(Polski) Serwis używa pliki cookies!

(Polski) W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

(Polski)  Zgadzam się
(Polski)  Zgadzam się
login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Znajdź swój Bank

Offer (Polski) Dla Ciebie (Polski) Assistance

(Polski) Pakiet I

(Polski) W ramach pakietu usług assistance (Pakiet I) Towarzystwo zapewnia szeroki zakres pomocy w nagłych sytuacjach i nieszczęśliwych wypadkach.

Co obejmuje Pakiet I?

W ramach pakietu otrzymujesz następujące usługi assistance:

  • DOM ASSISTANCE

pomoc wyspecjalizowanego fachowca (m.in. hydraulika, ślusarza, elektryka) w przypadku awarii w mieszkaniu, naprawa sprzętu RTV, AGD (pralek, zmywarek, lodówek) oraz pomoc informatyka w razie awarii komputera

  • AUTO ASSISTANCE Z SERWISEM CONCIERGE

pomoc w podróży w związku z wypadkiem lub awarią pojazdu zaistniałą na terenie RP oraz udzielenie informacji przez Operatora dotyczących m.in. formalności i wymaganych dokumentów przy zgłaszaniu i wypełnianiu deklaracji wypadkowej, stanu dróg, sieci autoryzowanych warsztatów naprawczych oraz świadczenie usług z zakresu serwisu Concierge

  • POMOC MEDYCZNĄ NA TERENIE RP

zorganizowanie i pokrycie kosztów pomocy medycznej dla Ubezpieczonego w razie zajścia nieszczęśliwego wypadku zaistniałego na terenie RP, zorganizowanie i pokrycie kosztów pomocy medycznej dla Ubezpieczonego w razie jego nagłego zachorowania oraz udzielenie usług informacyjnych (m.in. informacja o placówkach służby zdrowia w razie choroby lub urazu, do których doszło poza miejscem zamieszkania, informacja o aptekach czynnych całą dobę)

  • KOSZTY LECZENIA I ASSISTANCE PODCZAS PODRÓŻY ZAGRANICZNEJ

zorganizowanie i pokrycie kosztów leczenia Ubezpieczonego oraz kosztów usług assistance poniesionych w następstwie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, kosztów leczenia szpitalnego, kosztów transportu medycznego Ubezpieczonego do miejsca zamieszkania lub do placówki medycznej na terenie RP

Kto może zostać objęty ubezpieczeniem?

Z usług jakie oferuje assistance mogą skorzystać bezpłatnie posiadacze kont osobistych SGB Prestiż oraz odpłatnie posiadacze kont osobistych SGB IMPULS, SGB PRIORYTET, SGB KONKRET oraz SGB EKSPERT.

Jak skorzystać z Assistance?

Aby skorzystać z możliwości jakie daje Ubezpieczenie Assistance, wystarczy zadzwonić do Centrum Operacyjnego pod numery telefonów +48 22 563 12 14 lub +48 22 383 22 14 i podać numer PESEL.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE UZYSKASZ:

  • pod numerem infolinii: 800 888 888 (opłata jak za połączenie lokalne)
  • w oddziałach SGB-Banku S.A. na terenie całego kraju
(Polski) Placówki

(Polski) Pakiet II

(Polski) W ramach pakietu usług assistance (Pakiet II) Towarzystwo zapewnia pomoc w nagłych sytuacjach i nieszczęśliwych wypadkach.

Co obejmuje Pakiet II ?

W ramach pakietu otrzymujesz następujące usługi assistance:

  • DOM ASSISTANCE

pomoc wyspecjalizowanego fachowca (m.in. hydraulika, ślusarza, elektryka) w przypadku awarii w mieszkaniu, naprawa sprzętu RTV, AGD (pralek, zmywarek, lodówek) oraz pomoc informatyka w razie awarii komputera

  • AUTO ASSISTANCE Z SERWISEM CONCIERGE

pomoc w podróży w związku z wypadkiem lub awarią pojazdu zaistniałą na terenie RP oraz udzielenie informacji przez Operatora dotyczących m.in. formalności i wymaganych dokumentów przy zgłaszaniu i wypełnianiu deklaracji wypadkowej, stanu dróg, sieci autoryzowanych warsztatów naprawczych oraz świadczenie usług z zakresu serwisu Concierge

  • POMOC MEDYCZNĄ NA TERENIE RP

zorganizowanie i pokrycie kosztów pomocy medycznej dla Ubezpieczonego w razie zajścia nieszczęśliwego wypadku zaistniałego na terenie RP, zorganizowanie i pokrycie kosztów pomocy medycznej dla Ubezpieczonego w razie jego nagłego zachorowania oraz udzielenie usług informacyjnych (m.in. in¬for¬macja o placówkach służby zdrowia w razie choroby lub urazu, do których doszło poza miejscem zamieszkania, informacja o aptekach czynnych całą dobę)

Kto może zostać objęty ubezpieczeniem?

Z usług jakie oferuje assistance mogą skorzystać odpłatnie posiadacze kont osobistych SGB IMPULS, SGB PRIORYTET, SGB KONKRET oraz SGB EKSPERT.

Jak skorzystać z Assistance?

Aby skorzystać z możliwości jakie daje Ubezpieczenie Assistance, wystarczy zadzwonić do Centrum Operacyjnego pod numery telefonów +48 22 563 12 14 lub +48 22 383 22 14 i podać numer PESEL.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE UZYSKASZ:

  • pod numerem infolinii: 800 888 888 (opłata jak za połączenie lokalne)
  • w oddziałach SGB-Banku S.A. na terenie całego kraju
(Polski) Placówki