(Polski) Serwis używa pliki cookies!

(Polski) W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

(Polski)  Zgadzam się
(Polski)  Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Znajdź swój Bank

(Polski) SGB Bank S.A. Bankowość elektroniczna (Polski) Bankowość Elektroniczna przez Internet

Aby zalogować się do usługi Bankowości Elektronicznej i realizować operacje przez Internet należy używać tzw. środków dostępu, czyli haseł, kodów, tokenów.

Zawsze otrzymujesz tzw. Identyfikator ID, a do wyboru masz:

(Identyfikator ID służy do identyfikacji przy logowaniu do konta internetowego. Jest to niepowtarzalny, nadawany przez Bank identyfikator. Składa się z cyfr i/lub liter.)

Klienci indywidualni, MŚP, rolnicy, osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą:

Jest małym urządzeniem elektronicznym, o wygodnym kształcie służącym do bezpiecznego uwierzytelniania użytkownika SGB-Bank24. Wyświetla on unikalne, jednorazowe ciągi cyfr np. 123456, które zmieniają się co 60 sekund. To wskazanie tokena służy jako jeden ze sposobów uwierzytelnienia użytkownika SGB-Bank24 i używane jest łącznie z hasłem prywatnym do tokena. Każde wskazanie tokena może być użyte tylko do zatwierdzenia jednej operacji.

Hasło powiązane z tokenem 

Hasło prywatne powiązane z tokenem jest indywidualnym hasłem nadawanym samodzielnie podczas pierwszego logowania do SGB-Bank24. Służy do uwierzytelnienia użytkownika SGB-Bank24 i używane jest łącznie ze wskazaniem tokena.

Otrzymasz z Banku dwa hasła stałe, pierwsze hasło służy do logowania, natomiast drugie hasło służy do autoryzacji (podpisywania) operacji. Oba hasła zmieniasz samodzielnie w usłudze SGB-Bank24. Jeśli zdecydujesz się na autoryzację (podpisywanie) operacji za pomocą kodów SMS lub kodów z karty TAN wówczas nie korzystasz z drugiego hasła stałego.

Kod SMS to ośmiocyfrowy numer służący do autoryzacji (podpisywania) operacji, jest wysyłany samoczynnie na podany przez Ciebie numer telefonu w momencie zatwierdzania zleceń. Aby podpisać daną operację zlecana przez Internet należy użyć przesłanego przez Bank Kodu SMS .

Uwaga! W przypadku utraty telefonu należy niezwłocznie zastrzec dostęp do usługi zgłaszając ten fakt w oddziale lub dzwoniąc pod numer Call Center 801 34 00 08 oraz 61 647 28 90. Należy pamiętać również, by w przypadku zmiany numeru telefonu zgłosić ten fakt do Banku.

Karta TAN zawiera kody jednorazowe wykorzystywane do podpisu/autoryzacji zleceń w SGB-Bank24. Na karcie znajduje się określona liczba kodów, po wykorzystaniu których należy wykorzystać nową kartę z hasłami otrzymaną z Banku.

Duże firmy i MŚP:

Jest małym urządzeniem elektronicznym, o wygodnym kształcie służącym do bezpiecznego uwierzytelniania użytkownika SGB-Bank24. Wyświetla on unikalne, jednorazowe ciągi cyfr np. 123456, które zmieniają się co 60 sekund. To wskazanie tokena służy jako jeden ze sposobów uwierzytelnienia użytkownika SGB-Bank24 i używane jest łącznie z hasłem prywatnym do tokena. Każde wskazanie tokena może być użyte tylko do zatwierdzenia jednej operacji.

Hasło powiązane z tokenem 

Hasło prywatne powiązane z tokenem jest indywidualnym hasłem nadawanym samodzielnie podczas pierwszego logowania do SGB-Bank24. Służy do uwierzytelnienia użytkownika SGB-Bank24 i używane jest łącznie ze wskazaniem tokena.

Hasło stałe nadawane jest przez Bank, następnie, podczas pierwszego logowania system prosi o jego zmianę. Hasło stałe jest jednym ze środków identyfikacji, używanym tylko podczas logowania do SGB-Bank24.

To mikroprocesorowa karta elektroniczna, która wraz z PIN-em jest używana przy bezpiecznym logowaniu do SGB-Bank24 oraz podczas autoryzacji (podpisu) operacji przez Internet. Dzięki powiązaniu karty z indywidualnym PIN-em w prosty i bezpieczny sposób można korzystać z usług przez Internet.

PIN do karty chipowej

Jest poufnym, osobistym numerem identyfikacyjnym przypisanym do Posiadacza karty chipowej. Dzięki powiązaniu PIN-u z kartą chipową łatwo i bezpiecznie można się logować i autoryzować (podpisywać) swoje operacje przez Internet.

Czytnik do kart chipowych

Jest to urządzenie które umożliwia użycie karty chipowej oraz PIN-u do tej karty.Aby zalogować się do usługi Bankowości Elektronicznej i realizować operacje przez Internet należy używać tzw. środków dostępu, czyli haseł, kodów, tokenów.

Zawsze otrzymujesz tzw. Identyfikator ID, a do wyboru masz:

(Identyfikator ID służy do identyfikacji przy logowaniu do konta internetowego. Jest to niepowtarzalny, nadawany przez Bank identyfikator. Składa się z cyfr i/lub liter.)

Klienci indywidualni, MŚP, rolnicy, osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą:

Jest małym urządzeniem elektronicznym, o wygodnym kształcie służącym do bezpiecznego uwierzytelniania użytkownika SGB-Bank24. Wyświetla on unikalne, jednorazowe ciągi cyfr np. 123456, które zmieniają się co 60 sekund. To wskazanie tokena służy jako jeden ze sposobów uwierzytelnienia użytkownika SGB-Bank24 i używane jest łącznie z hasłem prywatnym do tokena. Każde wskazanie tokena może być użyte tylko do zatwierdzenia jednej operacji.

Hasło powiązane z tokenem 

Hasło prywatne powiązane z tokenem jest indywidualnym hasłem nadawanym samodzielnie podczas pierwszego logowania do SGB-Bank24. Służy do uwierzytelnienia użytkownika SGB-Bank24 i używane jest łącznie ze wskazaniem tokena.

Otrzymasz z Banku dwa hasła stałe, pierwsze hasło służy do logowania, natomiast drugie hasło służy do autoryzacji (podpisywania) operacji. Oba hasła zmieniasz samodzielnie w usłudze SGB-Bank24. Jeśli zdecydujesz się na autoryzację (podpisywanie) operacji za pomocą kodów SMS lub kodów z karty TAN wówczas nie korzystasz z drugiego hasła stałego.

Kod SMS to ośmiocyfrowy numer służący do autoryzacji (podpisywania) operacji, jest wysyłany samoczynnie na podany przez Ciebie numer telefonu w momencie zatwierdzania zleceń. Aby podpisać daną operację zlecana przez Internet należy użyć przesłanego przez Bank Kodu SMS .

Uwaga! W przypadku utraty telefonu należy niezwłocznie zastrzec dostęp do usługi zgłaszając ten fakt w oddziale lub dzwoniąc pod numer Call Center 801 34 00 08 oraz 61 647 28 90. Należy pamiętać również, by w przypadku zmiany numeru telefonu zgłosić ten fakt do Banku.

Karta TAN zawiera kody jednorazowe wykorzystywane do podpisu/autoryzacji zleceń w SGB-Bank24. Na karcie znajduje się określona liczba kodów, po wykorzystaniu których należy wykorzystać nową kartę z hasłami otrzymaną z Banku.

Duże firmy i MŚP:

Jest małym urządzeniem elektronicznym, o wygodnym kształcie służącym do bezpiecznego uwierzytelniania użytkownika SGB-Bank24. Wyświetla on unikalne, jednorazowe ciągi cyfr np. 123456, które zmieniają się co 60 sekund. To wskazanie tokena służy jako jeden ze sposobów uwierzytelnienia użytkownika SGB-Bank24 i używane jest łącznie z hasłem prywatnym do tokena. Każde wskazanie tokena może być użyte tylko do zatwierdzenia jednej operacji.

Hasło powiązane z tokenem 

Hasło prywatne powiązane z tokenem jest indywidualnym hasłem nadawanym samodzielnie podczas pierwszego logowania do SGB-Bank24. Służy do uwierzytelnienia użytkownika SGB-Bank24 i używane jest łącznie ze wskazaniem tokena.

Hasło stałe nadawane jest przez Bank, następnie, podczas pierwszego logowania system prosi o jego zmianę. Hasło stałe jest jednym ze środków identyfikacji, używanym tylko podczas logowania do SGB-Bank24.

To mikroprocesorowa karta elektroniczna, która wraz z PIN-em jest używana przy bezpiecznym logowaniu do SGB-Bank24 oraz podczas autoryzacji (podpisu) operacji przez Internet. Dzięki powiązaniu karty z indywidualnym PIN-em w prosty i bezpieczny sposób można korzystać z usług przez Internet.

PIN do karty chipowej

Jest poufnym, osobistym numerem identyfikacyjnym przypisanym do Posiadacza karty chipowej. Dzięki powiązaniu PIN-u z kartą chipową łatwo i bezpiecznie można się logować i autoryzować (podpisywać) swoje operacje przez Internet.

Czytnik do kart chipowych

Jest to urządzenie które umożliwia użycie karty chipowej oraz PIN-u do tej karty.