Gwiazdy Spółdzielczości Bankowej 2025 dla Zrzeszenia SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Gwiazdy Spółdzielczości Bankowej 2025 dla Zrzeszenia SGB - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Gwiazdy Spółdzielczości Bankowej 2025 dla Zrzeszenia SGB
11 czerwca 2025 r.

W Jachrance k. Warszawy odbyła się uroczystość wręczenia Gwiazd Spółdzielczości Bankowej. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest przez Krajowy Związek Banków Spółdzielczych w związku z obchodami Międzynarodowego Roku Spółdzielczości.

W uznaniu za wieloletnie zaangażowanie w rozwój bankowości spółdzielczej, oddanie w pracy na jej rzecz oraz wybitny wkład w kształtowanie pozytywnego wizerunku sektora te zaszczytne wyróżnienia otrzymali między innymi:

❇️ Jan Grzesiek – prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Jarocinie ​

❇️ Alicja Huczyńska – prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Koronowie ​

❇️ Elżbieta Karasek – prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Białobrzegach

❇️ Adam Rydlewicz – prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Witkowie ​

❇️ Waldemar Zieliński – prezes Zarządu Nicolaus Bank ​

❇️ Mirosław Skiba – prezes Zarządu SGB-Banku ​

W dyskusji panelowej, która towarzyszyła uroczystości wręczenia nagród, uczestnicy rozmawiali między innymi o przyszłości bankowości spółdzielczej. Według Mirosława Skiby, prezesa Zarządu SGB-Banku, przyszłość mieni się pełną paletą kolorów:

Nie musimy wybierać między kolorem czarnym a białym. Spółdzielcy jednocześnie rozwijają kanały cyfrowe i utrzymują fizyczne placówki, bo klienci cenią dostępność obu opcji. Robot-doradca i konsultant przy okienku nie są przeciwnikami, lecz uzupełniają. Technologia może zacieśniać relacje, o ile służy człowiekowi, a nie go zastępuje. Zaufanie buduje się bowiem nie tylko interfejsem czy algorytmem, lecz przede wszystkim przejrzystością procesów i gotowością do osobistego kontaktu, gdy klient tego potrzebuje.

Jednym z bloków tematycznych konferencji była komunikacja marki. Ewelina Ignaczak, dyrektorka Marketingu i komunikacji w SGB-Banku, zarysowała spójną wizję tożsamości całego zrzeszenia. Jej kluczowym słowem-przesłaniem była wzajemność:

Bank spółdzielczy żyje dzięki lokalnej społeczności i w zamian oddaje jej część wypracowanej wartości. To partnerskie sprzężenie ma być komunikowane jasno: „bank tworzymy wspólnie i wspólnie zmieniamy najbliższe otoczenie”. Dlatego SGB buduje strategię na trzech filarach: konsekwentnej narracji o współodpowiedzialności, jednolitych kanałach digital oraz mierzalnych benchmarkach zaangażowania. Flagowym przykładem jest zakończone 8 czerwca Wyzwanie Sportowe SGB – ogólnopolska akcja, w której wzięło udział 9 tysięcy uczestników. Każdy przebiegnięty czy przejechany na rowerze kilometr w Wyzwaniu zamienia się w konkretne wsparcie lokalnych szkół, fundacji czy stowarzyszeń.