Zapłacisz w internecie, w sklepie, szybko przelejesz komuś pieniądze lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.
Z BLIKA możesz korzystać w aplikacji mobilnej SGB Mobile. Jest ona dostępna dla telefonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację.
BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
Ta opcja jeszcze bardziej ułatwi rozliczenia ze znajomymi i rodziną. Wystarczy, że wyślesz prośbę o przelew do osoby zapisanej w książce kontaktów w telefonie lub wprowadzisz numer telefonu takiej osoby, a ona zaakceptuje ją w aplikacji mobilnej jednym kliknięciem.
Wspólne wyjście? Podziel rachunek na wszystkich w grupie – możesz to zrobić na równe kwoty lub każdemu przypisać inną. Usługa dostępna w bankach, które oferują przelewy BLIK na telefon.
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz, gdy wpiszesz jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji mobilnej, a następnie zatwierdzisz go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM. Zarejestruj swój numer i dokonuj natychmiastowych przelewów na telefon do 500 zł.
Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!