Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

SGB24 przez SMS - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Znajdź swój Bank

SGB24 przez SMS

Zawsze pod ręką

Jeśli telefon komórkowy to Twój nieodłączny “przyjaciel” Serwis SMS jest stworzony właśnie dla Ciebie! Pamiętaj, szybki dostęp do informacji to zaoszczędzony czas i pieniądze.

Pierwszy krok

Wystarczy, że wybierzesz Serwis SMS jako dodatkowy sposób dostępu do konta i wybierzesz jeden z poniższych pakietów Serwisu SMS – usługa dostępna dla Klientów indywidualnych, rolników, MŚP, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Co zyskujesz dzięki Serwisowi SMS?

  • Niezależność – masz nieograniczony dostęp do informacji niezależnie od miejsca i czasu
  • Pewność – wiesz, że złożona przez Ciebie dyspozycja przelewu została zrealizowana
  • Poczucie bezpieczeństwa – wiesz, kiedy zmienia się saldo na Twoim rachunku, kiedy nastąpi zalogowanie do Twojego konta przez Internet oraz Teleserwis

Na czym polega Serwis SMS?

W ramach Serwisu SMS Bank oferuje tzw. usługi pasywne i aktywne.

Usługi pasywne
W ramach usług pasywnych Bank przekazuje Ci informacje w formie wiadomości SMS na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego.

Wiadomości SMS są wysyłane przez Bank samoczynnie, co oznacza, że np. jak zmieni się saldo na Twoim rachunku od razu zostanie wysłana do Ciebie wiadomość SMS i nie musisz wcześniej zwracać się do Banku z pytaniem o saldo. W zależności od wybranego pakietu usługi pasywne obejmują wiadomości SMS dotyczące:

  • zmiany salda rachunku – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • dokonania transakcji przy użyciu karty – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • zrealizowania lub odrzucenia przelewu – Pakiety Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • zalogowania do Banku przez Internet /Teleserwis – Pakiet dla Aktywnych

Usługi aktywne
To Ty wysyłasz do Banku zapytanie lub zlecenie w postaci wiadomości SMS i otrzymujesz informację zwrotną.

Jak korzystać z usług aktywnych Serwisu SMS?

Jeśli chcesz uzyskać z Banku wiadomość SMS dot. Twojego konta lub zrealizować przelew na określonego wcześniej odbiorcę wyślij wiadomość SMS z podaną poniżej treścią:

Wiadomość SMS możesz wysłać na podany poniżej numer telefonu z numeru telefonu komórkowego podanego w Banku lub innego dowolnego numeru telefonu komórkowego.

661 00 12 12

A w odpowiedzi otrzymasz z Banku wiadomość SMS ze zwrotną informacją. Bezpieczeństwo Serwisu SMS zapewniają sprawdzone środki dostępu.

Szczegółowe informacje dotyczące logowania do serwisu SMS znajdziesz w Przewodniku dla klienta.

Kontakt z doradcą

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, dalej: RODO).

Przesyłając formularz kontaktowy wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach obsługi niniejszego zgłoszenia przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) zgodnie z RODO.

Ponadto wyrażam zgodę:

1 na wysyłanie przez SGB-Bank S.A. na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 na wysyłanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) na mój adres poczty elektronicznej korespondencji mailowej w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez SGB-Bank S.A. mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

2 na używanie przez Bank Spółdzielczy (wybrany przeze mnie z powyższej listy) mojego numeru telefonu do kontaktów z automatycznych systemów wywołujących w celu udzielenia odpowiedzi na wysłaną przeze mnie wiadomość

1 - zgoda obowiązkowa przy podaniu adresu email, 2 - zgoda obowiązkowa przy podaniu numeru telefonu

Prosimy o zaznaczenie pola poprzez wstawienie znaku „✓”. Zaznaczenie pola oznacza udzielenie zgody. Brak zaznaczenia jakiegokolwiek pola oznacza nieudzielenie zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia każdej z powyżej udzielonych zgód w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody jest bezpłatne.

 


INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA PANA/PANI DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ SGB-BANK W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ODPOWIEDZI NA PANA/PANI PYTANIE

    1. [dane administratora danych] SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań (dalej: SGB-Bank) informuje, że jest administratorem Pana/Pani danych osobowych.
    2. [cele i podstawy przetwarzania danych] Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przez SGB-Bank za Pana/Pani zgodą wyrażoną w celach każdorazowo wskazanych w klauzuli zgody, np. w celu przesyłania kontaktów mailowych lub kontaktów telefonicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu otrzymywania odpowiedzi od SGB-Banku na przesłane przez Pana/Panią wiadomości.
    3. [odbiorcy danych] SGB-Bank może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz SGB-Banku usługi prawne i serwisowe.
    4. [okres przechowywania danych] Pana/Pani dane będą przetwarzane doraźnie do chwili przekazania Panu/pani odpowiedzi na przesłaną wiadomość np. dot. informacji o produktach i usługach SGB-Banku. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Pana/Panią zgody. SGB-Bank pozostawi jednak imię, nazwisko – wyłącznie dla uniknięcia ponownego wykorzystania danych osoby w celach objętych cofniętą zgodą.
    5. [katalog Pana/Pani praw] W granicach przepisów prawa ma Pan/Pani prawo:
      a) dostępu do treści swoich danych,
      b) ich sprostowania,
      c) ich usunięcia,
      d) ograniczenia ich przetwarzania,
      e) przenoszenia danych.
    6. Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    7. Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłanych pisemnie na adres SGB-Bank S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szarych Szeregów 23a, 60-462 Poznań, lub elektronicznie na adres: iod@sgb.pl.
    8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli sądzi, że SGB-Bank przetwarza jego dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO.
  • Wypełnij formularz!
    Nasz doradca skontaktuje się z Tobą!