Bankowość Elektroniczna przez Internet - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Bankowość Elektroniczna przez Internet - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

SGB-Bank S.A. Bankowość elektroniczna Bankowość Elektroniczna przez Internet

Aby zalogować się do usługi Bankowości Internetowej i realizować operacje należy używać tzw. środków dostępu w skład, których zawsze wchodzi Identyfikator ID służący do identyfikacji przy logowaniu do konta internetowego. Jest to niepowtarzalny, nadawany przez Bank składający się z liter i/lub cyfr Identyfikator.

Poza tym do wyboru masz:

Klienci indywidualni, MŚP, rolnicy, osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą:

Jest aplikacją dedykowaną do urządzeń mobilnych np. smartfon lub tablet, służącą do bezpiecznego uwierzytelniania użytkownika SGB24. Po sparowaniu aplikacji nadajemy własny indywidualny PIN, który będzie służył do logowania do aplikacji mobilnego Tokena SGB. Za pomocą aplikacja będziesz potwierdzać logowanie do systemu bankowego oraz zatwierdzać wcześniej przygotowane w Bankowości Internetowej SGB24 operacje i zlecenia. Każde uwierzytelnienie może być użyte tylko do zatwierdzenia jednej operacji.

Poprzez SMS otrzymasz z Banku pierwsze tymczasowe hasło służące do logowania, oraz do autoryzacji (podpisywania) operacji. Hasło do logowania i do autoryzacji możesz zmienić samodzielnie w usłudze SGB24 w opcji Ustawienia. Podczas autoryzacji dowolnej dyspozycji po wpisaniu hasła stałego zostanie przesłany Kod SMS. To sześciocyfrowy numer służący do logowania i autoryzacji (podpisywania) operacji, jest wysyłany samoczynnie na podany przez Ciebie numer telefonu. Aby podpisać daną operację lub zalogować się należy wpisać ustanowione własne hasło oraz użyć przesłanego przez Bank Kodu SMS.

Uwaga! W przypadku utraty telefonu należy niezwłocznie zastrzec dostęp do usługi zgłaszając ten fakt w oddziale lub dzwoniąc pod numer Call Center 801 34 00 08 oraz 61 647 28 90. Należy pamiętać również, by w przypadku zmiany numeru telefonu zgłosić ten fakt do Banku.

Duże firmy i MŚP:

Jest aplikacją dedykowana do urządzeń mobilnych np. smartfon lub tablet, służącą do bezpiecznego uwierzytelniania użytkownika Bankowości Internetowej. Po sparowaniu aplikacji nadajemy własny indywidualny PIN, który będzie służył do logowania. Aplikacja będzie potwierdzać nasze logowanie do systemu bankowego oraz zatwierdzać wcześniej przygotowane operacje i zlecenia. Każde uwierzytelnienie może być użyte tylko do zatwierdzenia jednej operacji.