W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.
Dobrze dbać o siebie nawzajem – nasze hasło i nasza codzienność
29 listopada 2022 r.
Od początku października prowadzimy w mediach kampanię wizerunkową Banków Spółdzielczych SGB. Pokazujemy w niej, że dobrze jest dbać o siebie nawzajem. W spotach reklamowych klienci opowiadają o swoich doświadczeniach w relacjach bankami spółdzielczymi i o tym, co w tych relacjach robi tę różnicę.
Jednak możecie zadawać sobie pytanie: Ale o co chodzi, jakie są tego źródła? Dziś wiele firm mówi o tym, że angażuje się społecznie, dba o środowisko, ma programy CSR. To są ważne i potrzebne tematy.
W Bankach Spółdzielczych SGB zasada wzajemności to podstawa funkcjonowania, z niej się narodziły. Dla nas to jest źródło naszego istnienia, nie coś, co wymyśliliśmy. To nasza główna wartość, którą kierujemy się na co dzień. I chociaż nasza historia jest bardzo długa, to wzajemność nie przestaje być aktualna. Wręcz przeciwnie. Ostatnie lata wszystkim nam mocno przypomniały o jej znaczeniu.
Dlaczego dobrze być częścią takiego biznesu, takiego zrzeszenia, które powstało na wzajemnym dbaniu o dobro całej, lokalnej społeczności, w której funkcjonuje. Dlaczego dobrze jest być klientem Banku Spółdzielczego SGB i czuć, że on dba nie tylko o mnie, ale o nas i nasze otoczenie?