Klienci banków SGB mogą już płacić Visa Mobile - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Klienci banków SGB mogą już płacić Visa Mobile - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Klienci banków SGB mogą już płacić Visa Mobile
21 grudnia 2022 r.

Banki spółdzielcze SGB i SGB-Bank SA udostępniły swoim klientom Visa Mobile. Dzięki tej usłudze, kartą Visa można płacić w wybranych sklepach internetowych szybciej, łatwiej, jeszcze bardziej intuicyjnie i nadal tak samo bezpiecznie. Wystarczy wpisać swój numer telefonu podczas płatności na stronie sklepu czy w aplikacji i zatwierdzić płatność na smartfonie.

Z Visa Mobile nie trzeba już ręcznie wprowadzać danych z karty czy podawać hasła w trakcie płacenia. Sprawia, że staje się ono bezproblemowe. I właśnie to doceniają konsumenci – w globalnym badaniu Visa Back to Business wśród najważniejszych korzyści związanych z płatnościami cyfrowymi respondenci wymieniali: łatwiejsze zakupy w internecie (47%), mniejsze ryzyko kradzieży (38%) i wygodę (37%). By skorzystać z Visa Mobile wystarczy dodać kartę w aplikacji Visa Mobile, którą można pobrać na smartfon. Podczas płacenia zaś – wybrać ikonę Visa Mobile wśród dostępnych opcji na stronie sklepu internetowego. Następnie należy podać swój numer telefonu i zatwierdzić transakcję na smartfonie w aplikacji Visa Mobile .

Zakupy online stały się dziś codziennością, co wpłynęło na zwiększone wymagania konsumentów – kupując przez internet oczekujemy, że płatność przebiegnie szybko, wygodnie i bezpiecznie. Odpowiedzią na te potrzeby jest rozwiązanie Visa Mobile, dzięki któremu nasi klienci będą mogli płacić online jeszcze sprawniej i bardziej intuicyjnie niż do tej pory. Jesteśmy dumni, że to właśnie Banki Spółdzielcze SGB i SGB-Bank SA stały się kolejnymi instytucjami, które wdrożyły Visa Mobile – mówi Jakub Pękacz, Dyrektor Biura Klientów Indywidualnych i Płatności SGB-Banku SA.

W Visa zależy nam na tym, żeby konsumenci mogli bezpiecznie i łatwo płacić za zakupy w internecie, w czasach, kiedy obserwujemy wzrost ich popularności. Tworząc Visa Mobile chcieliśmy, by transakcje w sieci były nie tylko jeszcze szybsze, ale też bardziej intuicyjne. Wystarczą smartfon, aplikacja i numeru telefonu, a płatność zajmie tylko kilka chwil. Visa Mobile jest odzwierciedleniem naszych nieustających wysiłków, by przepływ pieniędzy był płynny, niezawodny i wygodny – dodaje Adrian Kurowski, Dyrektor Generalny Visa w Polsce.

Visa Mobile to w pełni bezpieczna metoda płatności. Rozwiązanie jest oparte na usłudze Click to Pay i wykorzystuje standard EMV Secure Remote Commerce (SRC), który jest wzorcem dla płatności kartą w internecie. Metody płatności zgodne z SRC mają być zarówno proste w obsłudze dla każdego posiadacza i posiadaczki karty, jak i łatwe we wdrożeniu przez dostawców. Standard SRC ma się także przyczynić do niższego odsetka odrzuconych płatności i zmniejszenia liczby transakcji oszukańczych. Wszystko dzięki tokenom zastępującym wrażliwe dane karty. Tokenizacja to kolejna warstwa ochrony płatności konsumenckich, wykorzystana np. w Visa Mobile. Usuwa ona wrażliwe informacje o rachunku płatniczym i zastępuje je unikalnym identyfikatorem cyfrowym, tokenem. Tokeny to bohaterowie handlu elektronicznego, z których może skorzystać cały ekosystem płatniczy – wydawcy kart, agenci rozliczeniowi, sprzedawcy i konsumenci dostrzegają szereg korzyści: ograniczenie oszustw, łatwość użytkowania na różnych urządzeniach i wiele innych. Systemy Visa są zaprojektowane z wykorzystaniem wielu warstw zabezpieczeń, działając przez 99,9999% czasu.

Transakcje Visa Mobile dodatkowo są chronione możliwością skorzystania z procedury chargeback. Procedura ta oznacza, że bank osoby płacącej może próbować odzyskać od sprzedawcy pieniądze za wadliwe albo niedostarczone zakupy opłacone kartą Visa.