GPD dla SGB, czyli co mogą dać sobie nawzajem bank i agencja kreatywna - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

GPD dla SGB, czyli co mogą dać sobie nawzajem bank i agencja kreatywna - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

GPD dla SGB, czyli co mogą dać sobie nawzajem bank i agencja kreatywna
21 września 2022 r.

Agencja kreatywna GPD Agency i Spółdzielcza Grupa Bankowa nawiązały współpracę na najbliższe lata. W wyniku wygranego przetargu jedna z największych agencji reklamowych w Polsce zajmuje się kompleksową obsługą wizerunkową marki SGB. Już teraz SGB i GPD pracują nad wspólnym projektem.

Na rynku finansowym banki spółdzielcze SGB wyróżnia to, że choć mają ofertę zbliżoną do banków komercyjnych, mogą być znacznie bliżej potrzeb lokalnych społeczności.

„To, co jest wyjątkowe w przypadku tego klienta to priorytety. W reklamie jesteśmy przyzwyczajeni do komunikowania ‘najlepszości’, ‘najtańszości’ – komunikacji z pespektywy „ja”, czyli zysku i prywatnej korzyści dla klienta. Tymczasem w bankach spółdzielczych równie ważna jest perspektywa „my” – czyli to, co z banku ma cała lokalna społeczność, co zyskuje w zamian za to, że się go wybiera. Najbardziej inspirujące było to, że historie, które opowiemy są inspirowane prawdziwymi wydarzeniami, codziennością wielu ze 180 banków spółdzielczych. Szczególnie jak na bankowe standardy to bardzo ciepły, inspirujący materiał.”

Kreacja, Agencja GPD

To oczywiście dopiero początek współpracy. Obsługa ramowa najbliższej kampanii będzie pierwszym, ale na pewno nie ostatnim zdaniem agencji.

„Cieszymy się, że znaleźliśmy partnera, który dobrze zrozumiał naszą ideę bankowości spółdzielczej i pomógł nam znaleźć bardzo atrakcyjny sposób na jej pokazanie. Wspólnie chcemy opowiedzieć o tym, jakie naprawdę są banki spółdzielcze SGB. Tę historię tworzymy na co dzień w różnych miejscach w Polsce. Nie możemy się doczekać, żeby pokazać nasze banki z tej strony. Mamy wyjątkowych klientów i razem dbamy o to co najcenniejsze, wspólną przyszłość i wspólny rozwój.”

Ewelina Ignaczak, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku