Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search
Znajdź swój Bank

BLIK Płacę Później w SGB Mobile – innowacyjna usługa startuje w pilotażu Family & Friends
5 sierpnia 2025 r.

Spółdzielcza Grupa Bankowa stawia na innowacje i uruchamia pilotaż długo wyczekiwanej usługi BLIK Płacę Później! To rewolucyjna funkcjonalność, która pozwala robić zakupy online i płacić za nie nawet do 30 dni później – bez żadnych dodatkowych kosztów.

BLIK Płacę Później to przełomowa usługa, która daje naszym klientom realną swobodę w zarządzaniu wydatkami. Dzięki niej będą mogli kupować to, czego potrzebują, i decydować o momencie zapłaty – bez ukrytych kosztów czy formalności. To właśnie takie innowacje sprawiają, że bankowość spółdzielcza staje się jeszcze bardziej dostępna, nowoczesna i dostosowana do rytmu życia współczesnych użytkowników – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku, odpowiedzialny za technologię.

Nową usługę testują już pracownicy banków spółdzielczych, SGB-Banku oraz Polskiego Standardu Płatności. Dzięki temu, SGB chce mieć pewność, że wszystko działa bez zarzutu, zanim trafi w ręce klientów.

Jak to będzie działać? Wystarczy podczas zakupów online wybrać „BLIK Płacę Później” jako metodę płatności. Usługa już wkrótce będzie dostępna dla wszystkich klientów SGB w aplikacji SGB Mobile – zarówno na Androidzie, jak i iOS – i pozwoli elastycznie zarządzać domowym budżetem.

BLIK Płacę Później to jedna z najszybciej rosnących usług płatności odroczonych, która zdobywa ogromną popularność szczególnie wśród młodych użytkowników (ale nie tylko), ceniących wygodę i elastyczność – mówi Artur Józefowski, dyrektor bankowości mobilnej i internetowej w SGB-Banku. – Wprowadzając ją do naszej aplikacji SGB Mobile, stawiamy mocny krok obok dynamicznie rozwijających się fintechów. Pokazujemy przy tym, że bankowość spółdzielcza może być równie nowoczesna, innowacyjna i odpowiadająca na realne potrzeby kolejnych pokoleń klientów.

Uruchomienie usługi BLIK Płacę Później w SGB to ważny krok w rozwoju tej usługi. To właśnie dzięki bankom spółdzielczym docieramy z BLIKIEM jeszcze szerzej, wychodząc poza bańkę wielkich miast. Jestem przekonany, że klienci banków zrzeszonych w SGB będą chętnie korzystać z możliwości, jakie daje im BLIK Płacę Później. Z miesiąca na miesiąc powiększa się grono aktywnych użytkowników naszych płatności odroczonych. To dla nas jasny sygnał, że tego typu rozwiązania odpowiadają na realne potrzeby konsumentów i mają ogromny potencjał, by dalej zyskiwać na znaczeniu – mówi Witold Litaszewski, dyrektor Departamentu Finansowania Konsumenckiego w BLIKU.

Pilotaż to ważny krok przed ogólnokrajowym wdrożeniem, a SGB już teraz dołącza do grona liderów bankowości mobilnej. Banki Spółdzielcze SGB jako trzecie w Polsce rozpoczęły uruchamianie usługi BLIK Płacę Później w SGB Mobile w ramach Family & Friends dla klientów, którzy są jednocześnie pracownikami Banków Spółdzielczych.

Usługa wpisuje się w dynamicznie rosnący trend Buy Now, Pay Later, który zdobywa serca użytkowników – już dziś korzystać z niej można w ponad 20 tysiącach sklepów internetowych w całym kraju.

BLIK Płacę Później w SGB – wygoda, kontrola i technologia, która naprawdę działa!