(Polski) Serwis używa pliki cookies!

(Polski) W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

(Polski)  Zgadzam się
(Polski)  Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Znajdź swój Bank

(Polski) SGB24 przez SMS

Zawsze pod ręką

Jeśli telefon komórkowy to Twój nieodłączny “przyjaciel” Serwis SMS jest stworzony właśnie dla Ciebie! Pamiętaj, szybki dostęp do informacji to zaoszczędzony czas i pieniądze.

Pierwszy krok

Wystarczy, że wybierzesz Serwis SMS jako dodatkowy sposób dostępu do konta i wybierzesz jeden z poniższych pakietów Serwisu SMS – usługa dostępna dla Klientów indywidualnych, rolników, MŚP, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

Co zyskujesz dzięki Serwisowi SMS?

  • Niezależność – masz nieograniczony dostęp do informacji niezależnie od miejsca i czasu
  • Pewność – wiesz, że złożona przez Ciebie dyspozycja przelewu została zrealizowana
  • Poczucie bezpieczeństwa – wiesz, kiedy zmienia się saldo na Twoim rachunku, kiedy nastąpi zalogowanie do Twojego konta przez Internet oraz Teleserwis

(Polski) Na czym polega Serwis SMS?

W ramach Serwisu SMS Bank oferuje tzw. usługi pasywne i aktywne.

Usługi pasywne
W ramach usług pasywnych Bank przekazuje Ci informacje w formie wiadomości SMS na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego.

Wiadomości SMS są wysyłane przez Bank samoczynnie, co oznacza, że np. jak zmieni się saldo na Twoim rachunku od razu zostanie wysłana do Ciebie wiadomość SMS i nie musisz wcześniej zwracać się do Banku z pytaniem o saldo. W zależności od wybranego pakietu usługi pasywne obejmują wiadomości SMS dotyczące:

  • zmiany salda rachunku – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • dokonania transakcji przy użyciu karty – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • zrealizowania lub odrzucenia przelewu – Pakiety Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • zalogowania do Banku przez Internet /Teleserwis – Pakiet dla Aktywnych

Usługi aktywne
To Ty wysyłasz do Banku zapytanie lub zlecenie w postaci wiadomości SMS i otrzymujesz informację zwrotną.

Jak korzystać z usług aktywnych Serwisu SMS?

Jeśli chcesz uzyskać z Banku wiadomość SMS dot. Twojego konta lub zrealizować przelew na określonego wcześniej odbiorcę wyślij wiadomość SMS z podaną poniżej treścią:

  • stanu rachunku treść Twojego zlecenia
  • miniwyciągu SMS – wykaz ostatnich pięciu operacji na rachunku treść Twojego zlecenia
  • danych zdefiniowanego odbiorcy przelewów treść Twojego zlecenia
  • zlecenia wykonania przelewu treść Twojego zlecenia

Wiadomość SMS możesz wysłać na podany poniżej numer telefonu z numeru telefonu komórkowego podanego w Banku lub innego dowolnego numeru telefonu komórkowego.

661 00 12 12

A w odpowiedzi otrzymasz z Banku wiadomość SMS ze zwrotną informacją. Bezpieczeństwo Serwisu SMS zapewniają sprawdzone środki dostępu.

Szczegółowe informacje dotyczące logowania do serwisu SMS znajdziesz w Przewodniku dla klienta.W ramach Serwisu SMS Bank oferuje tzw. usługi pasywne i aktywne.

Usługi pasywne
W ramach usług pasywnych Bank przekazuje Ci informacje w formie wiadomości SMS na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego.

Wiadomości SMS są wysyłane przez Bank samoczynnie, co oznacza, że np. jak zmieni się saldo na Twoim rachunku od razu zostanie wysłana do Ciebie wiadomość SMS i nie musisz wcześniej zwracać się do Banku z pytaniem o saldo. W zależności od wybranego pakietu usługi pasywne obejmują wiadomości SMS dotyczące:

  • zmiany salda rachunku – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • dokonania transakcji przy użyciu karty – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • zrealizowania lub odrzucenia przelewu – Pakiety Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • zalogowania do Banku przez Internet /Teleserwis – Pakiet dla Aktywnych

Usługi aktywne
To Ty wysyłasz do Banku zapytanie lub zlecenie w postaci wiadomości SMS i otrzymujesz informację zwrotną.

Jak korzystać z usług aktywnych Serwisu SMS?

Jeśli chcesz uzyskać z Banku wiadomość SMS dot. Twojego konta lub zrealizować przelew na określonego wcześniej odbiorcę wyślij wiadomość SMS z podaną poniżej treścią:

Wiadomość SMS możesz wysłać na podany poniżej numer telefonu z numeru telefonu komórkowego podanego w Banku lub innego dowolnego numeru telefonu komórkowego.

661 00 12 12

A w odpowiedzi otrzymasz z Banku wiadomość SMS ze zwrotną informacją. Bezpieczeństwo Serwisu SMS zapewniają sprawdzone środki dostępu.

Szczegółowe informacje dotyczące logowania do serwisu SMS znajdziesz w Przewodniku dla klienta.W ramach Serwisu SMS Bank oferuje tzw. usługi pasywne i aktywne.

Usługi pasywne
W ramach usług pasywnych Bank przekazuje Ci informacje w formie wiadomości SMS na podany przez Ciebie numer telefonu komórkowego.

Wiadomości SMS są wysyłane przez Bank samoczynnie, co oznacza, że np. jak zmieni się saldo na Twoim rachunku od razu zostanie wysłana do Ciebie wiadomość SMS i nie musisz wcześniej zwracać się do Banku z pytaniem o saldo. W zależności od wybranego pakietu usługi pasywne obejmują wiadomości SMS dotyczące:

  • zmiany salda rachunku – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • dokonania transakcji przy użyciu karty – Pakiety Podstawowy, Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • zrealizowania lub odrzucenia przelewu – Pakiety Rozszerzony oraz dla Aktywnych
  • zalogowania do Banku przez Internet /Teleserwis – Pakiet dla Aktywnych

Usługi aktywne
To Ty wysyłasz do Banku zapytanie lub zlecenie w postaci wiadomości SMS i otrzymujesz informację zwrotną.

Jak korzystać z usług aktywnych Serwisu SMS?

Jeśli chcesz uzyskać z Banku wiadomość SMS dot. Twojego konta lub zrealizować przelew na określonego wcześniej odbiorcę wyślij wiadomość SMS z podaną poniżej treścią:

  • stanu rachunku treść Twojego zlecenia
  • miniwyciągu SMS – wykaz ostatnich pięciu operacji na http://192.168.1.125/bank-sgb-s-a/bankowosc-elektroniczna/sgb24-przez-sms/sms-stan-rachunku/rachunku treść Twojego zlecenia
  • danych zdefiniowanego odbiorcy przelewów treść Twojego zlecenia
  • zlecenia wykonania przelewu treść Twojego zlecenia

Wiadomość SMS możesz wysłać na podany poniżej numer telefonu z numeru telefonu komórkowego podanego w Banku lub innego dowolnego numeru telefonu komórkowego.

661 00 12 12

A w odpowiedzi otrzymasz z Banku wiadomość SMS ze zwrotną informacją. Bezpieczeństwo Serwisu SMS zapewniają sprawdzone środki dostępu.

Szczegółowe informacje dotyczące logowania do serwisu SMS znajdziesz w Przewodniku dla klienta.