Karty płatnicze SGB bezkonkurencyjne podczas Gali kartowej 2018 - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Karty płatnicze SGB bezkonkurencyjne podczas Gali kartowej 2018 - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Karty płatnicze SGB bezkonkurencyjne podczas Gali kartowej 2018
13 grudnia 2018 r.

Podczas Polskiej Gali Digital Payments, odbywającej się w ramach XI Konferencji Central European Digital Payments w Warszawie w dniach 11-12 grudnia br., największej konferencji kartowej w Polsce, zostały ogłoszone wyniki konkursów na najlepsze w tym roku produkty z obszaru nowoczesnych płatności.

Do konkursu na „Najładniejszą polską kartę 2018 roku” w kategorii Nagroda Publiczności zgłoszono 9 kandydatur. W anonimowym głosowaniu przez Internet oddano tysiące głosów. Laureatką, która cieszyła się największym powodzeniem wśród głosujących, została karta SGB Mastercard Debit młodzieżowa.

To nowoczesna karta płatnicza skierowana do młodego klienta. Wyprodukowana przez Online Idea karta, spełnia wszystkie wymogi nowoczesnego środka płatniczego – pozwala na wypłaty gotówki, wypłaty cashback, umożliwia przeprowadzanie transakcji bezgotówkowych, w tym zbliżeniowych, a także transakcji w internecie zabezpieczonych usługą 3D Secure.

Cieszymy się, że po raz kolejny klienci, użytkownicy kart docenili nasz produkt. Szczególnie ważne jest też to, że trafiamy z ofertą w potrzeby młodego klienta, który rozpoczyna swoje bankowanie z SGB – mówi Robert Tórz, dyrektor Departamentu Bankowości Mobilnej i Kart.

To nie jedyna nagrodzona karta SGB podczas Gali. W konkursie na „Najlepszy lojalnościowy polski elektroniczny instrument płatniczy 2018 roku” bezkonkurencyjna okazała się karta kredytowa Mastercard Unia Leszno. To wieloaplikacyjna karta dla klientów Banku Spółdzielczego we Wschowie i kibiców klubu żużlowego.

Projekt powstał z inicjatywy Banku Spółdzielczego we Wschowie i jest kontynuacją rozwoju oferty dla sympatyków motorowego sportu. Karta powstała w wyniku współpracy SGB-Banku SA z Bankiem Spółdzielczym we Wschowie oraz tegorocznym Drużynowym Mistrzem Polski – klubem żużlowym Unia Leszno. To nie tylko karta płatnicza, ale także stadionowa karta kibica, zintegrowana z systemem klubu.

Jesteśmy dumni, że nasz pomysł i praca nad projektem zostały docenione przez jurorów konkursu. Codzienne starania, aby nasza oferta oraz produkty były nowoczesne i dostosowane do potrzeb klientów, przynoszą innowacyjne rozwiązania. Tym razem jest to karta kredytowa Mastercard Unia Leszno, która odpowiada potrzebom lokalnego rynku – mówi Przemysław Szpurka, dyrektor Sieci Sprzedaży BS Wschowa.

Operatorem płatniczym obu zwycięskich kart jest Mastercard. Jak organizacja ocenia wyniki tegorocznego konkursu i współpracę z SGB?

SGB prężnie i ze świeżym podejściem rozwija swój biznes kartowy szukając nowoczesnych rozwiązań, które najlepiej odpowiadają na potrzeby lokalnych społeczności. Potwierdzeniem tego są zdobyte przez Bank nagrody: Najładniejsza polska karta i Najlepszy lojalnościowy polski elektroniczny instrument płatniczy. Na szczególne uznanie zasługuje projekt Banku we Wschowie, który pokazał, że można odważnie i z sukcesem nawiązać współpracę ze światem sportu. Mastercard stale angażuje się w rozwój biznesu kartowego Grupy SGB – w szczególności w projekty, którym towarzyszą bezcenne emocje, a z takimi kojarzą nam się nagrodzone karty. Gratulujemy tego wyjątkowego wyróżnienia i cieszymy się, że możemy wspólnie z Bankiem rozwijać tak ciekawe produkty – mówi Piotr Domaszewski, dyrektor ds. sprzedaży w polskim oddziale Mastercard Europe.

Obie nagrody to potwierdzenie tego, że projekty SGB są zauważane i doceniane zarówno przez klientów, jak i przez fachowców z branży. Wskazują, ze kierunek, w którym konsekwentnie podążamy – karty kibica, karty dla młodych klientów – pozwala wykorzystywać nasz lokalny potencjał Banków Spółdzielczych.

Dziękujemy internautom za oddane głosy a jurorom za docenienie naszej pracy.

fot. Witold J. Szulecki