Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

SGB24 przez Teleserwis - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

SGB Bank S.A. Bankowość elektroniczna SGB24 przez Teleserwis

Szybko i wygodnie

Stały dostęp do konta, wystarczy tylko telefon !

Pierwszy krok 

To takie proste ! Możesz korzystać z szybkiego i wygodnego dostępu do swojego konta, wystarczy, że posiadasz aparat telefoniczny z wybieraniem tonowym lub telefon komórkowy.

Na czym polega Teleserwis? 

Teleserwis to automatyczny serwis telefoniczny, po połączeniu z którym automatyczny doradca udzieli Ci informacji np. o rachunku, czy Twojej karcie kredytowej. Za jego pomocą możesz zrealizować określone operacje np. złożyć dyspozycję wykonania przelewu lub założyć lokatę.

W razie potrzeby możesz też połączyć się z naszym konsultantem – Doradcą Call Center i uzyskać potrzebne Ci informacje lub np. zrealizować przelew – realizacja operacji za pośrednictwem Doradcy Call Center dostępna tylko dla Klientów indywidualnych.

Co zyskujesz dzięki usłudze Teleserwiu?

  • Niezależność – masz nieograniczony dostęp do informacji niezależnie od miejsca i czasu
  • Wygodę – nie musisz się spieszyć, Bank przez Teleserwis jest dostępny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu
  • Poczucie bezpieczeństwa – korzystasz z pewnych środków dostępu (hasła, PIN-y) do konta oraz wsparcia Doradców Call Center (infolinia).

Sprawdź jak wygląda menu Teleserwisu –  szczegóły >>

Jak korzystać z Teleserwisu?

Korzystanie z Teleserwisu jest szybkie i wygodne!

Możesz 24 godziny na dobę uzyskać informacje o swoim koncie, jak również zlecić realizację poszczególnych operacji np. wykonania przelewu lub założenia lokaty, bez konieczności wychodzenia z domu.

Sprawdź, jakie to proste – wszystkie polecenia dokonujesz samodzielnie poprzez wybranie odpowiedniego klawisza z klawiatury telefonu. Wystarczy zadzwonić na jeden z poniższych telefonów oraz podać Numer Identyfikacyjny Klienta – NIK i Telekod:

800 888 888

* w ramach połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych.

61 647 28 90

*w ramach połączeń z telefonów komórkowych oraz z zagranicy.

Następnie możesz:

  • sprawdzić informacje o:
    • saldzie na rachunku bieżącym, walutowym
    • posiadanych lokatach
    • stanie rachunku karty kredytowej i charge (dostępny limit, stan zadłużenia, data i wymagana kwota minimalnej wpłaty)
    • stanie posiadanych kredytów (aktualna kwota kredytu, wysokość i data spłaty najbliższej raty)
  • sprawdzić historie rachunku:
    • bieżącego/kredytowego/karty kredytowej i charge
  • sprawdzić lub pobrać na faks oprocentowanie:
    • rachunków bieżących
    • kredytów
    • lokat
    • aktualne kursy walut
  • zlecić wykonanie przelewu na zdefiniowaną listę odbiorców
  • zlecić założenie lokaty
  • zmienić Telekod do Serwisu SMS/Teleserwisu
  • połączyć się z Doradcą Call Center

Szczegółowe informacje i wskazówki na temat Teleserwisu znajdziesz w Przewodniku dla Klienta Sprawdź szczegóły >>

Co daje Ci połączenie z Doradcą Call Center?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Korzystanie z usług Doradców Call Center jest łatwe i wygodne, wystarczy, że wybierzesz “0” podczas połączenia z Teleserwisem (801 34 00 08, 61 647 28 90), a nasi Doradcy chętnie udzielą Ci wsparcia w zakresie:

  • zastrzeżenia środków dostępu do konta
  • zablokowania/cofniecie blokady kanału dostępu np. Internetu, Teleserwisu, Serwisu SMS
  • odblokowania indywidualnych haseł dostępu do konta
  • zgłoszenie o ponowne nadanie Identyfikatora ID
  • wsparcia technicznego np. właściwego skonfigurowania przeglądarki, pierwszego logowania

Połączenie z Doradcą Call Center jest możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00.

Możesz też zrealizować wybrane operacje! 

Doradca Call Center zrealizuje Twoje zlecenie po pozytywnej weryfikacji użytych przez Ciebie środków dostępu , dzięki temu masz gwarancje bezpieczeństwa i możesz – usługa dostępna dla Klientów indywidualnych:

  • uzyskać informacje o saldzie i operacjach na koncie
  • założyć lokatę
  • złożyć dyspozycję przelewu zwykłego do kwoty 20 tys. zł
  • złożyć dyspozycję przelewu podatkowego, do ZUS
  • złożyć dyspozycję przelewu pomiędzy kontami własnymi

Szczegółowe informacje i wskazówki na temat logowania do Teleserwisu znajdziesz w Przewodniku dla klienta.

Kontakt z doradcą

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) zgodnie z RODO.

Ponadto wyrażam zgodę:

1 na wysyłanie przez SGB-Bank S.A. na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 na wysyłanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez SGB-Bank S.A. mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

 


INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ SGB-BANK W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

    1. [dane administratora danych] SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań (dalej: SGB-Bank) informuje, że jest administratorem Pana/Pani danych osobowych.
    2. [cele i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przez SGB-Bank za Pana/Pani zgodą wyrażoną w celach każdorazowo wskazanych w klauzuli zgody, np. w celu przesyłania kontaktów mailowych lub kontaktów telefonicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania odpowiedzi od SGB-Banku na przesłane przez Pana/Panią wiadomości.
    3. [odbiorcy danych] SGB-Bank może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz SGB-Banku usługi prawne i serwisowe.
    4. [okres przechowywania danych] Pana/Pani dane będą przetwarzane doraźnie do chwili przekazania Panu/pani odpowiedzi na przesłaną wiadomość np. dot. informacji o produktach i usługach SGB-Banku. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pana/Panią zgody. SGB-Bank pozostawi jednak imię, nazwisko – wyłącznie dla uniknięcia ponownego wykorzystania danych osoby w celach objętych cofniętą zgodą.
    5. [katalog Pana/Pani praw] W granicach przepisów prawa ma Pan/Pani prawo:
      a) dostępu do treści swoich danych,
      b) ich sprostowania,
      c) ich usunięcia,
      d) ograniczenia ich przetwarzania,
      e) przenoszenia danych.
    6. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    7. Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłanych pisemnie na adres SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, lub elektronicznie na adres: iod@sgb.pl.
    8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi, że SGB-Bank przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO.
  • Wypełnij formularz!
    Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!