Active w SGB Mobile - Spółdzielcza Grupa Bankowa
Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Active w SGB Mobile - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

Active w SGB Mobile

W SGB Mobile aktywni zyskują więcej!

Włącz usługę Active w aplikacji SGB Mobile, biegaj, maszeruj, płać kartą VISA i odbieraj nagrody.

Co to jest Active i jak ją włączyć?

Active to usługa dla użytkowników urządzeń marki Garmin. Dzięki połączeniu SGB Mobile z Garmin Connect, możesz sprawdzić w naszej aplikacji swoje dane dotyczące aktywności sportowej oraz kondycji – kroki, przebyty dystans, intensywny trening, spalone kalorie, tętno, saturację, sen.

Aby włączyć usługę zaloguj się do SGB Mobile, z dolnego menu wybierz PRODUKTY, na liście znajdź Active i połącz z Garmin Connect. Usługę możesz w każdej chwili wyłączyć. Cały proces, krok po kroku, pokazaliśmy w PRZEWODNIKU PO APLIKACJI.

Po uruchomieniu Active zobaczysz między innymi informacje o liczbie kroków zrobionych danego dnia, spalonych kaloriach i przebytym dystansie.

co-to-jest-active-i-jak-ja-wlaczyc

Podejmij WYZWANIE ACTIVE i odbieraj co miesiąc nagrody!

Już 1 sierpnia zaczynamy WYZWANIE ACTIVE, w którym co miesiąc możesz zdobyć voucher o wartości  50 zł do sklepu Decathlon. Zasady wyzwania są bardzo proste:

1. Uruchom usługę Active w SGB Mobile.
2. Podejmij wyzwanie (przystąp do niego w aplikacji SGB Mobile).
3. W ciągu miesiąca zrób 100 tys. kroków zarejestrowanych w aplikacji (kroki zaczną się naliczać od momentu aktywacji wyzwania).
4. W tym samym miesiącu wykonaj 5 transakcji Twoją kartą/kartami VISA wydaną/ymi przez Spółdzielczą Grupę Bankową.

WYZWANIA ACTIVE będą dostępne od 1 sierpnia do 31 października 2021 roku i co miesiąc, jeśli spełnisz warunki, możesz zdobyć nagrodę. Pamiętaj, by na początku każdego miesiąca podjąć wyzwanie!

Vouchery o wartości 50 zł będą przekazywane mailowo na adres, który podasz przy aktywacji wyzwania.

Do zdobycia w okresie trwania promocji jest 2 tysiące voucherów, więc nie zostawiaj wyzwania na ostatnią chwilę – kto pierwszy, ten lepszy!

Zapoznaj się koniecznie z REGULAMINEM PROMOCJI.

podejmij-wyzwanie-active-i-odbieraj-co-miesiac-nagrody

Ważne informacje

    Promocja Wyzwanie Active trwa od 1.08.2021 r. do 31.10.2021 r. lub do wyczerpania puli nagród. Dostępna jest dla użytkowników aplikacji mobilnej SGB Mobile, którzy przystąpili do promocji oraz korzystają z kart VISA wydanych przez Spółdzielczą Grupę Bankową.
    Aplikacja mobilna SGB Mobile dostępna jest w SGB-Banku S.A. oraz w wybranych bankach spółdzielczych SGB. Szczegóły oferty, w tym m.in. informacje o opłatach i prowizjach za korzystanie z produktów i usług w ramach aplikacji mobilnej, wymagania techniczne, regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile, przewodnik po aplikacji SGB mobile (w tym opis dostępnych funkcjonalności) oraz lista banków spółdzielczych SGB, oferujących możliwość korzystania z aplikacji mobilnej, dostępne są na stronie www.sgb.pl/sgbmobile.