(Polski) Serwis używa pliki cookies!

(Polski) W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

(Polski)  Zgadzam się
(Polski)  Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Znajdź swój Bank

(Polski) SGB Bank S.A. Bankowość elektroniczna (Polski) Bankowość Elektroniczna przez Teleserwis

(Polski) Dostęp do konta w ramach usługi Teleserwisu oraz połączenia z Doradcą Call Center możliwy jest dzięki bezpiecznym środkom dostępu:

Numer Identyfikacyjny Klienta – NIK
Służy do identyfikacji w procesie logowania do Teleserwisu. Jest to niepowtarzalny, nadawany przez Bank identyfikator składający się z 8 cyfr.

Telekod
Telekod umożliwia logowanie do SGB24 przez Teleserwis. Składa się z 6 cyfr, jednak w celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa podczas logowania system prosi o podanie 3 z 6 cyfr Telekodu np. w przypadku sześciocyfrowego Telekodu “123456” system może poprosić o pierwszą, trzecią i szóstą cyfrę, co oznacza podanie kodu “136”. Są to cyfry wybrane losowo i podczas każdego logowania system może prosić o podanie innego zestawu cyfr.