatności zbliżeniowych telefonami z technologią NFC. Usługa ta została wdrożona we współpracy z MasterCard i dostępna jest dla klientów Banku Spółdzielczego, korzystających z usług operatorów T-mobile i Orange. Kapituła Programu Jakość Roku doceniła zalety naszej usługi i postanowiła przyznać jej certyfikat Jakość Roku 2015.
Dla naszych klientów ta usługa oznacza przede wszystkim wygodę. W dzisiejszych czasach zdecydowanie rzadziej zdarza się komuś wyjść z domu bez portfela niż bez telefonu, a ten od dawna nie służy już jedynie do dzwonienia. Płatność telefonem jest szybka i bezpieczna. Tak, jak w bardzo lubianej przez Polaków, płatności zbliżeniowej kartą, przy transakcji powyżej 50 zł, klient proszony jest o podanie PINu.
Karta wydawana w Bankach Spółdzielczych SGB, w przeciwieństwie do niektórych rozwiązań funkcjonujących obecnie na rynku, działa nie tylko na terenie Polski. Wyjeżdżając za granicę klient nie musi rezygnować z tej wygodnej formy płatności.
Kapituła Programu Jakość Roku wraz z informacją o certyfikacie, przekazała serdeczne gratulacje i wyrazy uznania dla naszego profesjonalizmu, jakości i zaangażowania. Bardzo nas cieszy, że konsekwentna strategia, polegająca na oferowaniu naszym klientom usług i produktów najwyższej jakości, sprawdzonych i nowoczesnych rozwiązań, została zauważona i doceniona.
Aby korzystać z transakcji telefonem niezbędny jest smartfon z modułem NFC oraz karta SIM NFC wydawana przez operatora telekomunikacyjnego, na której przechowywane są dane karty płatniczej.