(Polski) Serwis używa pliki cookies!

(Polski) W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

(Polski)  Zgadzam się
(Polski)  Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Znajdź swój Bank

(Polski) SGB Bank S.A. Bankowość elektroniczna (Polski) SGB24 przez Teleserwis

(Polski) Szybko i wygodnie

Stały dostęp do konta, wystarczy tylko telefon !

Pierwszy krok 

To takie proste ! Możesz korzystać z szybkiego i wygodnego dostępu do swojego konta, wystarczy, że posiadasz aparat telefoniczny z wybieraniem tonowym lub telefon komórkowy.

Na czym polega Teleserwis? 

Teleserwis to automatyczny serwis telefoniczny, po połączeniu z którym automatyczny doradca udzieli Ci informacji np. o rachunku, czy Twojej karcie kredytowej. Za jego pomocą możesz zrealizować określone operacje np. złożyć dyspozycję wykonania przelewu lub założyć lokatę.

W razie potrzeby możesz też połączyć się z naszym konsultantem – Doradcą Call Center i uzyskać potrzebne Ci informacje lub np. zrealizować przelew – realizacja operacji za pośrednictwem Doradcy Call Center dostępna tylko dla Klientów indywidualnych.

Co zyskujesz dzięki usłudze Teleserwiu?

  • Niezależność – masz nieograniczony dostęp do informacji niezależnie od miejsca i czasu
  • Wygodę – nie musisz się spieszyć, Bank przez Teleserwis jest dostępny 24 godziny przez 7 dni w tygodniu
  • Poczucie bezpieczeństwa – korzystasz z pewnych środków dostępu (hasła, PIN-y) do konta oraz wsparcia Doradców Call Center (infolinia).

Sprawdź jak wygląda menu Teleserwisu –  szczegóły >>

(Polski) Jak korzystać z Teleserwisu?

Korzystanie z Teleserwisu jest szybkie i wygodne!

Możesz 24 godziny na dobę uzyskać informacje o swoim koncie, jak również zlecić realizację poszczególnych operacji np. wykonania przelewu lub założenia lokaty, bez konieczności wychodzenia z domu.

Sprawdź, jakie to proste – wszystkie polecenia dokonujesz samodzielnie poprzez wybranie odpowiedniego klawisza z klawiatury telefonu. Wystarczy zadzwonić na jeden z poniższych telefonów oraz podać Numer Identyfikacyjny Klienta – NIK i Telekod:

800 888 888

* w ramach połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych.

61 647 28 90

*w ramach połączeń z telefonów komórkowych oraz z zagranicy.

Następnie możesz:

  • sprawdzić informacje o:
    • saldzie na rachunku bieżącym, walutowym
    • posiadanych lokatach
    • stanie rachunku karty kredytowej i charge (dostępny limit, stan zadłużenia, data i wymagana kwota minimalnej wpłaty)
    • stanie posiadanych kredytów (aktualna kwota kredytu, wysokość i data spłaty najbliższej raty)
  • sprawdzić historie rachunku:
    • bieżącego/kredytowego/karty kredytowej i charge
  • sprawdzić lub pobrać na faks oprocentowanie:
    • rachunków bieżących
    • kredytów
    • lokat
    • aktualne kursy walut
  • zlecić wykonanie przelewu na zdefiniowaną listę odbiorców
  • zlecić założenie lokaty
  • zmienić Telekod do Serwisu SMS/Teleserwisu
  • połączyć się z Doradcą Call Center

Szczegółowe informacje i wskazówki na temat Teleserwisu znajdziesz w Przewodniku dla Klienta Sprawdź szczegóły >>

(Polski) Co daje Ci połączenie z Doradcą Call Center?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Korzystanie z usług Doradców Call Center jest łatwe i wygodne, wystarczy, że wybierzesz “0” podczas połączenia z Teleserwisem (801 34 00 08, 61 647 28 90), a nasi Doradcy chętnie udzielą Ci wsparcia w zakresie:

  • zastrzeżenia środków dostępu do konta
  • zablokowania/cofniecie blokady kanału dostępu np. Internetu, Teleserwisu, Serwisu SMS
  • odblokowania indywidualnych haseł dostępu do konta
  • zgłoszenie o ponowne nadanie Identyfikatora ID
  • wsparcia technicznego np. właściwego skonfigurowania przeglądarki, pierwszego logowania

Połączenie z Doradcą Call Center jest możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00.

Możesz też zrealizować wybrane operacje! 

Doradca Call Center zrealizuje Twoje zlecenie po pozytywnej weryfikacji użytych przez Ciebie środków dostępu , dzięki temu masz gwarancje bezpieczeństwa i możesz – usługa dostępna dla Klientów indywidualnych:

  • uzyskać informacje o saldzie i operacjach na koncie
  • założyć lokatę
  • złożyć dyspozycję przelewu zwykłego do kwoty 20 tys. zł
  • złożyć dyspozycję przelewu podatkowego, do ZUS
  • złożyć dyspozycję przelewu pomiędzy kontami własnymi

Szczegółowe informacje i wskazówki na temat logowania do Teleserwisu znajdziesz w Przewodniku dla klienta.