Łatwe i bezpieczne płatności Apple Pay dostępne dla wszystkich klientów SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Łatwe i bezpieczne płatności Apple Pay dostępne dla wszystkich klientów SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Łatwe i bezpieczne płatności Apple Pay dostępne dla wszystkich klientów SGB
3 września 2019 r.

Od dziś klienci 195 Banków Spółdzielczych SGB oraz SGB-Banku SA mają możliwość korzystania z usługi Apple Pay, czyli łatwego, bezpiecznego i poufnego sposobu płatności mobilnych. Aplikacja Apple Wallet obsługująca płatności Apple Pay umożliwia przechowywanie w niej kart pokładowych, debetowych, kredytowych i lojalnościowych oraz biletów. To kolejna, po BLIKU i Google Pay usługa umożliwiająca korzystanie z płatności mobilnych dla klientów banków ze Spółdzielczej Grupy Bankowej.

– Umożliwienie klientom Banków Spółdzielczych SGB płatności Apple Pay to kolejny krok w kierunku rozwoju usług mobilnych w naszym zrzeszeniu. Od teraz praktycznie wszyscy klienci posiadający smartfony przystosowane do płatności mobilnych będą mogli płacić swoim telefonem lub zegarkiem w sklepach stacjonarnych, w internecie i aplikacjach mobilnych. Dla wszystkich naszych klientów Mobilne Przyspieszenie stało się faktem – mówi Mirosław Skiba, Prezes Zarządu SGB-Banku SA.

Podstawą Apple Pay są bezpieczeństwo i poufność. W przypadku korzystania z karty kredytowej lub debetowej w usłudze Apple Pay rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na urządzeniu ani na serwerach Apple. Zamiast tego generowany jest unikalny numer konta urządzenia, przypisany, zaszyfrowany i bezpiecznie przechowywany w urządzeniach klientów. Każda transakcja jest autoryzowana jednorazowym unikalnym dynamicznym kodem bezpieczeństwa.

Usługa Apple Pay jest łatwa w konfiguracji, a użytkownicy będą nadal czerpali wszystkie korzyści płynące z posiadania swoich kart kredytowych i debetowych. Aplikacja Apple Wallet współpracuje z iPhone SE, iPhone 6 i nowszymi oraz Apple Watch.

Zakupy online w aplikacjach i witrynach akceptujących Apple Pay są proste dzięki identyfikacji poprzez Touch ID lub dwukrotnie kliknięcie przycisku bocznego i spojrzenie na iPhone’a X, w celu uwierzytelnienia klientów za pomocą Face ID.

Nie ma potrzeby ręcznego wypełniania długich formularzy lub wielokrotnego wpisywania numerów kart płatniczych. Płacąc za towary i usługi w podróży, w aplikacjach lub przeglądarce Safari, Apple Pay współpracuje z iPhone 6 i nowszymi wersjami, iPhone SE, iPad Pro, iPad (5 Generacja), iPad Air 2 oraz iPad mini 3 i nowszymi wersjami.

Klienci Banków Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA mogą także korzystać z Apple Pay w przeglądarce Safari na dowolnym komputerze Mac wprowadzonym w lub po 2012 r. z uruchomionym systemem macOS Sierra i potwierdzać płatności za pomocą iPhone’a 6 lub nowszego, Apple Watch lub za pomocą Touch ID na nowym MacBooku Pro.

Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach, wymagania techniczne, zasady korzystania z aplikacji mobilnej Google Pay oraz Portfel SGB dostępne są na stronie www.sgb.pl/mobilne.