Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Myślisz, że to bank albo policja. Dzwonią, znają Twoje dane, mówią spokojnie, ale stanowczo: „Twoje pieniądze są zagrożone”.

Ostrzegamy przed przestępcami, którzy podszywają się pod pracowników banku, policji lub innych instytucji, próbując wzbudzić zaufanie i nakłonić Cię do działań, które mogą prowadzić do utraty pieniędzy lub przejęcia kontroli nad Twoim urządzeniem.

 

Jak działają oszuści

Mogą nakłonić Cię do zainstalowania aplikacji z nieznanej strony internetowej lub z linku przesłanego w wiadomości SMS, e-mailu bądź przez komunikator, tłumacząc to potrzebą zabezpieczenia Twoich środków.

 

Jaki jest cel oszustów

 

Pracownik banku nigdy nie poprosi Cię o:

Żaden pracownik banku nie zabroni Ci rozmowy z bliskimi, ani z organami ścigania w sprawie bezpieczeństwa Twoich środków. To nie są tajne akcje – to manipulacja.

Bank nigdy nie dzwoni z numerów infolinii 800 88 88 88 / 61 647 28 46. Na te numery Ty możesz zadzwonić do nas.

Pracownicy działu bezpieczeństwa lub działu technicznego SGB-Banku nie kontaktują się bezpośrednio z klientami poprzez wiadomości SMS, maile czy rozmowy telefoniczne.

 

Co zrobić, jeśli masz wątpliwości